Page 2 of 2

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 04 Jul 2013 20:50
by muwap
syncmaster wrote:
muwap wrote:
bent lietuvoje turi 10 dienu perioda atlikti priregistravimui... tik 10dienu!
o kaip žinoti kad ta mašina lietuvoj tarkim tris dienas yra?
apie koki tu zinojima klausi? Jei masina isregistruota 2013.07.04 +10dienu bus 2013.07.14. Persunku?

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 06 Aug 2013 12:26
by syncmaster
bent lietuvoje turi 10 dienu perioda atlikti priregistravimui... tik 10dienu![/quote]

o kaip žinoti kad ta mašina lietuvoj tarkim tris dienas yra?[/quote]

apie koki tu zinojima klausi? Jei masina isregistruota 2013.07.04 +10dienu bus 2013.07.14. Persunku?[/quote]

Bet tai nereiškia jog mašina išregistruota 2013.07.04 vokietijoj tą pačią dieną jau lietuvoj bus, ir turėsi tą 10 dienų periodą priregistravimui.

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 06 Aug 2013 14:45
by KeRp
zygasbmw wrote:nezinau,ar dabar like,tie patys,bet anksciau vokiski tranzitiniai numeriai,budavo dvejopi,vieni pigus su kuriais galedavai masina eksplotuoti tik vokietijos teritorijoje,kit kur galedavai ja ivsezti uz vokietijos ribu.kainos zenkliai skirdavosi ju.
Dabar tas pats, su geltona juosta po vokietyja, 5dienom, kaina skirtingai, paskutini karta emem ant sienos tai 80eur buvo. Su raudona, jau kaip tranzitiniai, galima vaziuot uz DE rybu, kaina apie 200eur kiek zinau.

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 06 Aug 2013 17:15
by LUAs
Bet visi varo su geltonais numeriais ir nekreipia demesio :)

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 07 Aug 2013 12:04
by KeRp
LUAs wrote:Bet visi varo su geltonais numeriais ir nekreipia demesio :)
Taip, tik lenkams sumokesi, bet vistiek apsimoka :) Na nebent labai pasiseks ir nakti prasoksi :D Anksciau maciau, kai kurie flomasteriu ant sienos ta geltona raudonai daze, ar suveikdavo - nezinau

Re: Vokiškų numerių eksploatavimas Lietuvoje

Posted: 31 Aug 2013 10:08
by RocK
Vokiška užregistruota be problemų, jokių ten 10 dienų ir t.t. Dabar dar klausimas iškilo, dabar reiks registruoti austrišką su užkalusiu varikliu. Turiu kitą variklį tokį pat, tai dabar įdėjus tą veikiantį variklį ir varant registruot, prie manęs kabintis gali, kad keistas variklis ir reikia kažkokių ekspertizių (nors varikliai tokie patys)? Ar reiktų seną ant pagalvių sodint ir pratempt?