[e36] dar viena problema su sankaba
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e36] dar viena problema su sankaba
Sveiki. Gal zinot kas galetu but sankabai. Kai motoras saltas viskas ok, bet kai ilgiau po miesta vazineju pradedan vaziuoti is vietos pradeda tampytis visas bmw toks jausmas kad variklis noretu prasisukt. Variklio paduskos tvarkoj. Visa tai vyksta iki tol kol pilnai sankabos neatleidziu. Sankabos buksavimo pozymiu nera. Gal kas nors susiduret su panasia problema?
Galutinis terminas yra savaitė po nustatyto termino.
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
jau ateina galas tavo smagraciui- teks keist.
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
taip 99% smagraciui mirtis.
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
o tai "ilgesnis pavazinejimas" itakos duoda, ar jei ryte buna taip, kad 1 pavara pradeda sokineti masina pilnai sankabos neatleidus, tai irgi rodo, kad smagratis baigias? daugiau gazo duodant nebuna, cia tik ramiai norint pajudeti ir tiek ~1-2 kartus per savaite.
Push the button
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
dunis wrote:taip 99% smagraciui mirtis.
Dekuj uz info. Gal Zinot kiek jis galetu kainuot mano e36 m52b20? Ir pagal ka sprest ar jis geras kai srotuose ieskosiu. Gal zinot?
Galutinis terminas yra savaitė po nustatyto termino.
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
Žiūrėk kad darbinis paviršius neturėtu spalvos pakitimų. Gilių subraižymų.bimmer20 wrote:...Ir pagal ka sprest ar jis geras kai srotuose ieskosiu. Gal zinot?
P.S. yra galimybė daryti konversija į M20 smagratį ir sankabos komplektą.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
bet ar nera, kad toks smagratis auto su kondiske netinka?
Push the button
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
O prie ko cia kondiske? Subyrejusios smagracio spyruokles garantija. Savo kai ardziau tai isbyrejo labai daug spyruokliu gabaliuku. Pakeitus smagrati buvo labai idomu pradeti judeti. Svelniai pajudant lyg ir truputi prabuksuotu pirma sekunde atrodo (atrodo kaip lagintu) o paskui jau norm.all in music wrote:bet ar nera, kad toks smagratis auto su kondiske netinka?
http://www.e28.lt" onclick="window.open(this.href);return false; 1986 524td M21D24 turbocharged diesel 2.4 L engine
http://public.fotki.com/BAGsis" onclick="window.open(this.href);return false;
http://public.fotki.com/BAGsis" onclick="window.open(this.href);return false;
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
kad apkrova varikliui didesne su kondiske kai buna... na kai keitem sankaba, kad butu pabire kasnors, tai nesimate...
Push the button
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
apkrova buna tik tada kaip buna ijungta kondiske,isjungta sukasi praktiskai be apkrovos.
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
tai prie ko kondiske ir smagratis ,a ? tipo nuo nuo smagracio kondiske suka
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
nee.as zinau kas ka suka. tik va parasiau kad zmones zinotu kad isjungta kondiske neitakoja nei variklio darbo,nei tuo labiau smagracio.
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
isjungta taip, o ijungta... lyg tam ir naudojamas dvigubas smagratis?
Push the button
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
tai tada pamastymui,klausimas i klausima,kodel pas e30 aisku iskyrus dyzely ejo kondiskes bet nebuvo plaukiojanciu sankabu?
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
jo gerai cia suskele su tom plaukiojanciom sankabom ir kondiskem o te evoliucija cia tik del zmogaus patogumo ir konfortiskumo padaryta,patikimumo atzvilgiu tai geriau jau neplaukiojanti sankaba
Automobilių stiklai ir jų keitimas
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
tai kasnors galit zmoniskai parasyti tiksla jos? tiek ir tera, kad pamastymai, suskelimai ir pan. kiek zinau, cia kad vibracija mazinti, ar pan, naudojant kondiske ir kitais tikslais, o kadangi nezinau, todel ir domiuosi. juoktis visi gali, o kasnors zmoniskai parasyti? ar cia visi tipo zino, bet niekas nesako? ar paslaptys kazkokios?
E30 neturiu, neturejau, nesidomejau, tema apie E36, kurios turi (bent dazniausiai) dviguba smagrati ir daznai apie ji kalbama, kad atsiranda vibracija, siuo atveju sokinejimas.
jei siulot deti vienguba smagrati, nes maziau bedu su juo buna, lengviau pasuka motora, tai paaiskinkit ir minusus. as paklausiau, ar auto su kondiskem netures bedu su viengubu smagraciu, nes buna didesne apkrova (kai ijungta a/c) ir didesne vibracija ir pan, o visis pradeda apie pamastymus sneketi ir kad nera apkrovos didesnes su neijungta kondiske.
paskui pasidaro kaip pataria, bet kadangi niekas nesako minusu, prasideda nauji klausimai ir naujos temos...
tai vat paklausiu is naujo. jei auto su a/c, kokie galimi minusai, jei bus uzdetas viengubas smagratis?
E30 neturiu, neturejau, nesidomejau, tema apie E36, kurios turi (bent dazniausiai) dviguba smagrati ir daznai apie ji kalbama, kad atsiranda vibracija, siuo atveju sokinejimas.
jei siulot deti vienguba smagrati, nes maziau bedu su juo buna, lengviau pasuka motora, tai paaiskinkit ir minusus. as paklausiau, ar auto su kondiskem netures bedu su viengubu smagraciu, nes buna didesne apkrova (kai ijungta a/c) ir didesne vibracija ir pan, o visis pradeda apie pamastymus sneketi ir kad nera apkrovos didesnes su neijungta kondiske.
paskui pasidaro kaip pataria, bet kadangi niekas nesako minusu, prasideda nauji klausimai ir naujos temos...
tai vat paklausiu is naujo. jei auto su a/c, kokie galimi minusai, jei bus uzdetas viengubas smagratis?
Push the button
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
nelabai ten tu minusu atsiras nes tas dvigubas smagratis kurtas delto kad butu galima graziau ir svelniau pajudet isvietos,o tas viengubas gaunasi toks bisky maziau konfortiskesnis pajudant is vietos,bet uztai patvaresnis
Automobilių stiklai ir jų keitimas
Re: [e36] dar viena problema su sankaba
pamirsk ta kondiske- juk ja suka ne nuo smagracio, o nuo priekinio skyvo. suprantama kad kai ji veikia apsikrauna variklis ir lieka ne +-190Ag o grubiai 180Ag, nu ir kas? tai ka daryt jei pas m50b20 irgi tik 150Ag ir vistiek dvieju masiu smagratis...all in music wrote:tai kasnors galit zmoniskai parasyti tiksla jos? tiek ir tera, kad pamastymai, suskelimai ir pan. kiek zinau, cia kad vibracija mazinti, ar pan, naudojant kondiske ir kitais tikslais, o kadangi nezinau, todel ir domiuosi. juoktis visi gali, o kasnors zmoniskai parasyti? ar cia visi tipo zino, bet niekas nesako? ar paslaptys kazkokios?
E30 neturiu, neturejau, nesidomejau, tema apie E36, kurios turi (bent dazniausiai) dviguba smagrati ir daznai apie ji kalbama, kad atsiranda vibracija, siuo atveju sokinejimas.
jei siulot deti vienguba smagrati, nes maziau bedu su juo buna, lengviau pasuka motora, tai paaiskinkit ir minusus. as paklausiau, ar auto su kondiskem netures bedu su viengubu smagraciu, nes buna didesne apkrova (kai ijungta a/c) ir didesne vibracija ir pan, o visis pradeda apie pamastymus sneketi ir kad nera apkrovos didesnes su neijungta kondiske.
paskui pasidaro kaip pataria, bet kadangi niekas nesako minusu, prasideda nauji klausimai ir naujos temos...
tai vat paklausiu is naujo. jei auto su a/c, kokie galimi minusai, jei bus uzdetas viengubas smagratis?
del paciu smagraciu- vienos mases gerai- ten viskas labai paprasta- kaip pas masinas 1980m. daug kas vertina lengva smagrati (m20 lengvesnis nei m50 dvieju masiu) kaip privaluma- tipo Ag daugiau isgauna nu cia kaip kam- kam patinka ant laisvu gazuot, o kam vaziuojant rezultatu siekt (apie draga nekalbu, bet ir Bmw ten nelabai vaziuoja) o dvieju masiu isleido tam kad komfortiskiau pajudet ir vietos ir minkstesnis begiu perjungimas butu, + kad ir keista bus, bet del patvarumo- dezes, kardano mazgu, reduktoriaus, pusasiu ir t.t.- nes per ta dvieju masiu smagrati nuima smugius. viskas su jais gerai- tik reikia juos keist kai to reikia, o tam aisku litai reikalingi. netgi ir M ejo su dvieju masiu ir dar daug geru aparaciuku. jei ka dar dvieju masiu smagraiu ir tvarko, sustiprina jei reikia. nera kad jie visai nelaiko- juk masinom jau po 15m, kita pats bandau dvieju masiu smagrati su 250Ag ir 500Nm ir lauk dar nekrenta
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda