[E36] modifikavimas.
Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [E36] modifikavimas.
Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [E36] modifikavimas.
Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18. Daugiau pakeitimų kaip ir nenumatoma.
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Jos geresnes uz standartines tavo?Taspas wrote:Vožtuvų spyruoklės bus nuo m44b18.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [E36] modifikavimas.
Truputį. (+ 200-300 rpm)
P.s.: pigios, greit ir daug galima gauti
P.s.: pigios, greit ir daug galima gauti
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams
*neakcijiniams įrankiams
Re: [E36] modifikavimas.
Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?
Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
Re: [E36] modifikavimas.
Iš laimisbmw (jo tema kažkur yr čia) imk, tarkis, kad kas nors iki Kauno jį mesteltų.Powka wrote:Gal kas patarimų dėl čipo į E36 318iS Coupe '95 turi?
Kur Kaune įsigyti ir pasistatyti galima? Kiek pats čipas ir įdėjimas kainuoja? Kokie jo pliusai ir minusai? Ačiū.
įdėsi pats.
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?romkasponka wrote:Su kompensatoriais kaikuriem varikliam nepataria sukti daugiau 7 krpm. Pas mane ant M42 sukasi iki 7200. Anot Vimotos prie 9000 ant M42 pradeda dingineti tepalo slegis, nes tepalo siurblys sukasi pergreitai ir prasideda kavitacija, švaistikliai ir stumokliai laiko, bet spyruokles ir mechaniniai stumikai (vietoje kompensatoriu) buvo sudeti.Taspas wrote:Todėl žodį SVEIKIA ir buvau parašęs kabutėse. Klausimas iškilo todėl, kad keisiu reduktoriaus perdavimo skaičių ir reikia žinoti, iki kiek rpm galima sukti variklį (kiek galima nukelti rpm limiterį), nes kad jau vmax kris, tai faktas.
www.autovaga.lt
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Reiktų siurblį modifikuoti greičiausiai.Vytautas.G wrote:Kazkokio specifinio tepalo naudojimas tos problemos neissprestu? Ar cia reiketu modifikuoti pati siurbli?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Mano 325-dabartinis abraomo sukasi iki 8200RPM,be jokiu problemu.Tiesa sudetos dvibubos voztuvu spyruokles,pagerint atmetima voztuvo.O siap zinau,is US forumo kad su kompencatoriais ir M50 motoru lenktynese suka iki 8700 be jokiu didesniu dramu
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: [E36] modifikavimas.
gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti
Eat sleep fuck and die burning rubber !
Re: [E36] modifikavimas.
ot daug mokslo reikia misini uzriebint
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?
Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?
kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?
Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?
kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?
Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
www.autovaga.lt
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: [E36] modifikavimas.
jei nekeisi pagrindines pusles, tai pedalo eiga bus didesne, nes didesni skyscio debita reikia i naujus suportus paduot, todel dideja pedalo eiga.Vytautas.G wrote:Tai kaip ten del tu stabdziu? Reikia kazkokias dalis uzsisakineti pas tekintoja ir panasiai ar viskas tinka "bolt on"? Tas suporto "laikiklis" - snekama apie ta dali kuri apibraukta raudonai?
Tereikia pasikeisti suportus, diskus, master cilindra ir viskas OK?
kas bus jei pagrindinis cilindras nekeiciamas?
Kas labiau apsimoka (pagal kaina panasiai gaunasi) - ar jamti naudotus (gero stovio) stock E46 330 stabdziu disku, suportus, ir kokias mintex kalades ar imti kokius ATE raizytus arba Brembo Max stabdziu diskus skirtus e36 ir deti tas pacias mintex kalades.
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu.
www.autovaga.lt
- Arunas B
- Posts: 121
- Joined: 24 May 2008 20:22
- BMW: E36 328i touring
- Location: Kaunas-Vilnius-Londonas
Re: [E36] modifikavimas.
Ten viskas turi buti "bolt on" tik po to jei neklystu mazesniu nei 17" ratu neuzdesi.Vytautas.G wrote:OK - del cilindriuko aisku. Dabar liko issiaiskinti ar tinka viskas be jokiu perdarymu.
Londonas BMW servisas, dignostika, Inpa, ISTA P, ISTA D. DPF delete, EGR delete, Chip Tuning. 07825683231
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Ok - bandysiu daryti - netiks tai bus S. Dar del disko diametro - 325mm turi buti? nes dar 300mm rodo (priklausomai nuo metu).. Nu zodziu bandysiu dar kazkiek info surasti ir tada darysiu.
www.autovaga.lt
Re: [E36] modifikavimas.
esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti
Re: [E36] modifikavimas.
daugiau oro ims, kai variklis to oro daugiau trauksvytas85 wrote:esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E36] modifikavimas.
Del to apgaudinejimo tai nzn - tiesiog uzriebintas misinys - cia tiesa kad variklis isgauna daugiau galios uzriebinus misini 10-15%, bet kasdieniniam vaziavimui net nzn ar labai sveika taip daryti.vytas85 wrote:esu mates tokiu cipu, prie oro srauto matuokles junges ir apgaudineja kompa,kad motoras saltas....ir tada jis lyg daugiau oro ima ir geriau tipo vaziuoja.....aurimas wrote:gal cia biski didele nesamone isreiksiu bet tebunie.dirbau servise sale musu zmogelis dare varikliu degnostika ir pan .ir kazkada isejo tema del tu cipu jis juos vadino cipsais nezinau tiesa ar ne bet pasakojo kad jis kazkaip sugeba padaryti atseit kaip cipa bet kaip ir tik kompo apgaudinejimas kai saltas variklis jis geriau vaziuoja ir pan .tai jis kazkaip isigudrino apgauti kompa kad tipo pastovei jis saltas .ar tai kazka turetu duoti naudos ar cia tik eilinis garazniko svaigimas?sorri jai nesupratote kitaip nesugalvojau kaip cia sia minti isreiksti
Del to ''chipo'' kur prie oro srauto matuokles - tai variklis daugiau oro nesiurbia - o kompas apgaunamas kad daugiau - todel velgi - uzriebinamas misinys.
Dar vienas budas - kai variklis saltas - pamatuoji salto variklio temperaturos daciko varza - sylant varikliui varza mazeja, todel ilituoji papildomas varza ir velgi - kompas apgaunamas kad variklis saltas - misinys yra riebinamas.
Zodziu tu budu yra nemazai, bet visa tai yra Sh.
Toki dalyka galima daryti nebent is bedos, pvz idedi turba, o progos neperrasai - tada ir darai tokia nesamone jei pvz reikia butinai vaziuoti, bet ir tai nuo variklio valdymo priklauso, pats nelabai ismanau ta visa programavima ir t.t
www.autovaga.lt