[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
tu gal ne taip supratai, jei darysi 2,7 tai flegmos tikri negausi ant tu motoru 2,5e redline`as prasidejo nuo 5000rpm, taip kad ta varikli kaip ir sunku uzdrost, todel jis toks "sviezias" tau atrodomasta_killa wrote:Ta prasme gausiu flegma ?
When life knocks me down - I stand up and say: you hit like a bitch
Dabar aisku Beje zygai pas mane 2.0 su 2.5 oro sklende, tad viskas tiko kuo puikiausiai Beje ar skiriasi 2.0 ir 2.5 ipurskimo koliko kanalai ? O kaip purkstalai, 2.5 tipo pralaidesni? Zodziu kuo toliau, tuo vis darosi idomiau...zygasbmw wrote:man tik idomu kaip tu ant 2,5 sklendes uzmautum 2litrio slanga
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
na jei nepakeista si detale pazymeta Nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
tai manau galima is jos diametro atskirti... tik va tixliu 2.0 ir 2.5 matmenu reik
tai manau galima is jos diametro atskirti... tik va tixliu 2.0 ir 2.5 matmenu reik
e30 '90 320i --> 325i ex
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
o ar apsimoka det tik 2,5e bloka, 2,0 galva,ir cipa? skirsis kuo nors nuo standarto 2,0? cia be 2,5 oro srauto matuokles,koliko,oro sklendes ir be jokio velenelio perdarinejumu..Karoliss wrote:tokiais kriziurkais reik nuimt 0.1mm galva kad graziai prigultu tarpine,kad nuliniai tai cia Nominalas tipo (orginalus) o tau reik pirmo remonto vezk pas meistrus prasuks tau alkunini pasakys ar tiesus ir padarys remontini bloka irgi praslifuos nu jai surenkineji is 2.0 ir 2.5e tj galiu parasyt ko reiks daug mas.
2.5e bloko gali buti visas vidus orginalus nebent nori lb patvaraus dedi 2.4 alkuni
2.0 galvon dedi 2.5i spyruokles,veleneli praslifuoji lizdus kad butu galima idet 2.5i voztuvus ir gumytes pakeiti
2.5i isiurbimo kolektoriu,oro srauto matuokle bei oro sklende.
dar reiktu sudet 3.5i purkstukus bet cia nebutinai uzteks manu tau ir 2.5i
is elktros tj dedi 2.5i kompa ir ieskai cipo
Last edited by DAR666 on 22 Jun 2007 20:08, edited 1 time in total.
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
O kaip su tokiu varijantu :
1. 2.7 blokas su naujais indeklais ir ziedais;
2. 2.0 galvute su didintais isiurbimo ir ismetimo kanalais(bent iki 2.5 diametro, nors isiurbimo kanalo diametras skiriasi tik apie 0.5 mm);
3. 2.5 voztuvai(skiriasi berods tik ismetimo voztuvo diametras),2.5 spyruokles ir valikas 2.5;
4.Isiurbimo bei ismetimo kolikai nuo 2.5;
5. Srauto matuokle bei sklende nuo 2.5;
6. Alpina 2.7 chip;
Ka dar pasiulytumete padaryt?(iskyrus tai kad 2.7 bloka daryt su 2.5 galva )
1. 2.7 blokas su naujais indeklais ir ziedais;
2. 2.0 galvute su didintais isiurbimo ir ismetimo kanalais(bent iki 2.5 diametro, nors isiurbimo kanalo diametras skiriasi tik apie 0.5 mm);
3. 2.5 voztuvai(skiriasi berods tik ismetimo voztuvo diametras),2.5 spyruokles ir valikas 2.5;
4.Isiurbimo bei ismetimo kolikai nuo 2.5;
5. Srauto matuokle bei sklende nuo 2.5;
6. Alpina 2.7 chip;
Ka dar pasiulytumete padaryt?(iskyrus tai kad 2.7 bloka daryt su 2.5 galva )
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.
Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),
jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i :)
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom made" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.
Reikia:
1) "Custom made" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).
Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.
Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.
Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.
Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno