[e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
[e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Sveiki. Taip taip, buvo panasiu temu, bet vistiek turiu keleta klausimu Jums. Taigi, situacija tokia. Auto e30 316i 90' m40. Nusprendziau, kad reiktu isidet m42, nu vistiek smagesnis variantas bus mieste trintis. Klausimeliai tokie:
1). Karteris. m42 kogero bus is e36, taigi, kaip suprantu abi karterio dalis ir tepalo paemeja teks deti is senojo m40? Ant kiek tai sunkus darbas? Ar reiks kazkokiu papildomu detaliu? Nerima kelia tas tepalo paemejas.
Karteris su paemeju tinka nuo e30 m40 ant m42, ji reiks keist
2) Sankaba. Kiek zinau, m42 buvo gaminami su dvieju masiu smagraciu. Uzienio forumuose teko skaityt, jog zmones deda smagrati, sankaba nuo m20, ismynimo guoli nuo e21 323i. Vat cia butu labai smagu isgirst tvirta patarima, kokias detales naudot. Jei zinociau, jau pradeciau ieskot O gal galima pasilikt sankaba nuo dabartinio m40, pasikeitus tik, tarkim, diskeli i nauja? Na sankaba vistiek bus paspardoma kartais, suprantat
Smagrati su visa sankaba taip pat galima deti nuo m40
3) Deze. Ar deze galima palikt nuo m40? Ar iskart det, tarkim, nuo m50? Ne karve kainuoja jos. Kaip butu su kardanu, ar tektu ji keist? Ar su pirminiu veleneliu nebus problemu, kai variklis dedamas bus m42? Dabartine deze kaip ir uzia biski, tai galvoju, kad reiktu keist ja. Idomu, koks variantas racionaliausias.
M40 deze tinka, galima det ja. Kardanas taip pat lieka senas
4) Pravodke. Klausimas paprastas, kogero kad as jos vistiek nesujungsiu pats, teks prasytis geru zmoniu pagalbos. Bet, ar teks ka nors karpyt ir jungt pagal schemas, kaip dedant m50, ar sito dalyko galima isvengt?
Pravotkes schema jungiant m42 i 92m e30. Jusu modelyje pravotke gali skirtis, nes gali but kad su metais ji siek tiek keitesi. Aciu Fanatic uz darba
C101 - Function - X20
1 - Alternator - 25
2 - Oil Level (static) - 1
3 - Not Used
4 - Coolant Temp (gauge) - 12
5 - Oil Pressure Switch - 23
6 - 12v feed for diagnostic plug - 22
7 - Ignition (switched) - 21
8 - Fuel Economy - 24
9 - Engine Speed (tach) - 20
10 - Oil Level (dynamic) - 2
11 - SI Reset - 7
12 - CEL - 8
13 - Fuel Pump Relay - 13
14 - Speed Signal - 14
15 - Starter (unloader relay) - 15
16 - Diagnostic Plug - 19
17 - Not Used
18 - Voltage during start - 18
19 - Not Used
20 - ABS - 3
Dar turiu pora klausimu del pacio m42. Nuo kelintu metu jie ejo su patobilintu grandines itempimo mechanizmu. Cia kiek zinau ju liga, ir labai nemalonu bus uzkurus matora isgirst ja barskant. O gal bandyt det m44? ant kiek sudetingiau su pravodke, ten juk obdII? Teoriskiai turetu but geresnis varikliukas, naujesnis, didesne kubatura.
Tai tiek. Kodel iskart ne m50? Todel kad krize, ir masina turi 2 - 3 metelius atitarnaut, pagrinde mieste. Visokie driftai antrame vaidmenyje. Manau geriau tvarkingai idetas m42, nei nedadarytas m50. Na bet del sito nesigincykim.
aciu kas netingejot skaityt ir netingesit atsakyt i bent kelis is siu klausimu
1). Karteris. m42 kogero bus is e36, taigi, kaip suprantu abi karterio dalis ir tepalo paemeja teks deti is senojo m40? Ant kiek tai sunkus darbas? Ar reiks kazkokiu papildomu detaliu? Nerima kelia tas tepalo paemejas.
Karteris su paemeju tinka nuo e30 m40 ant m42, ji reiks keist
2) Sankaba. Kiek zinau, m42 buvo gaminami su dvieju masiu smagraciu. Uzienio forumuose teko skaityt, jog zmones deda smagrati, sankaba nuo m20, ismynimo guoli nuo e21 323i. Vat cia butu labai smagu isgirst tvirta patarima, kokias detales naudot. Jei zinociau, jau pradeciau ieskot O gal galima pasilikt sankaba nuo dabartinio m40, pasikeitus tik, tarkim, diskeli i nauja? Na sankaba vistiek bus paspardoma kartais, suprantat
Smagrati su visa sankaba taip pat galima deti nuo m40
3) Deze. Ar deze galima palikt nuo m40? Ar iskart det, tarkim, nuo m50? Ne karve kainuoja jos. Kaip butu su kardanu, ar tektu ji keist? Ar su pirminiu veleneliu nebus problemu, kai variklis dedamas bus m42? Dabartine deze kaip ir uzia biski, tai galvoju, kad reiktu keist ja. Idomu, koks variantas racionaliausias.
M40 deze tinka, galima det ja. Kardanas taip pat lieka senas
4) Pravodke. Klausimas paprastas, kogero kad as jos vistiek nesujungsiu pats, teks prasytis geru zmoniu pagalbos. Bet, ar teks ka nors karpyt ir jungt pagal schemas, kaip dedant m50, ar sito dalyko galima isvengt?
Pravotkes schema jungiant m42 i 92m e30. Jusu modelyje pravotke gali skirtis, nes gali but kad su metais ji siek tiek keitesi. Aciu Fanatic uz darba
C101 - Function - X20
1 - Alternator - 25
2 - Oil Level (static) - 1
3 - Not Used
4 - Coolant Temp (gauge) - 12
5 - Oil Pressure Switch - 23
6 - 12v feed for diagnostic plug - 22
7 - Ignition (switched) - 21
8 - Fuel Economy - 24
9 - Engine Speed (tach) - 20
10 - Oil Level (dynamic) - 2
11 - SI Reset - 7
12 - CEL - 8
13 - Fuel Pump Relay - 13
14 - Speed Signal - 14
15 - Starter (unloader relay) - 15
16 - Diagnostic Plug - 19
17 - Not Used
18 - Voltage during start - 18
19 - Not Used
20 - ABS - 3
Dar turiu pora klausimu del pacio m42. Nuo kelintu metu jie ejo su patobilintu grandines itempimo mechanizmu. Cia kiek zinau ju liga, ir labai nemalonu bus uzkurus matora isgirst ja barskant. O gal bandyt det m44? ant kiek sudetingiau su pravodke, ten juk obdII? Teoriskiai turetu but geresnis varikliukas, naujesnis, didesne kubatura.
Tai tiek. Kodel iskart ne m50? Todel kad krize, ir masina turi 2 - 3 metelius atitarnaut, pagrinde mieste. Visokie driftai antrame vaidmenyje. Manau geriau tvarkingai idetas m42, nei nedadarytas m50. Na bet del sito nesigincykim.
aciu kas netingejot skaityt ir netingesit atsakyt i bent kelis is siu klausimu
Last edited by Trysdupenki on 17 Dec 2010 00:29, edited 1 time in total.
- kregzdys
- Posts: 202
- Joined: 26 Aug 2008 22:34
- BMW: E36 318is sedan
- Location: Telšiai --- Šiauliai
- Contact:
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
1. jej tavo m42 yra is e36 isimtas tada reikes m42 karteri su visu paemeju deti is e30 m40 motoro, nes skiriasi karteriai e36 ir e30. keiciant karteri, manau karterio tarpine nauja deti reiktu.
2. sankabos isminamasis guolis tinka nuo m40 . mano nuomone diskatorius, diskas sankabos ir smagratis yra vienodas m40 ir m42.
3. pavaru deze tinka idealiai is m40. nieko perdarinet nereikia. palik ta pacia m40 deze, ir kardano keisti nereikes. as pats sau dejau m42 vietoj m40 ir viskas tvarkingai tiko deze.jej keisi deze i kita, manau kardanas paliks per ilgas arba per trumpas.
4.jej varikli pirksi pilna komplekta, ir su visais laidais ir su kompu, tai jokiu karpymu ir junginejimu nereiks. tik prijungsi fiske su masinos fiske, sudesi relytes su pliusiniu laidu prie saugiklines, sukisi kompa i vieta kebule ir viskas bent jau kregzdej taip yra
na del m44 kiek girdejau yra reikalu ideti... neva del to kad imobilaizeris yra. dek m42 ir bus tikrai geriau uz m40 . manojo m42 benzo sanaudos mieste iki 10, o trasoj 6-7. duju mieste 10, o trasoje iki 9
2. sankabos isminamasis guolis tinka nuo m40 . mano nuomone diskatorius, diskas sankabos ir smagratis yra vienodas m40 ir m42.
3. pavaru deze tinka idealiai is m40. nieko perdarinet nereikia. palik ta pacia m40 deze, ir kardano keisti nereikes. as pats sau dejau m42 vietoj m40 ir viskas tvarkingai tiko deze.jej keisi deze i kita, manau kardanas paliks per ilgas arba per trumpas.
4.jej varikli pirksi pilna komplekta, ir su visais laidais ir su kompu, tai jokiu karpymu ir junginejimu nereiks. tik prijungsi fiske su masinos fiske, sudesi relytes su pliusiniu laidu prie saugiklines, sukisi kompa i vieta kebule ir viskas bent jau kregzdej taip yra
na del m44 kiek girdejau yra reikalu ideti... neva del to kad imobilaizeris yra. dek m42 ir bus tikrai geriau uz m40 . manojo m42 benzo sanaudos mieste iki 10, o trasoj 6-7. duju mieste 10, o trasoje iki 9
auto daliu dažymas 868710830
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
labai panasi tema
viewtopic.php?f=14&t=26199&hilit=m10+m40
viewtopic.php?f=14&t=26199&hilit=m10+m40
BMW E30 325
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
dedant tiek m42 ar m44 is kregzdes reikes variklio pravodkes fyske perdarineti,pas e36 25kontaktai,pas e30 20,reiks galo fyskes ir laidus atsirinkti. toliau deze,sankabas palik viska,viskas tiks.dar truputis zaidimo bus su duslintuvu.idealiausiai butu nuo e30 318is.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Aciu visiem uz atsakymus!
Taigi, su karteriu ir tepalo paemeju viskas aisku, sita beda atkrenta.
Pravodke taip pat, reiks pagooglint schemas, gal atrasiu, ka koks laidas reiskia. Jei nieko nesigaus, paprasysim zinanciu pagalbos jau kai variklis bus idetas.
Dabar dar del dezes ir sankabos. Kaip suprantu, galima palikt viska nuo b16, ir jokiu problemu nebus. Bet kaip jums sitas variantas:
" Flywheel - A major problem with the M42 was that it had BMW’s 'dual-mass’ flywheel; yes, it weighs almost twice as much as a 325i flywheel (as the name would suggest), at 28.5 pounds. This is a big problem and absolutely kills 1st and 2nd gear acceleration. Ever wondered why your 318iS’s 0-60 was so slow? Well, the flywheel is one of the reasons. There are 3 options to fix this: 1) use a 325i flywheel/clutch or 2) buy an aluminum flywheel for your M42's clutch, and 3) an aluminum flywheel for using the 325i clutch. Buying an aluminum flywheel for the M42 runs about $500-700 but is very light, and requires no modification to be fitted. M42 aluminum flywheels are about 12 pounds, and 325i aluminum fly's are about 8 pounds. The 325i flywheel requires a few other modifications to be fitted in the 318iS. Here’s what you need: 325i flywheel, 325i clutch, 325i pressure plate, 325i drive-pinion for the starter motor, and a ‘78-’83 323 throw-out bearing. Replace all these with the 318iS parts and it bolts right together. After all is said and done, your 318iS will have a LOT better acceleration in the first few gears, and deceleration will take place much quicker, which helps on the street and in the auto-x. Turner motorsport and a few other tuners also sell replacement aluminum flywheels for the 318is, but they also more expensive"
m40b16 smagratis - 9.9kg
m42b18 - 12.25kg
m20b25 - 8.5kg
m20b23 bei b20, senesniu metu. 6.3kg - http://bmwfans.info/parts/catalog/11221264517/ o gal sitas variantas butu imanomas?
Info is bmwfans.info . Ka manot, kuri varianta rinktis? O gal isvis neverta prasidet, ir palikt b16 smagrati.
Dar linkas i tema http://www.motortraders.net/groups/grou ... article=18
Taigi, su karteriu ir tepalo paemeju viskas aisku, sita beda atkrenta.
Pravodke taip pat, reiks pagooglint schemas, gal atrasiu, ka koks laidas reiskia. Jei nieko nesigaus, paprasysim zinanciu pagalbos jau kai variklis bus idetas.
Dabar dar del dezes ir sankabos. Kaip suprantu, galima palikt viska nuo b16, ir jokiu problemu nebus. Bet kaip jums sitas variantas:
" Flywheel - A major problem with the M42 was that it had BMW’s 'dual-mass’ flywheel; yes, it weighs almost twice as much as a 325i flywheel (as the name would suggest), at 28.5 pounds. This is a big problem and absolutely kills 1st and 2nd gear acceleration. Ever wondered why your 318iS’s 0-60 was so slow? Well, the flywheel is one of the reasons. There are 3 options to fix this: 1) use a 325i flywheel/clutch or 2) buy an aluminum flywheel for your M42's clutch, and 3) an aluminum flywheel for using the 325i clutch. Buying an aluminum flywheel for the M42 runs about $500-700 but is very light, and requires no modification to be fitted. M42 aluminum flywheels are about 12 pounds, and 325i aluminum fly's are about 8 pounds. The 325i flywheel requires a few other modifications to be fitted in the 318iS. Here’s what you need: 325i flywheel, 325i clutch, 325i pressure plate, 325i drive-pinion for the starter motor, and a ‘78-’83 323 throw-out bearing. Replace all these with the 318iS parts and it bolts right together. After all is said and done, your 318iS will have a LOT better acceleration in the first few gears, and deceleration will take place much quicker, which helps on the street and in the auto-x. Turner motorsport and a few other tuners also sell replacement aluminum flywheels for the 318is, but they also more expensive"
m40b16 smagratis - 9.9kg
m42b18 - 12.25kg
m20b25 - 8.5kg
m20b23 bei b20, senesniu metu. 6.3kg - http://bmwfans.info/parts/catalog/11221264517/ o gal sitas variantas butu imanomas?
Info is bmwfans.info . Ka manot, kuri varianta rinktis? O gal isvis neverta prasidet, ir palikt b16 smagrati.
Dar linkas i tema http://www.motortraders.net/groups/grou ... article=18
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Sveiki, darau toki pat projekteli, turimam e-30 318i nupirktas m42b18 motoro komplektas su pravodke variklio ir net salono ir viskas sudeta i viena kruva. Tai bandau atskirti motoro pravodke kuri man reikalinga, priejau prie saugikliu ir reliu dezes kur turi stovet po kapotu, ir nebezinau kuo ten viskas tiksliai turi pasibaigt, kad toliau jungtusi prie mano auto. Mano manymu reikia nuo donoro auto saugikliu dezes atjungti pliusini laida ir tris reles kurios stovi viena salia kitos? Gal kas turit kokiu nors suprantamu nuorodu ar siaip naudingu patarimu. Tikrai nerandu tokios info. HELP
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
sveiki, gal galima sukonkretinti truputi?
kebulas e30 touring 94' su m40b16
yra pilnas motoras is e36 m42b18
ka man ideti i e30 reikes :
pakeisti karteri su tepalo paemeju nuo m40 uzdet ant m42
deze nautodi nuo m40 (sankaba tinka tiek nuo m40 tiek nuo m42? ) noreciau deti nuo m42, bet pas mane ji 'plaukiojanti' ar tai turi itakos a ne?
variklio ausys lieka dedasi nuo m42? o pagalves nuo m40?
.. linksmoji dalis, perskaiciau keliu forumu info tap ir neradau konkretaus atsakymu, jungiant pin fyskes, vieni sako jog prijungtus tiesiog nudega vienas laidas ir galima vaziuoti toliau, kiti sako jog reikes perdarineti pin fyske 1:1 kaip jungiant i e30 kebula m50b25 motora t.y.
1-25
4-11
5-23
6-21
9-20
11-19
13-13
15-15
16-24
18-18
pataisykit jeigu kur nor suklydaus, nes info daug o konkretumo nulis, AČIŪ
kebulas e30 touring 94' su m40b16
yra pilnas motoras is e36 m42b18
ka man ideti i e30 reikes :
pakeisti karteri su tepalo paemeju nuo m40 uzdet ant m42
deze nautodi nuo m40 (sankaba tinka tiek nuo m40 tiek nuo m42? ) noreciau deti nuo m42, bet pas mane ji 'plaukiojanti' ar tai turi itakos a ne?
variklio ausys lieka dedasi nuo m42? o pagalves nuo m40?
.. linksmoji dalis, perskaiciau keliu forumu info tap ir neradau konkretaus atsakymu, jungiant pin fyskes, vieni sako jog prijungtus tiesiog nudega vienas laidas ir galima vaziuoti toliau, kiti sako jog reikes perdarineti pin fyske 1:1 kaip jungiant i e30 kebula m50b25 motora t.y.
1-25
4-11
5-23
6-21
9-20
11-19
13-13
15-15
16-24
18-18
pataisykit jeigu kur nor suklydaus, nes info daug o konkretumo nulis, AČIŪ
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
sankaba dek kuri tau patinka,jos abi tokio pacio diametro,dek ta kuri lengvesne. del pravodkes reik schemu su pinais,kitiap nezinau.pagalves gali deti tiek nuo m42 tiek nuo m40. ausys jeigu isas is e30 tada palieki jas jeigu ausys is e36 tada netiks,reikia is m40 arba m42 e30 ausu.karteris nuo m40,m42 e30.
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Nu va. Su mechanine dalim viska isiaiskinau, beliko elektra, bet ir ta manau pasidarysiu. Kai isiaiskinsiu del elektros (ne del visokiu karteriu ir ausu su pagalvem kur ir taip viskas aisku) butinai parasysiu, kad nereiktu nezinanciam vargti kaip man. Geriausia aiskintis paciam
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Kaip daret su ismetimu? nes pas mane ir pas daugeli zinau kad remiasi i sakes salen bloka.. ka daret?
BMW e30 325i m20b25 1986m. Coupe
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Nelabai nori kas dalintis info apie m42 (ar tik neteks v12 det ) O jei rimtai tai manau reikia susirast panasaus linkimo du vamzdzius srote (kitos auto kelnes ar pan) tik kad butu su tinkamu linkimu ir ispjovus m42 netinkama islinkima, yvirint kad linkimas butu tik y apacia (bet ne y apacia ir y sona kaip pas e36). Aisku tu variantu galima dar sugalvot, taip pat bandyt gauti e30 is,o kelnes. Sekmes darbuose
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
doncebmw wrote:Nu va. Su mechanine dalim viska isiaiskinau, beliko elektra, bet ir ta manau pasidarysiu. Kai isiaiskinsiu del elektros (ne del visokiu karteriu ir ausu su pagalvem kur ir taip viskas aisku) butinai parasysiu, kad nereiktu nezinanciam vargti kaip man. Geriausia aiskintis paciam
- Attachments
-
- pravodke.jpg (101.22 KiB) Viewed 17972 times
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Dekui uz info. Cia pamineti 325 modeliai e30 ir e36. Bet jei teisingai suprantu jie galioja ir 318i-is e30 ir e36?
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
salono pravodkes gi tokios pacios, ar 1,6 ar 2,5
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Nu pagal viska salono provodkes turi but tos pacios. Norejau paklaust, ar pacio m42 jau veikia? Ir kaip sprendei duslintuvo kelniu problema (as zinau ka su dusle darysiu- pirksiu tinkamus islenkimus ir suvirinsiu kaip reiks) tik ydomu ka kiti daro, nes nieks nieko neraso?
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
kaip tik rytoi vaziuoju deti, po ilgo pasiruosimo detaliu pirkimo ir t.t..t.t.t..t.t. o su duslintuvu nusprendziau kad vaziuot pas duslintuvu meistrelius kur lanksto vamzdzius ir padarys alkunes kokias reikia, nes ISo surast kelnias nuo e30 kebulo tai be sansu wish me luck !!!!!
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
sekmes. lauksim aprasymo ir fotoFanatic wrote:kaip tik rytoi vaziuoju deti, po ilgo pasiruosimo detaliu pirkimo ir t.t..t.t.t..t.t. o su duslintuvu nusprendziau kad vaziuot pas duslintuvu meistrelius kur lanksto vamzdzius ir padarys alkunes kokias reikia, nes ISo surast kelnias nuo e30 kebulo tai be sansu wish me luck !!!!!
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Kad e30 is'o kelnes rast be sansu jau isitikinau. Galima gaut tik naujas ir tik su katalizu ir kaina 1560 Lt. Nori nenori tenka paciam gamint ar varyt pas duslintuvu meistrus. Yra toks dusliu servisas ,,Diezas" sake padarytu be problemu tik duok auto su idetu motoru. Nu ir sekmingai tau isidet motora, lauksim geru ziniu
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
del kelniu tai galiu tik tiek papasakot kad man buvo pavyke jas gauti uz juokinga kaina,gal 20lt
o siaip kad ten labai stipriai nebarbentu i sailenbloka tai susidet pagalves nuo m20;m50 variklio butu gerai tas pilnavidures.kazkiek variklis susikelia ir biski maziau lieciasi.o del suvirinimo tai reik nusipirkt pora alkuniu ir manau per keleta valandu galima sumeistraut.nes paciam teko ta daryt,teko daryt,nes savajam kelnes gavau mazdaug po pusmecio vazinejimo su m42 varikliu
o siaip kad ten labai stipriai nebarbentu i sailenbloka tai susidet pagalves nuo m20;m50 variklio butu gerai tas pilnavidures.kazkiek variklis susikelia ir biski maziau lieciasi.o del suvirinimo tai reik nusipirkt pora alkuniu ir manau per keleta valandu galima sumeistraut.nes paciam teko ta daryt,teko daryt,nes savajam kelnes gavau mazdaug po pusmecio vazinejimo su m42 varikliu
Re: [e30] Keiciam m40 i m42, reikia pagalbos
Gerai kad tau taip pasiseke, ir tai po kiek laiko tas kelnes tegavai. As jau vien kiek praskambinejau cia LT skelbimu ir firmu, ir Angluose prasiau kad pasidometu, ir suradau kur naujas uz 1560 Lt. gauti Tai vietoj sugaisto laiko ir prakalbetu pinigu, lengviau butu buve tvarkingai pervirinti kad viskas butu OK, ka ir darysiu kai tik rasiu laiko deti pati motora.