otto e36M3,e36t,e46t, NEW e46-M3 supercharged
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
otto e36M3,e36t,e46t, NEW e46-M3 supercharged
Uzsidejau naujus ratus
Keletas mano kasdieninio bolido foto Mods so far:Coiloweriai,M3 stabilizatoriai,M3 atraminiai,328 visi ausinami stabdziai,ATE racing blue stabdziu skystis.
Naujausios touringo foto,2009 rugsejis
Baigiantis 2009 tiem isigyjau nauja kasdieniny darbiny arkliuka 2003 Nov 320d trouring.Nors ji turiu tik pora menesiu jau spejau nemazai padaryt:sudeti coilai,e46 M3 preikinis stabilyzas,ratai nuo mano M3 19 BBS CH,perdaryta turbo,cipas ir dar truputis pakeitimu variklyje.Is issores Originalus Schnicher veidrodeliai,galines piktesnes faros,angel eays preikyje,xenonai,langai visi tamsinti priekis 60%galas 80%.Kol kas tiek,siuo metu laukiu vienos e46M3 priekines sakes,o tada bus sudeti M3 stabdziai,sakes,bei stupicos.
Keletas mano kasdieninio bolido foto Mods so far:Coiloweriai,M3 stabilizatoriai,M3 atraminiai,328 visi ausinami stabdziai,ATE racing blue stabdziu skystis.
Naujausios touringo foto,2009 rugsejis
Baigiantis 2009 tiem isigyjau nauja kasdieniny darbiny arkliuka 2003 Nov 320d trouring.Nors ji turiu tik pora menesiu jau spejau nemazai padaryt:sudeti coilai,e46 M3 preikinis stabilyzas,ratai nuo mano M3 19 BBS CH,perdaryta turbo,cipas ir dar truputis pakeitimu variklyje.Is issores Originalus Schnicher veidrodeliai,galines piktesnes faros,angel eays preikyje,xenonai,langai visi tamsinti priekis 60%galas 80%.Kol kas tiek,siuo metu laukiu vienos e46M3 priekines sakes,o tada bus sudeti M3 stabdziai,sakes,bei stupicos.
Last edited by otto on 20 Nov 2011 23:07, edited 11 times in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto M3
Keletas svieziu foto-besiruosaint 2009 sezonui
Daugiau cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3/m4/page9.html
Naujausios foto,CF lupos dingo,bei pakeisti preikiniai zibintai ir halogenai,ir taip pat pakoreguotos spalvos kapoto,stogo bei galinio dangcio.
Keletas nauju foto.Uzdeta GT priekine CF lupa,ir preikinia stabdzia kiti.
Truputis nauju m3 foto.Darbu padaryta labai daug,s54 variklis bei deze,CSL style airboxas,galinai e46 M3 stabdziai,vandens-tepalo slegio bei temperaturos dacikai,taip pat wide band dacikas(jo fotkese nera dar.
eletas nauju detaliu bei nauju darbu padaryta prie mano seniausio e36 M3 kupe projektelio.Buvo nupirkti poliuretaninei sailenblokai diferencialui-viiso 3 vienetai,taip pat nupirktos galinio subfreimo sutvirtinimo ploksteles,poliuretanines variklio pagalves,ir priekiny traversa sutvirtinancios ploksteles.
Siandien buvo nusmeliuotas galinis subfreimas,o to ivirintos sutvirtinancios ploksteles ir prie to pacio pervirintos visos subfreimo siules.Apdirbtas subfreimas atiduotas i milteliny dazyma.
Visas sis procesas yra ruosiamas naujo diferencialo instaliavimui.Siuo metu instaliuotas EVO diferencialas didysis,taciau nusprendziau vel pereiti prie vidutinio difo.Perdavima pasirinkau 4.10 ir pati blokiruote yra perdaryta su 4 naujom plokstelem.Ziuresim kas gausis is sio projektelio.
Pasiemiau subfreima nudazyta milteliniu budu-atrodo graziai-fabricnai
Keletas paskutiniu detaliu einanciu i S54 varikliuka.Pirma tai CSL valikai made by Schrick,ir taip pat super duper brangus karomislai kurie laiko daug RPM-sako good to 10000rpm
Net gi saltos detales gali buti seksualios
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5167_n.jpg
Daugiau cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3/m4/page9.html
Naujausios foto,CF lupos dingo,bei pakeisti preikiniai zibintai ir halogenai,ir taip pat pakoreguotos spalvos kapoto,stogo bei galinio dangcio.
Keletas nauju foto.Uzdeta GT priekine CF lupa,ir preikinia stabdzia kiti.
Truputis nauju m3 foto.Darbu padaryta labai daug,s54 variklis bei deze,CSL style airboxas,galinai e46 M3 stabdziai,vandens-tepalo slegio bei temperaturos dacikai,taip pat wide band dacikas(jo fotkese nera dar.
eletas nauju detaliu bei nauju darbu padaryta prie mano seniausio e36 M3 kupe projektelio.Buvo nupirkti poliuretaninei sailenblokai diferencialui-viiso 3 vienetai,taip pat nupirktos galinio subfreimo sutvirtinimo ploksteles,poliuretanines variklio pagalves,ir priekiny traversa sutvirtinancios ploksteles.
Siandien buvo nusmeliuotas galinis subfreimas,o to ivirintos sutvirtinancios ploksteles ir prie to pacio pervirintos visos subfreimo siules.Apdirbtas subfreimas atiduotas i milteliny dazyma.
Visas sis procesas yra ruosiamas naujo diferencialo instaliavimui.Siuo metu instaliuotas EVO diferencialas didysis,taciau nusprendziau vel pereiti prie vidutinio difo.Perdavima pasirinkau 4.10 ir pati blokiruote yra perdaryta su 4 naujom plokstelem.Ziuresim kas gausis is sio projektelio.
Pasiemiau subfreima nudazyta milteliniu budu-atrodo graziai-fabricnai
Keletas paskutiniu detaliu einanciu i S54 varikliuka.Pirma tai CSL valikai made by Schrick,ir taip pat super duper brangus karomislai kurie laiko daug RPM-sako good to 10000rpm
Net gi saltos detales gali buti seksualios
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 5167_n.jpg
Last edited by otto on 22 Jan 2011 01:15, edited 5 times in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36 M3,e36-Touring,New Car e46 touring
Updeitintas touringo priekis
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36 M3,e36-Touring,New Car e46 touring
Keletas naujasniu turingo fotkiu.Per keleta paskutiniu menesiu padaryta stai kas,sudeta preikiniai E46 M3 stabdzai,kartu su M3 stupicom,priekinem sakem,bei M3 traverso/sakiu/kebulo sutvirtinimu.Taip pat padaryta pakabos geometrija,pagal e36 M3 standartus.Prie variklio irgi teko prikist nagus,siuo metu duomenys tokie 211ag bei 432nm,standartine sankaba dar laiko-nezinau kaip .
Nuotraukose turingas-kaip ir verta jam vadintis,pasiruoses kelionei i 24 valandu LeMano lenktynes-turinsim per Europa su trupuciu mantos
Nuotraukose turingas-kaip ir verta jam vadintis,pasiruoses kelionei i 24 valandu LeMano lenktynes-turinsim per Europa su trupuciu mantos
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36 M3,e36-Touring,New Car e46 touring
Tesiasi e36 turingo istorija,siuo metu montuojama nauja sirdis,manau atspesit patys kokia
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36 M3,e36-Touring,New Car e46 touring
Gyvenimas yra gyvenimas,nuperkam automobily,ji puosialejam dailinam,darom toky kos mum atrodo idealus tam duotam laikui bei financinem galimybem.Siuo metu mano e36 touringas-deja deja jau parduotas-bet gera zinai jis liko BMWFAN forume,nupirko forumietis.
Dabar keletas foto nuo pradzios iki pat paskutines (foto gali ir kartotis)
http://www.youtube.com/watch?v=fMWv2IXWgc0
Stai tokia e36 evo touring istorija.Dabar visos jegos bus skirtos S54 M3 davedimui iki tobulybes.
Dabar keletas foto nuo pradzios iki pat paskutines (foto gali ir kartotis)
http://www.youtube.com/watch?v=fMWv2IXWgc0
Stai tokia e36 evo touring istorija.Dabar visos jegos bus skirtos S54 M3 davedimui iki tobulybes.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36 M3,e36-Touring,New Car e46 touring
Keletas nauju 320d fotkiu,bei nuaujos transporto preimones-aisku BMW
Pas mus Airijoj prisnigo,padariau keleta fotkiu savo kasdieninio darbinio arkliuko,tiesa uzdejau naujus batus
Na ir pazaidizau truputy su sniegu,labai idomiai fotografuojasi kai taip balta aplinkui
Dar keletas yra cia http://public.fotki.com/otto325/3/e46-t ... page4.html
Pas mus Airijoj prisnigo,padariau keleta fotkiu savo kasdieninio darbinio arkliuko,tiesa uzdejau naujus batus
Na ir pazaidizau truputy su sniegu,labai idomiai fotografuojasi kai taip balta aplinkui
Dar keletas yra cia http://public.fotki.com/otto325/3/e46-t ... page4.html
Last edited by otto on 01 Dec 2010 00:48, edited 1 time in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look NAUJIENA
Pagaliau suradau laisva valandele,bei ikvepima,aprasyti apie savo naujaji pirkinuka e36 M3 sedana.Viena popeite darbe gerdami arbata vartem auto pardavimo puslapiukus ir netycia uztikau truputy musta M3 evo pardavimui-paskambinau ir ta vakara jau jis stovejo pas mane garaziuke.
Na darbo nusimate prie jo nemazai-taciau as turejau vizija kuria zut but noriu igivendint,ir toj mano vizijoj turejo buti tik sedanas ir butinai M3 ir aisku grazi spalva -puse vizijos igyvendinta tik nupirkus auto
Stai taip jis atrode skelbimo nuotraukose:
Sekancia diena jis buvo pakeltas ant keltuvo ir ziurim ka turim- o turim tikrai nemazai:priekinia bei galiniai reguliuojami Eibach stabilizatoriai,priekiniai stabdziu diskai grezioti bei raizyti,priekines kaladeles RedStuff,rudziu nera,ir sumusilmas i priekiny desiny kampa labai nezymus-reikia tik buferio,preikinio uso bei isorinio faros stiklo(net faros laikiklia nesuluze).Aisku radom ir blogu dalyku:laisva vairo kolonele,leidziantis difas,vienas duslintuvo bakelio braketas nuplyses,rankinis nelaikantis,bei problemos su elektra,netvarkingai veikiantcios galines faros,neveikentis centrinis,vidaus apsvietimas,signalizacija-ir dar visokiu anomaliju su elektra.
Pirmos apziuros fotkes:
Tada kol buvo pakeltas ant keltuvo islupau difa,ir kaip tycia turejau didelio difo 3,45 pora-todel ja ir idejau.TUretu truputy pagyvet nes standartinis evo perdavimas 3.23 yra gerokai per ilgas.Aisku buvo pakeisti visi trys rieboksliai,bei supiltas naujas LSD tepaliukas
Na o po to dar buvo pakeista vairo kolonele(didelis dekui Valdeliui),galinaii stabdziu vamzdukai,sutvarkytas rankinis,pakeistos galines kaladeles.Taip pat nupirktas preikinis buferis bei usas,tuo paciu nupirkau spidometra nes jis irgi buvo sugedes.Kai mechaniskai viskas buvo sutvarkyta emaiusi elektros-pradejau nuo galiniu faru.Issiardes pastebejau kad vienas laidas apsilydes,todel sekdamas ta laida ejau i preiky ir radau kad po keleivio sedyne visa galine auto pravodke susilydziusi i viena didele kruva,todel nusprendziau iskirpti pazeistus laidus ir pakeisti juos kitas.Galiu tik tiek pasakyt kad nesu gyvenime tiek daug litaves,aisku gerai kad turejom 328 visa pravodke tai atsirinkau tu paciu spalvu laidus.Visas litavimas uztruko dvi dienas.
Kol kovojau su elektra-buvo isimtos sedynes ir vel gi teko pakovot kol jos vel atgavo savo gera isvaizda
Vienas is mano vizijos elementu-teisingi ratai.Originalus-kurie buvo ant Mkes patys graziausi(man)taciau nepakankamai platus.Todel originalius pardaviau ir vietoj ju nupirkau tokius pacius tik platesnius-8,5 preikis bei 10 galas.Isnesimai taip pat ydomus preikiniai et15 galas et13.
Na ka ratai uzdeti dabar galima jau ir arkas platint.Pirmiausiai jos buvo isvalcuotos,vidine sparnoskarda priplota prei isorines-taip padarant daugiau erdves padangai.Na o po to teko det truputuka spakliaus kad viska tvarkingai islygint(didelis dekui Doncei).Taip pat buvo nudazytas preikinis buferis bei usas.
Kita diena nugruntuoti sparnai bei bandyminis priekio uzdejimas-tarpu sugaudymui
Sia savaite vel jau nemazai padaryta,antradieny po darbo buvo nupustos arkos bei preikinis sparnas
Na o cia liko tik nulakuot:
Sekancia diena parejo ilgai lauktas siuntinukas:
O taip atrodo sumontavus siuos coilus
Keletas nauju foto po poliravimo
Daugiau cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3-sa ... page5.html
Siandien buvo pakeistas tepalas,tepalo filtras bei vanos filtriukas,ir taip pat instaliuotos CF ziaunos
Keletas foto is Roling Road dieneles
Keletas nauju-naktiniu foto.Taip pat matosi mano darbas su karbonine plevele aptraukta cventrine konsole bei pelenines
Keletas foto is Roling Road dieneles
Na darbo nusimate prie jo nemazai-taciau as turejau vizija kuria zut but noriu igivendint,ir toj mano vizijoj turejo buti tik sedanas ir butinai M3 ir aisku grazi spalva -puse vizijos igyvendinta tik nupirkus auto
Stai taip jis atrode skelbimo nuotraukose:
Sekancia diena jis buvo pakeltas ant keltuvo ir ziurim ka turim- o turim tikrai nemazai:priekinia bei galiniai reguliuojami Eibach stabilizatoriai,priekiniai stabdziu diskai grezioti bei raizyti,priekines kaladeles RedStuff,rudziu nera,ir sumusilmas i priekiny desiny kampa labai nezymus-reikia tik buferio,preikinio uso bei isorinio faros stiklo(net faros laikiklia nesuluze).Aisku radom ir blogu dalyku:laisva vairo kolonele,leidziantis difas,vienas duslintuvo bakelio braketas nuplyses,rankinis nelaikantis,bei problemos su elektra,netvarkingai veikiantcios galines faros,neveikentis centrinis,vidaus apsvietimas,signalizacija-ir dar visokiu anomaliju su elektra.
Pirmos apziuros fotkes:
Tada kol buvo pakeltas ant keltuvo islupau difa,ir kaip tycia turejau didelio difo 3,45 pora-todel ja ir idejau.TUretu truputy pagyvet nes standartinis evo perdavimas 3.23 yra gerokai per ilgas.Aisku buvo pakeisti visi trys rieboksliai,bei supiltas naujas LSD tepaliukas
Na o po to dar buvo pakeista vairo kolonele(didelis dekui Valdeliui),galinaii stabdziu vamzdukai,sutvarkytas rankinis,pakeistos galines kaladeles.Taip pat nupirktas preikinis buferis bei usas,tuo paciu nupirkau spidometra nes jis irgi buvo sugedes.Kai mechaniskai viskas buvo sutvarkyta emaiusi elektros-pradejau nuo galiniu faru.Issiardes pastebejau kad vienas laidas apsilydes,todel sekdamas ta laida ejau i preiky ir radau kad po keleivio sedyne visa galine auto pravodke susilydziusi i viena didele kruva,todel nusprendziau iskirpti pazeistus laidus ir pakeisti juos kitas.Galiu tik tiek pasakyt kad nesu gyvenime tiek daug litaves,aisku gerai kad turejom 328 visa pravodke tai atsirinkau tu paciu spalvu laidus.Visas litavimas uztruko dvi dienas.
Kol kovojau su elektra-buvo isimtos sedynes ir vel gi teko pakovot kol jos vel atgavo savo gera isvaizda
Vienas is mano vizijos elementu-teisingi ratai.Originalus-kurie buvo ant Mkes patys graziausi(man)taciau nepakankamai platus.Todel originalius pardaviau ir vietoj ju nupirkau tokius pacius tik platesnius-8,5 preikis bei 10 galas.Isnesimai taip pat ydomus preikiniai et15 galas et13.
Na ka ratai uzdeti dabar galima jau ir arkas platint.Pirmiausiai jos buvo isvalcuotos,vidine sparnoskarda priplota prei isorines-taip padarant daugiau erdves padangai.Na o po to teko det truputuka spakliaus kad viska tvarkingai islygint(didelis dekui Doncei).Taip pat buvo nudazytas preikinis buferis bei usas.
Kita diena nugruntuoti sparnai bei bandyminis priekio uzdejimas-tarpu sugaudymui
Sia savaite vel jau nemazai padaryta,antradieny po darbo buvo nupustos arkos bei preikinis sparnas
Na o cia liko tik nulakuot:
Sekancia diena parejo ilgai lauktas siuntinukas:
O taip atrodo sumontavus siuos coilus
Keletas nauju foto po poliravimo
Daugiau cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3-sa ... page5.html
Siandien buvo pakeistas tepalas,tepalo filtras bei vanos filtriukas,ir taip pat instaliuotos CF ziaunos
Keletas foto is Roling Road dieneles
Keletas nauju-naktiniu foto.Taip pat matosi mano darbas su karbonine plevele aptraukta cventrine konsole bei pelenines
Keletas foto is Roling Road dieneles
Last edited by otto on 01 Dec 2010 18:04, edited 6 times in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
minejai,kad arkas dar pravalcavai,tai kiek suprantu isemei vidine guma,ir kanta pripaudei prie sparno? nes kadangi si automobili (e46) ivardini kaip darbini arkliuka,mane domina kaip sekasi eksplotuoti(ta prasme gale pasodini dvi moteriskes,prieki drauga dar,o bagazineje maisa angliu ir alaus deze) ir galima (imanoma) vaziuoti su tokiais ratais? mano klausimai susije tik is praktines puses( apie grozi cia nekalbu) nes noreciau pas save uzsideti 18x10 et20 gale,iki tol maniau kad vienas variantas yra arkas pusti,kad normalios gumos uzsimautu ir t.t.Pas mus Airijoj prisnigo,padariau keleta fotkiu savo kasdieninio darbinio arkliuko,tiesa uzdejau naujus batus
p.s gal kartojuosi,bet cia pas tave tema pravalyta,tad..
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
Vakar i tavo klausima didely posta parasiau.Bet dabar trumpai-darbo tikrai yra daug apie 5 val prei abieju arku.Isemaiu ta guma/silikona prilenkiau lupyte it tada visa kanta dar ispuciau i isore,taip pat vidui vidine arkos skarda priplakaiu prei isorines kad ratui butu daugiau vietos.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
aisku,greiciausiai ilgai ir nuobodziai naudojai ir "fena" kad lakas nesutruktu,shiaip esu uzmates kad tam tikros tiuningo firmos(tiksliau kurios susije su bmw motosport) pardavineja arku praplatinimus 4dr saloon (m3 style) is fiber glass,tik niekad nesu rades 2dr coupe,kad butu parasyta.otto wrote:Vakar i tavo klausima didely posta parasiau.Bet dabar trumpai-darbo tikrai yra daug apie 5 val prei abieju arku.Isemaiu ta guma/silikona prilenkiau lupyte it tada visa kanta dar ispuciau i isore,taip pat vidui vidine arkos skarda priplakaiu prei isorines kad ratui butu daugiau vietos.
p.s jei kada ateity bus galimybe padaryk galiniu arku foto is arciau.
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
tai,kad lietuvoje kazkas apie ~800lt galiniu arku putimas (stiklo audinys, su paruosimu iki dazymo), cia konkreciai e46 sestam,kai domejausi.Bullitt wrote:http://www.mashaw.com/html/product_info_BMW.html
brangiai ir gerai
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
klausimelis del e46 salono - ten originali carbon look apdaila ar pacio daryta? Jei daryta tai butu idomu suzinoti kur gauti tokios pleveles ir ar labai daug sunkaus darbo reikia ideti kad aptraukti?
www.autovaga.lt
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
E46 tokia originali.E36 sedane pacio aptraukta,o pirkau ebay.com pasieiskok 3M plevele.Vytautas.G wrote:klausimelis del e46 salono - ten originali carbon look apdaila ar pacio daryta? Jei daryta tai butu idomu suzinoti kur gauti tokios pleveles ir ar labai daug sunkaus darbo reikia ideti kad aptraukti?
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
Gal galetum parasyti o.z mitto ratu ismatavimus? Ir kokios padangos?
www.autovaga.lt
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
Vytautas.G wrote:Gal galetum parasyti o.z mitto ratu ismatavimus? Ir kokios padangos?
8,5x18 ET13 225/35/18
10,0x18 ET19 235/35/18
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
Truputy atsinaujinom,pakeitem stylingo krypty ,kitas kapotas bei stoikes aprauktos CF plevele,ir aisku German style numeriukai-kaip be ju.
Daugiau galit rast Facebook-Perfect Car
Daugiau galit rast Facebook-Perfect Car
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
sorry, bet... Geriau buvo be rudziu.
Re: otto E36M3,E36T,E46T,M3 SEDANAS euro look,Naujos turingoFOTO
geriau butu carbonas, rudziu vietoj
BMW E36 M3