Skyers E30 318is -> 325i
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Skyers E30 318is -> 325i
Sveiki.
Taigi trumpai apie BMW:
Nupirktas 2010 balandzio menesi.
Pagaminimo metai: 1990
Variklis: 1.8iS
Vaziuokle: priekyje raudonos spyruokles, gale Calibros zeminancios, gale diskiniai stabdziai.
Komplektacija: oro kondicionierius, el. langai, juoda stogo apdaila, M-tech slenksciai bei vairas, automatine antena.
Buvo pirktas grynai del kebulo bukles. Indeklai jau grojo"simfonija".
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
Pribrendo projekto laikas
Trumpai kas padaryta:
*Variklis - vietoj m42b18 -> m20b25, m20b20 greiciu deze, reduktorius 4.10 - virintas.
*Vaziuokle - visos gumos pakeistos kapralono ir poliuretano silentblokais.
Priekiniu sakiu iscentriniai kapralonas,
Galinio tilto - kapralonas,
Sakiu - poliuretanas (75sh),
Reduktoriaus - kapralonas,
Variklio ir greiciu deze pagalves poliuretanas (75sh), 1.5cm aukstesnes uz orginala,
Vaziuokleje liko tik atraminiai is gumos.
*Sahc advanced amortizatoriai, H&R raudonos spyruokles.
*Atrestauruoti abu stabilizatoriai naujom gumom ir traukutem.
*Visi sarnyrai, vairo traukiu antgaliai kietai atrestauruoti.
Nauji stabdziu diskai - Zimmerman, kaladeles.
*Rasporkes priekyje ir gale.
*E36 vairo kolonele.
*Vidus - orginalias iS sedynes pakeite Recaro sedynes, Victor vairas, Shroth saugos dirzai. Gale sedyniu neliko.
*Isore - Hella black priekine optika ( home made ), lieti ratlankiai BBS r15 - ziemai, prie kebulo kol kas nelista.
*Dugnas ir kebulo ertmes ispurkstos Moviliu ir Dinitroliu.
Foto:
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
Rezultatas:
---
---
---
---
---
---
Dekui visiems prisidejusiemes prie manojo BMW atgimimo - Marshall, Tenzo, Xpyper, AMB ir ChioXnutas
Silentblokai - Lenco gamybos, Rasporkes - Pawlo.
Taigi trumpai apie BMW:
Nupirktas 2010 balandzio menesi.
Pagaminimo metai: 1990
Variklis: 1.8iS
Vaziuokle: priekyje raudonos spyruokles, gale Calibros zeminancios, gale diskiniai stabdziai.
Komplektacija: oro kondicionierius, el. langai, juoda stogo apdaila, M-tech slenksciai bei vairas, automatine antena.
Buvo pirktas grynai del kebulo bukles. Indeklai jau grojo"simfonija".
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
Pribrendo projekto laikas
Trumpai kas padaryta:
*Variklis - vietoj m42b18 -> m20b25, m20b20 greiciu deze, reduktorius 4.10 - virintas.
*Vaziuokle - visos gumos pakeistos kapralono ir poliuretano silentblokais.
Priekiniu sakiu iscentriniai kapralonas,
Galinio tilto - kapralonas,
Sakiu - poliuretanas (75sh),
Reduktoriaus - kapralonas,
Variklio ir greiciu deze pagalves poliuretanas (75sh), 1.5cm aukstesnes uz orginala,
Vaziuokleje liko tik atraminiai is gumos.
*Sahc advanced amortizatoriai, H&R raudonos spyruokles.
*Atrestauruoti abu stabilizatoriai naujom gumom ir traukutem.
*Visi sarnyrai, vairo traukiu antgaliai kietai atrestauruoti.
Nauji stabdziu diskai - Zimmerman, kaladeles.
*Rasporkes priekyje ir gale.
*E36 vairo kolonele.
*Vidus - orginalias iS sedynes pakeite Recaro sedynes, Victor vairas, Shroth saugos dirzai. Gale sedyniu neliko.
*Isore - Hella black priekine optika ( home made ), lieti ratlankiai BBS r15 - ziemai, prie kebulo kol kas nelista.
*Dugnas ir kebulo ertmes ispurkstos Moviliu ir Dinitroliu.
Foto:
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
Rezultatas:
---
---
---
---
---
---
Dekui visiems prisidejusiemes prie manojo BMW atgimimo - Marshall, Tenzo, Xpyper, AMB ir ChioXnutas
Silentblokai - Lenco gamybos, Rasporkes - Pawlo.
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: Skyers E30 318is -> 325i
kodel pasirinktas m20 o ne m50? juk komplekto kaina nera daug didesne. stogo bagazine originali e30 ?parduodi gal
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Gal butu galima variklio ir dezes pagalviu foto ir smulkiau kur pirkai ir t.t...?
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Kaip sekasi iki ce davziuoti su tokia zema masina?
SPEED KILLS drive a honda and live forever
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
- Tarmenas
- Posts: 240
- Joined: 06 Mar 2008 19:41
- BMW: ex E36 325td,328i, E30 m50b25, M40b16
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Skyers E30 318is -> 325i
nieko čia žemo nėra, priekis normaliai, o galas tai kaip pas džipą.Manijakas wrote:Kaip sekasi iki ce davziuoti su tokia zema masina?
BBS are like brests, no mater how many sets you see you will always look at them and get excited.
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Pagalves Lenco gamybos - tikrai smagiai vaziuoja. Aukstesniu specialiai prasiau, kad karteris bent kiek maziau kentetu. Aisku tada iskilo problema su kapoto uzsidarymu - remesi i LEV ir isiurbimo kolektoriaus prieki. Bet isprendziau problema sukeles kapota per kokius 5cm.
Nuotraukos deja neturiu sio metu, ryt po masina palisiu - nufotografuosiu
Dabar dar laukiu kardano gumos is 90sh poliurentano.
Gale stovi H&R raudoni, bet jau sprendziama uzpakalio aukscio problema.
Aisku butu galima pripjaut labai greit, bet nepatinka man taip.
Del motoro - pasikaite gyvas m20 uz nedidele kaina, tai ir susigundziau.
Stogo skersiniai pirkti aleksoto turguj - neorginalas, bet tarnauja puikiai
Nuotraukos deja neturiu sio metu, ryt po masina palisiu - nufotografuosiu
Dabar dar laukiu kardano gumos is 90sh poliurentano.
Gale stovi H&R raudoni, bet jau sprendziama uzpakalio aukscio problema.
Aisku butu galima pripjaut labai greit, bet nepatinka man taip.
Del motoro - pasikaite gyvas m20 uz nedidele kaina, tai ir susigundziau.
Stogo skersiniai pirkti aleksoto turguj - neorginalas, bet tarnauja puikiai
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Nice pagal mane tai dar reiktu ratu idomesniu ir dropa sulygint.
http://i475.photobucket.com/albums/rr11 ... /guibo.jpg
Seip vakar jau buvau sita isidejas, tai po visu pasivazinejmu aisku palindau pazet kaip bukle. Pas mane kardanas kazkiek per trumpas, tai ant tempimo gaunas nuo pakabinamo guolio, bet seip visiskai jokiu zalos pozymiu
http://i475.photobucket.com/albums/rr11 ... /guibo.jpg
Seip vakar jau buvau sita isidejas, tai po visu pasivazinejmu aisku palindau pazet kaip bukle. Pas mane kardanas kazkiek per trumpas, tai ant tempimo gaunas nuo pakabinamo guolio, bet seip visiskai jokiu zalos pozymiu
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Tas ziedas aplink tikrai nebutinas.Lencas wrote:Nice pagal mane tai dar reiktu ratu idomesniu ir dropa sulygint.
http://i475.photobucket.com/albums/rr11 ... /guibo.jpg
Seip vakar jau buvau sita isidejas, tai po visu pasivazinejmu aisku palindau pazet kaip bukle. Pas mane kardanas kazkiek per trumpas, tai ant tempimo gaunas nuo pakabinamo guolio, bet seip visiskai jokiu zalos pozymiu
Re: Skyers E30 318is -> 325i
Seip deformacijos vyksta nekeiciant turio. Tai turint galvoj, kad cia tikrai bus nemazos jegos ir ta plastika gerai paspaus, stengtasi sumazint ziaurias deformacijas. Seip netersiam temos ir jei nori i pm