driftui kas geriau ?

Moderator: AndriuxaBMW

Post Reply
User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

driftui kas geriau ?

Post by AndriuxaBMW » 05 Mar 2007 02:13

laimisBMW isamus papasakojimas ,manau daugkam pravers ieskantiems siokio tokio drift karo


S14 (200AG / ~1350 kg) Pliusai ilga baze, turbo, blokiruote standartinej komplektacijoj, nors ji yra "viscous" (svelniau ir silpniau blokuojasi, ant slapio asfalto neina sauliu paisyt), bet vistiek megejiskam driftui tiktu. Daug aftermarket tiuningo detaliu (uzsienyje), per eBay galima nusipirkt ir devetu.
Minusai, brangi pati masina, remontas labai brangus, detaliu rast lietuvoj sunku, devetu tiuningo daliu isvis beveik nera. Labai jautrus varikliai prieziurai, Lietuvoj kogero butu sunku rast S14 kuris nemates kapitalkes dar. Reikalingas daznas tepalu keitimas, bijo labai perkaitinimu, neturi tepalinio radiatoriaus, nuo turbos ir motoro tepalas uzkaista belekaip kai grezi ir prasuka indeklus. Dazniausiai pareina turbina, alkuninis velenas, indeklai. Pas SR20DET ir su galva dar pasitaiko problemu, ko beveik niekada nebuna CA18DET motorui (S13). Kiek man aiskino vienas zmogus cia del to kad pas SR'a yra voztuvu pakelejai (karomyslai) kaip ir pas M20 ir jie megsta luzti ant didesniu apsuku. Variklis siaip gerai reguoja i tiuninga. Cipas, didelis intercooleris, laisvas ismetimas, isiurbimas, biski didesnis slegis ir jau vaziuoji zymiai smagiau. Jei gerai atsimenu standartine T28 turbina iki 270 AG kazkur velka.
Siaip su stokiniu S14 lengvo drifto tiketis neverta, kaip minimum pakabos reikia ir biski galios.
Pasaulinio lygio profesionalai (D1) driftina su s14 ne vienas, tai turbut sako kazka.

E36 (~1330kg) Labiau prilyginciau S14 nes irgi baze i ilgesne puse, panasus svoris. Pakaba pas E36 tobulesne uz E30, bet pati masina biski sunkesne. Megejiskai driftint uztektu ir 320i/325i su blokiruote, gal ir 318i ant slapio asfalto Bet normaliai eiti dideliais greiciais reiketu M3 manau. Esu bandes driftint pradedant 318 baigiant M3, tai galiu palygint kazka. Kalbant apie stock'a, M3 gal lengviau pastatyt skersa nes stabilizatoriai stovi storesni, sailenblokai sportiskesni, pakaba ... Bet paprasta E36 tai sunkiau statosi negu E30, kogero del standartiniu vairuotoju gamintoju padarytas setup'as labiau linkes i 'understeer'.
Varikliai siaip patvarus yra, bent jau M50, minusas ju kad neturi tepalo radiatoriu jie (isskyrus S50), tai irgi ziauriai uzkaitint tepala ten nera sunku ir nera gerai.
Siaip gal galima normaliai driftint ir su 325/328 bet reiktu paruost rimciau: islengvint biski, diffa trumpesniu perdavimu, zema ir kieta pakaba, sportinius stabilizatorius. Daug dar ir nuo vairuojo priklauso, maziau patyrusiam lengviau yra driftint su galingesne masina, nes lengviau istaisyt klaidas ir pradet pati drifta. Su silpna reikia trajektorijas pasirinkt tokias kad po to nereiketu taisytis, moketi gerai naudot inercijos jegas ir pan. E36 sportiskesne pakaba deveta nusipirkt nera sunku, kartais galima ir coiloveriu rast, bet cia jau vienetiniai atvejai. Su pacio variklio tiuningu jau sunkiau, 328 dar galima suburt iki kokiu 220ag nelabai brangiai, bet 325i tai sunkiau jau, galima bandyt det alkunini nuo 2.8, bet darbo ir litu daug o tolko neperziauriausiai. Apskritai atmosferkei kelt galia nelabai eina, o jei ir eina, as tai vadinu tik "variklio pagyvinimu" , nes ten koki +100 ar 200 AG be turbinos nelabai pridesi.

E30 325i (170AG / ~1200 kg) Kodel iskarto rasau 325i, nes kiti variantai neverti demesio, na nebent e30 m3
Anyway, e30 cia panasiai kaip japonu legenda Hachi-roku (Toyota Corola AE86). Trumpa baze, kaip ir AndriuxaBMW minejo kitam forume, klaidu neatleidzia, persimetimai (feint) yra sunkiau daromi ir greiciau negu su masina turincia ilga baze, pats vairavimas turi buti astresnis ir greitesnis. Idomu kaip vaziuotu galingas e30 dideliu greiciu skersas, kogero valdymas ir masinos nuspejimas reikalautu didelio skillo.
Pliusai kad pigi masina, remontas. Net ir paemus standartini e30 325i su LSD galima jau iskarto bandyt megejiskai driftint ar siaip degint padangas
Detales nera brangios, bet ardomu e30 vis mazeja ir mazeja, po kokiu geru 5-8 metu bus deficitas kaip kad dabar e21.
Lengva gauti devetu tiuningo detaliu, zemintos spiruokles, sportiskesni amortikai, LSD sunkesnis atvejis jau, bet turint galva ant peciu, o ne kopusta, tai irgi nera didele problema
Pasitaiko ir sportiniu veleneliu, ismetimo kolektoriu, dogleg greiciu deziu, kainos neziaurios, bet irgi reikia ieskoti ieskoti ieskoti, gerus daiktus greit isgraibsto. Variklis M20B25, senas geras darbinis arkliukas, aisku kaip ir visi bijo perkaitinimu, bet jei su ausninimo sistema viskas OK, tepalai irgi geri, tai tarnaus ilgai. Turi tepalo radiatoriu.
Kas liecia variklio tiuninga, tai pas mus populiaru daryti is 2.5 i 2.7. Del didesnes stumoklio eigos, atsiranda daugiau sukimo momento ant zemu apsuku, kas yra neblogas pliusas, nu ir aisku keletas arkliuku, priklausomai nuo to ant kiek teisingai padarytas 2.7 ir pribumbasai, paprastai ~20ag pliuso ir niutonu iki 40. Deda dar 3.5 motorus i e30, bet irgi labai priklauso nuo teisingo padarymo, nes dazniausiai nukencia automobilio svorio balansas, del sunkaus variklio. Bet 3.5 net ir pavarges motoras turi tiek torko kad uzdega tas padangas ir treciu begiu
M50 swap'as dabar jauciu yra ant bangos, krauna i e30 visi kas netingi Nu siaip gal ir nieko, naujesnis variklis, dirba tyliai, ekonomiskesnis uz m20, galingesnis biski, nu ir ciut sunkesnis.
BMW turi pliusa lyginant pries nissanus, kad blokiruotes pas BMW eina geresnes ir labiausiai tinkancios driftui, t.y. clutch pack type - 2 way, cia pagal japsu standartus. Aisku nereikia tiketis kad jei turi LSD arba jei nusiperki ir isidedi, kad drosi visa gyvenima ir vargo nematysi, blokiruotes irgi devisi, jas reikia priziuret/tvarkyti, arba keist i kita kai uzsilenkia visai . Galima kazkiek paverzti kai sudyla, geras tepalas tikrai prailgina ir pagerina blokiruociu darba, tik kad brangus jis ziauriai Papildomas reduktoriaus ausinimas irgi nepakenktu, t.y. galinis dangtelis su dideliais radiatoriais nuo E36 Z3M ... Nissanu blokiruotes yra neremontuojamos, o kita gauti ziauriai sunku ir kainuos nuo 800 lt.
IMHO paprastam bahuriukui kuris neziauriai daug litu turi, megsta pasikrapstyt pats garaze ir nori mokytis driftint, o veliau gal ir rimciau biski uzsiimt (Lietuvos lygiu), tai e30 butu pats tas. Nes tai daryti su e30 yra pigiausia, su e36 brangiau ir s14 butu brangiausiai.

Vienas zmogus yra teisingai pasakes, kad nera geriausios masinos driftui. Ja pasirenka kiekvienas pats pagal savo poreikius ir galimybes.
Pagrindiniai automobilio kriterijai regalingi driftui:
1) Variklis priekyje (FR layout). Nes masinos kuriu variklis yra viduryje (NSX, MR2, ..) ar gale (Porsche,...) yra labiau skirtos "grip driving", t.y. ziedinem lenktynem ir pan. Aisku jas irgi galima pastatyt skersas, bet pastatymas ir pats valdymas yra zymiai sunkesnis.
2) Galas varomas. Nu cia viskas aisku manau
3) LSD. Galima ir be jo, bet neis islaikyt ilgo drifto. Mokytis is esmes LSD nera butinas (ypac ant ant sniego ar slapio).
4) Gera pakaba irgi labai palengvina gyvenima
O toliau jau tik priedai, didesnis variklio galingumas, patogi darbo vieta (lopsys, dirzai ir sportinis vairas), visokie hidrauliniai rankiniai ir pan.

Driftui reikalingas toks variklis kuris turetu gera torka vidutiniuose ir aukstuose sukiuose, vien tik aukstasukiai varikliai nelabai cia tinka (pvz kaip Honda S2000 tipo), cia gal ziedui geriau tokie. O kas del N/A vs Turbo, tai manau cia pripratimo reikalas. As tai nematau kazkokiu akivaizdziu pliusu vienoj ar kitoj pusej. Imant pvz. E30 325i 170ag vs S13 200SX 170 ag, tai pliusas greicausiai eitu E30, bet biski pigiai paburus S13, pliusas pereitu i kita puse.
Tarkim yra du varikliai ten koks 4.0 v8 286ag ir koks 2.0 turbo su kokiais 300ag. Vienam gal bus maloniau su V8 driftint, nes tolygesne sukimo momento kreive, momentine reakcija i gaza (na nevisai momentine, nes nera individualiu sklendziu ). Bet jei turbininis variklis turi gera setupa, kai kam gal bus lengviau driftint su juo, drifte daznai yra ir pliusas tas staigus galios padidejimas, nes jis padeda nuplest ratus lengviau ir siaip turbo gerai papila dumu is padangu aisku V8 + turbo butu dar geriau
Cia nuomones pas visu skirtingos, kai kas sako kad geriau butu maziau AG, bet nebutu turbo, kitiems atvirksciai. Man asmeniskai tai turbinos kazkaip prie sirdies sitoj situacijoj. Be to visi profai drifteriai varo su turbo aspiration, vienetai like su n/a.

Imant profesionalu drifta, pasaulinio masto (D1), tai populiariausios yra masinos yra japoniskos (S13,14,15, supra, skyline, rx7...), nes is ten viskas ir atejo Dauguma zmoniu bijo patys ieskot ir daryti bandymus, ai nu tipo va cia Kazama vaziuoja su S15, ima pirmas vietas D1, tai kam cia dar sukti galva ir daryt kazkokius experimentus Tai taip ir kopijuoja vieni kitus. Nu Japonijoj tai suprantu, kad ten kitokiu masinu nelabai daug yra, bet pvz amerikonai turi savo muscule car'us bet vistiek driftina su japoniskom geldom. Nu bet paskutiniais metais jau matosi D1 ir su mustangais ir su viperiais atvaziuoja.
Pas mus Europos cempionatuose populiaru driftint su BMW, Cosworthais, Mersiukai ten mandresni kokie (190 16v arba ten isvis AMG, Brabus), kartais Porsche. Svedai su savo kvadratinem Volvo uzturbintom iki begalybes


Cia parasiau siaip savo asmenine nuomone, kaip biski besidomintis ir neetatinis drifto megejas ar siaip padangu degintojas
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
wialniaz
BMW Fan draugas
Posts: 444
Joined: 02 Mar 2006 15:27
BMW: E36 330d
Location: Kaunas
Contact:

Post by wialniaz » 05 Mar 2007 02:20

Gerulis straipsnis.

Šiaip dėl paskutinės pastraipos, teko matyt per rtl kai prieš F1 gonkes naują S klasės mersą vaikė. Nu blyn nebūčiau pagalvojęs kad tokią karvę taip prasukt galima :)
http://vairo.perkelimas.lt

Rusas

Post by Rusas » 05 Mar 2007 02:28

idomiai :V

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 05 Mar 2007 19:56

appl

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 05 Mar 2007 21:05

tik vat as nesutikciau su vienu dalyku kad e36 pakaba geresne nei e30, visi puikiai zino kad pas e36 priekije visokiausi "kasterio" kampai yra zymiai "svelnesni" nei e30-to todel pas stoka e36 zymiai lengviau nusistumia priekis
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
CrossFire
Posts: 466
Joined: 23 May 2006 20:18
BMW: BMW 320
Location: Kaunas
Contact:

Post by CrossFire » 05 Mar 2007 21:28

O apie E34 nieko neparasyta... Gal kas zino ir netingi papeckeliot apie ji ka nors gero/blogo? :)
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 05 Mar 2007 22:26

minusas svoris bei standarto priekines vaziuokles kampai o daugiau tik pliusai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
NerkaBMW
Posts: 536
Joined: 25 Jan 2006 11:37
Location: kaunas

Post by NerkaBMW » 05 Mar 2007 22:42

o kaip su e46 kokie pas ji minusai?juk kebulas dydziu ir svoriu panasus i e36,bet jau prieky pas e46 yra aliumine sake,galine vaziuokle labai panasi kaip ir e36 tik pora detaliu irgi is aliumo
Automobilių stiklai ir jų keitimas

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: 11 Dec 2006 22:52
Location: Kaunas

Post by stashas » 05 Mar 2007 22:45

turbut minusai tai masinos kainoje. ne kiekvienas leistu sau tokia lauzyti str
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

User avatar
NerkaBMW
Posts: 536
Joined: 25 Jan 2006 11:37
Location: kaunas

Post by NerkaBMW » 05 Mar 2007 22:46

tuoi ta kaina nukris ir taip jau jie papige,ir detales nebrangios palyginus,bet cia ne apie tai snekam
Automobilių stiklai ir jų keitimas

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Mar 2007 23:10

NerkaBMW wrote:o kaip su e46 kokie pas ji minusai?juk kebulas dydziu ir svoriu panasus i e36,bet jau prieky pas e46 yra aliumine sake,galine vaziuokle labai panasi kaip ir e36 tik pora detaliu irgi is aliumo
Su blokiruotem ant e46 bus shikna :) Nes ju nera.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 05 Mar 2007 23:12

LaimisBMW wrote:
NerkaBMW wrote:o kaip su e46 kokie pas ji minusai?juk kebulas dydziu ir svoriu panasus i e36,bet jau prieky pas e46 yra aliumine sake,galine vaziuokle labai panasi kaip ir e36 tik pora detaliu irgi is aliumo
Su blokiruotem ant e46 bus shikna :) Nes ju nera.
e46 m3 :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
NerkaBMW
Posts: 536
Joined: 25 Jan 2006 11:37
Location: kaunas

Post by NerkaBMW » 05 Mar 2007 23:22

o tai kodel pas e46 ju nebuvo?kad pagal mane ten reduktorius toks pat kaip ir pas e36
Automobilių stiklai ir jų keitimas

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 05 Mar 2007 23:22

AndriuxaBMW wrote:
LaimisBMW wrote: Su blokiruotem ant e46 bus shikna :) Nes ju nera.
e46 m3 :)
Nu cia kaip avarinis variantas, bet bus nepigus. ir siaip, neaisku ar tinka viskas iskarto. Draugui ant e39 540i ziurejom LSD nuo M5 jei idet, vien pats reduktorius brangus, pusasiai netinka, kardanas netinka, nebent tas dalis visas nuo M5 imt ir ziuret vel tada kas kitkas netinka :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Post by EdgaBMW » 06 Mar 2007 10:02

NerkaBMW wrote:o tai kodel pas e46 ju nebuvo?kad pagal mane ten reduktorius toks pat kaip ir pas e36
nu vat sugalvojo girtas fricas kad reikia blokiruota det tik i m3 ir viskas. Nepamaste kad pvz.: E46 330ci be blokiruotes tai ne masina :D As kazkam jau sakiau pasakysiu dar karta, nereikia sukt kiausu, uzsivirinai satelitus ir i trasa :D

User avatar
kkaroliss
BMW Fan draugas
Posts: 352
Joined: 13 Jan 2006 00:04
BMW: EX e30 coupe 2,5
Location: Kaunas
Contact:

Post by kkaroliss » 06 Mar 2007 11:47

nu bet ne su e46 su uzvirintais satelitais, vazinet. ne tik driftui, bet ir vaziuot jeigu. Nu tai nezinau. Kai antonis buvo uzsivirines satelitus ant e30, tai isukineji i kiema, tai vidinio posukio ratas net sokineja visas. Nestatysi juk pastoviai skerso. Nzn, neiseitis.
ex e30 325i 24v
vw golf tdi - daily

Guest

Post by Guest » 16 Apr 2007 01:05

labas turiu maza klausyma kaip ir i tema :) tai va su 318 galma daryt koki drifta ar dar kokiu prikolu? ar ne verta vien del to kad 1.8 ne driftams , reikia nors 2.0 , 2.5l ?
Last edited by Guest on 16 Apr 2007 01:09, edited 1 time in total.

Rusas

Post by Rusas » 16 Apr 2007 01:08

neverta vientik del to kad neperskaitei situ straipsnio

Guest

Re: driftui kas geriau ?

Post by Guest » 16 Apr 2007 01:18

AndriuxaBMW wrote:laimisBMW isamus papasakojimas ,manau daugkam pravers ieskantiems siokio tokio drift karo

. Esu bandes driftint pradedant 318 baigiant M3,
tai kaip su 318 gerai sekasi tau ? kaip variklys po driftu ?

Rusas

Post by Rusas » 16 Apr 2007 01:24

su 318 driftina ant sniego...

cituoju zodzius is virsui parasyto straipsnio
"E30 325i (170AG / ~1200 kg) Kodel iskarto rasau 325i, nes kiti variantai neverti demesio, na nebent e30 m3"

Post Reply