otto e36M3,e36t,e46t, NEW e46-M3 supercharged
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
Praeitu metu rugpjutis
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
Na truputis updeitu mano garaze,pries menesiuka buvo parduotas Euro M3 projektelis-gaila-buvau gerokai ji pamiles,tikrai nuostabus automobilis,kazkodel galvoju kad dar grysiu prie 4 duru M3 .
Toliau 320d-kaip zinia buvo sumontuoda didele turbina,bet pradejus mapinimo darbus susidurta su per karsu oru-tai yra po intercoolerio i ileidimo kolika patenka ne pakankamai atsaldytas oras,intercooleris nearlieka savo darbo-per mazas.Todel buvo uzsakytas didelis kooleris bei visos jungtys bei sujungimai jo instaliavimui.Dabar laukimas kol visos prekes sukeliaus i garaziuka.
Po to i zyzeliny turinga buvo suinstaliuotas originalus nuimamas kablys-nekeciu kai styro kablys is po buferio.O originalai tikrai labai puikia suprojektuota,jei kablio nereikai ji nuemus niekad nieko nepasakysi kad jis is vis egzistuoja.O kablio paskirtis-pagrindine nutempt M3 i UK Sriku suinstaliavimui bei kompiuterio suprogramavimui.O vaziuju jau labai greitai,po poros dienu.
Stai kaip atrodo mano auto traukinys
Toliau 320d-kaip zinia buvo sumontuoda didele turbina,bet pradejus mapinimo darbus susidurta su per karsu oru-tai yra po intercoolerio i ileidimo kolika patenka ne pakankamai atsaldytas oras,intercooleris nearlieka savo darbo-per mazas.Todel buvo uzsakytas didelis kooleris bei visos jungtys bei sujungimai jo instaliavimui.Dabar laukimas kol visos prekes sukeliaus i garaziuka.
Po to i zyzeliny turinga buvo suinstaliuotas originalus nuimamas kablys-nekeciu kai styro kablys is po buferio.O originalai tikrai labai puikia suprojektuota,jei kablio nereikai ji nuemus niekad nieko nepasakysi kad jis is vis egzistuoja.O kablio paskirtis-pagrindine nutempt M3 i UK Sriku suinstaliavimui bei kompiuterio suprogramavimui.O vaziuju jau labai greitai,po poros dienu.
Stai kaip atrodo mano auto traukinys
Last edited by otto on 22 May 2011 00:33, edited 1 time in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
Siaip jauciu turetu but numeriukai ant automobilio ant tralo,nes angliukai stabdys ir sakys rodyk dokus ka cia vezi,gal nusvilpei ir vezi ardyti o siaip tai ziauriai norisi pamatyti rezultatus po angliuku darbu ir velenu instaliacijos cia tai upgreidas bus !!!
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
gal yra jau kokiu naujienu po programinimo ?
дизель
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
Na po keliones i UK ir visu darbu ten padarytu jau praejo keleta dienu,viskas susigulejo,video bei foto medziaga sutvarkyta ir uploudinta,todel galima padaryti sioky toky apibendrinima.
Pradesiu nuo plano,koks buvo pries pajudant-is Airijos isvaziuot sekmadienio vakare,per nakty nusigaut iki Geoff Steel racing,ir ryte priduot jiem auto Schriku instaliacijai.Tada pirmadienio vakare,su naujais kamsais lekt iki Evolve mapinimui.Na o po to namo i Airija.Planas neblogas,toks be streso,bet kaip zinia taip niekada sklandzia viskas neina.Prasidejo viskas gerai pirmadieny jau 5 ryto buvau prie GS laukiau kol susirinks chebra i darba.Susirinko labai punktualiai net gi anksciau preis astuonias,ir is karto pradejo dirbti prei maniskio-zodziu no bullshit atitude.Viskas ejosi labai pagal plana,apie 3 valanda jau buvo daromas voztuvu tarpeliu reguliavimas,zodziu labai nedaug liko iki pabaigos.Taciau kaip ir sakaiu planai tam kad juos griaut,uzdejus veleneliu dangtely buvo pabandyta uzkurt taciau nieko-kurtis nenorejo,patikrinam zvake-nera kibirksties.dar valanda bandem susigaudyt kas nutiko,taciau nieko blogo neradom.O garazas jau uzsidarineja,nes atejo penkta valanda.Planas griuna,todel teko susirast viesbuty pasilkt netoliese.Ryte buvo per naujo patikrintas timingas,patikrinti bei visi sencoriai,ir uzsikure-nei is sio nei is to.Valio galima judet toliau.
Keletas foto is Geoff Steel garaziuko:
Pirmas variklio uzkurimas su Schrick veleneliais
http://www.youtube.com/watch?v=yGoKEYGOUmE
Keletas valandu kelyje,prasukta 320d sankaba ,ir auto traukinys jau Evolve kieme.Ilgai nelaukiant susipazinam su visa saika sioje firmeleje,atsigeriam arbatos ir kimbam i darba.Mke uzvaroma ant Roling Roudo pririsama,pasijungiam loptopa prie ECU,padarom pirmus chekus.Surandam kad inlet air temperature out of range.Suinstalinu bei pajungiu nauja temperaturiny,jis sukalibruojamas.Toliau bandom keist Vanos parametrus,viskas veikia.Taciau ar loptopas,ar softwaras ar CAN adapteris pradeda grybaut,kuo toliau tuo daznaiu nutruksta rysys tarp ECU bei loptopo.Ir galaiusiai irasant nauja,updeitinta programa rysys dingsta ir visiskai neprisijungia.Situacija depresiska,auto ant roling rodo,nesikuriai,kompas numires.SAL'as mane ikalbineja mest
lauk programuojama kompa ir det atgal standartiny BMW ECU.Viskas skamba labai gerai,bet siek tiek per velu,ech kad jis butu man tai pasakes pries 1,5 metu .Bet tada dar niekas nemokejo is S54 kompo isimt EWS,ABS bei kitu labai svarbiu duomenu,su kuriasi konversija budavo praktiskai neimanoma.
Na yra kaip yra,sunkai uzstumam Mke ant tralo ir ruosiames kelionei pas McPaju bei Guty,reikai juos aplankyt
Keletas foto is Evolve
Video kaip mke varoma ant RR
http://www.youtube.com/watch?v=504pq5xCKpU
Na ka gerai pasisedejom su forumieciais ir is pat ryto vel i kelione.Sikart nusprendziau aplankyt ta kontora kuri dare mano programuojama kompa bei modino laidyna.Vel apie 3 valandas kelyje,ir preis vidurdieny as jau ten.Simonas manes jau lauke,nes as su juo kalbejau dar vakar,isemem kompa ir jis pradejo dirbt prei jo.O as tuo metu apziurinejau,e36 M3 su S54 motoro konversija-grazia padarytas modeliukas,labai tvarkingas ir dar kairevairis.Na mano ECU buvo padaryta labai greitai,priejom prei isvados kad uzlinko CAN-usb jungtis kuri ir itakojo kompo kresinima.Simonas dave naujo tipo can jungty bei irase nauja S54 programa-is to matyto e36.Taip pat kol buvo prisijunges prei ECU sukalibravo temperaturiny sencoriu,bei liamda.Variklis pradejo dirbt geriau nei kada nors man buvo dirbes.As vel laimingas
Keletas foto is Specialist Components ofiso
[url]http://images44.fotki.com/v1488/photos/ ... 759-vi.jpg[/img]
Auto vel dirba geriau nei kada nors dirbus,statau satnava link kelto,6 valandos kelio o keltas tik uz 12 valandu-ka veikt kitas likusias?Saimonas minejo kad yra vienas biciukas labai geras maperis(ex COSWORTH darbuotojas) kuris dirba su ju SC ECU,bet duodamas man jo kontaktus minejo kad jis labai uzsiemes taip kad sansu kad priims siandien minimaliai.Bet as jam skambinu,ir po keleto minuciu pokalbio jis mane priima,morale vel auksta-stacia galva lekiu ten.Prei Tour De Force dirbtuviu bunu aisku per anksti-nei taremes-bet luktelsiu vietoj.Kol as laukiu and RR yra mapinamas Lotus track dejinis bolidas.
Atejo ir mkes eile,pririsa prasuka ant stendo,is zvilgsnio matau kad kazkas negerai.Pasikviecia prie monitoriaus ir asikinames what a fuck yra,BHP bei TORQUE kreives idealios,jokiu suoliu ar duobiu,idealai atkartojancios jau modinto S54 taciau jos nepakankamai aukstos,ir tai beveik visam sukiu diapazone.Tiesa iki 3000rpm jos vienodos bet jau nuo tu apsuku mano kreives kyla daug maziau.Vienu zodziu mistika tesiasi,back to drawing board ieskosim problemu.Galimos problemos tokios:nepakankamas kuro slegis,valikai prastai isstatyti(kuo abejoju-nes kontora tikrai rimta dare),arba kazkas rimto su paciu varikliu.
Tiek mano klaidziojimu po UK ir Performaco ieskojimu.
P.S Gryzes i Airija pirma karta pravaziavau su esamu setupu,nezinau ka ten kreives ant to roling rodo rode bet sitas aparatas valit :shock: ,ir ypac jauciasi veleneliu darbas,po 5000rpm iki pat redlino siuo metu 8100 trauka afigiena.
Foto is Tour De Force
Video and roling rodo:
http://www.youtube.com/watch?v=Fvvovih3WF4
http://www.youtube.com/watch?v=R81ee4anUpM
http://www.youtube.com/watch?v=EJOtc8cc7PE
Visos keliones foto cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3/my ... nttrip-to/
Pradesiu nuo plano,koks buvo pries pajudant-is Airijos isvaziuot sekmadienio vakare,per nakty nusigaut iki Geoff Steel racing,ir ryte priduot jiem auto Schriku instaliacijai.Tada pirmadienio vakare,su naujais kamsais lekt iki Evolve mapinimui.Na o po to namo i Airija.Planas neblogas,toks be streso,bet kaip zinia taip niekada sklandzia viskas neina.Prasidejo viskas gerai pirmadieny jau 5 ryto buvau prie GS laukiau kol susirinks chebra i darba.Susirinko labai punktualiai net gi anksciau preis astuonias,ir is karto pradejo dirbti prei maniskio-zodziu no bullshit atitude.Viskas ejosi labai pagal plana,apie 3 valanda jau buvo daromas voztuvu tarpeliu reguliavimas,zodziu labai nedaug liko iki pabaigos.Taciau kaip ir sakaiu planai tam kad juos griaut,uzdejus veleneliu dangtely buvo pabandyta uzkurt taciau nieko-kurtis nenorejo,patikrinam zvake-nera kibirksties.dar valanda bandem susigaudyt kas nutiko,taciau nieko blogo neradom.O garazas jau uzsidarineja,nes atejo penkta valanda.Planas griuna,todel teko susirast viesbuty pasilkt netoliese.Ryte buvo per naujo patikrintas timingas,patikrinti bei visi sencoriai,ir uzsikure-nei is sio nei is to.Valio galima judet toliau.
Keletas foto is Geoff Steel garaziuko:
Pirmas variklio uzkurimas su Schrick veleneliais
http://www.youtube.com/watch?v=yGoKEYGOUmE
Keletas valandu kelyje,prasukta 320d sankaba ,ir auto traukinys jau Evolve kieme.Ilgai nelaukiant susipazinam su visa saika sioje firmeleje,atsigeriam arbatos ir kimbam i darba.Mke uzvaroma ant Roling Roudo pririsama,pasijungiam loptopa prie ECU,padarom pirmus chekus.Surandam kad inlet air temperature out of range.Suinstalinu bei pajungiu nauja temperaturiny,jis sukalibruojamas.Toliau bandom keist Vanos parametrus,viskas veikia.Taciau ar loptopas,ar softwaras ar CAN adapteris pradeda grybaut,kuo toliau tuo daznaiu nutruksta rysys tarp ECU bei loptopo.Ir galaiusiai irasant nauja,updeitinta programa rysys dingsta ir visiskai neprisijungia.Situacija depresiska,auto ant roling rodo,nesikuriai,kompas numires.SAL'as mane ikalbineja mest
lauk programuojama kompa ir det atgal standartiny BMW ECU.Viskas skamba labai gerai,bet siek tiek per velu,ech kad jis butu man tai pasakes pries 1,5 metu .Bet tada dar niekas nemokejo is S54 kompo isimt EWS,ABS bei kitu labai svarbiu duomenu,su kuriasi konversija budavo praktiskai neimanoma.
Na yra kaip yra,sunkai uzstumam Mke ant tralo ir ruosiames kelionei pas McPaju bei Guty,reikai juos aplankyt
Keletas foto is Evolve
Video kaip mke varoma ant RR
http://www.youtube.com/watch?v=504pq5xCKpU
Na ka gerai pasisedejom su forumieciais ir is pat ryto vel i kelione.Sikart nusprendziau aplankyt ta kontora kuri dare mano programuojama kompa bei modino laidyna.Vel apie 3 valandas kelyje,ir preis vidurdieny as jau ten.Simonas manes jau lauke,nes as su juo kalbejau dar vakar,isemem kompa ir jis pradejo dirbt prei jo.O as tuo metu apziurinejau,e36 M3 su S54 motoro konversija-grazia padarytas modeliukas,labai tvarkingas ir dar kairevairis.Na mano ECU buvo padaryta labai greitai,priejom prei isvados kad uzlinko CAN-usb jungtis kuri ir itakojo kompo kresinima.Simonas dave naujo tipo can jungty bei irase nauja S54 programa-is to matyto e36.Taip pat kol buvo prisijunges prei ECU sukalibravo temperaturiny sencoriu,bei liamda.Variklis pradejo dirbt geriau nei kada nors man buvo dirbes.As vel laimingas
Keletas foto is Specialist Components ofiso
[url]http://images44.fotki.com/v1488/photos/ ... 759-vi.jpg[/img]
Auto vel dirba geriau nei kada nors dirbus,statau satnava link kelto,6 valandos kelio o keltas tik uz 12 valandu-ka veikt kitas likusias?Saimonas minejo kad yra vienas biciukas labai geras maperis(ex COSWORTH darbuotojas) kuris dirba su ju SC ECU,bet duodamas man jo kontaktus minejo kad jis labai uzsiemes taip kad sansu kad priims siandien minimaliai.Bet as jam skambinu,ir po keleto minuciu pokalbio jis mane priima,morale vel auksta-stacia galva lekiu ten.Prei Tour De Force dirbtuviu bunu aisku per anksti-nei taremes-bet luktelsiu vietoj.Kol as laukiu and RR yra mapinamas Lotus track dejinis bolidas.
Atejo ir mkes eile,pririsa prasuka ant stendo,is zvilgsnio matau kad kazkas negerai.Pasikviecia prie monitoriaus ir asikinames what a fuck yra,BHP bei TORQUE kreives idealios,jokiu suoliu ar duobiu,idealai atkartojancios jau modinto S54 taciau jos nepakankamai aukstos,ir tai beveik visam sukiu diapazone.Tiesa iki 3000rpm jos vienodos bet jau nuo tu apsuku mano kreives kyla daug maziau.Vienu zodziu mistika tesiasi,back to drawing board ieskosim problemu.Galimos problemos tokios:nepakankamas kuro slegis,valikai prastai isstatyti(kuo abejoju-nes kontora tikrai rimta dare),arba kazkas rimto su paciu varikliu.
Tiek mano klaidziojimu po UK ir Performaco ieskojimu.
P.S Gryzes i Airija pirma karta pravaziavau su esamu setupu,nezinau ka ten kreives ant to roling rodo rode bet sitas aparatas valit :shock: ,ir ypac jauciasi veleneliu darbas,po 5000rpm iki pat redlino siuo metu 8100 trauka afigiena.
Foto is Tour De Force
Video and roling rodo:
http://www.youtube.com/watch?v=Fvvovih3WF4
http://www.youtube.com/watch?v=R81ee4anUpM
http://www.youtube.com/watch?v=EJOtc8cc7PE
Visos keliones foto cia http://public.fotki.com/otto325/3/m3/my ... nttrip-to/
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
tai kiek dabar visumoj, po visu upgrade'u ir programinimu yra po kapotu parako?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
tai kokius skaicius ispaude?
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
pas ta melyna e36 kas ten per suoliukas? man jis patiko...
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
na labai jau uznesa i e30 m3 bet ten toks kazkoks tuning
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
UUC ajustible carbon fiber.Bullitt wrote:pas ta melyna e36 kas ten per suoliukas? man jis patiko...
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,BIG TURBO for e46 320d :)
Siandien 320d buvo suinstaliuotas didesnis naujas intercooleris,nes standartinis jau nesugebedavo pakankamai atsaldyti.Pirmas pastebejimas,labai geras net su basick programa juntamas pagyvejimas nuo mazu apsuku.Vaziuoju padarytt keleta logu,ir siunciu visus duomenis Vitoldui,tikekimes jis greitai isanalizuos ir pakoreguos programa atitinkamai.
PS Padariau keleta uzvaziavimu,paloginau duomenis-ir ka galiu pasakyt naujas intercooleris dirba ir dirba labai gerai,boosted ait temperatura nukrito 35 laisniais-lyginant didziausius buvusius ir esamus skaicius.Labai patenkintas rezultatu-vadinasi turim tankesny ora/didesny jo kieky,todel tikrai gausim daugiau POWER
PS Padariau keleta uzvaziavimu,paloginau duomenis-ir ka galiu pasakyt naujas intercooleris dirba ir dirba labai gerai,boosted ait temperatura nukrito 35 laisniais-lyginant didziausius buvusius ir esamus skaicius.Labai patenkintas rezultatu-vadinasi turim tankesny ora/didesny jo kieky,todel tikrai gausim daugiau POWER
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
Blemba turininga kelione turejai,nekalbu apie nervus patampytus.Kaip sakoma ne taip lengvai viskas gaunasi,net ir labai tvarkingai darant. Ziurek kad dyzeliukas memkes nedarytu ,bet cia kaip sakoma tik i nauda viskas Respactas!! PS o tuos skaicius vistiek gausi parodyti (M3)
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
aprasymas kaip ir visas projektas.
bandysi ieskot slieku kodel kreive atrode negraziai, ar tiesiog bandysi ant kito stendo prasukt ?
bandysi ieskot slieku kodel kreive atrode negraziai, ar tiesiog bandysi ant kito stendo prasukt ?
дизель
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
Oj tai aisku ieskosiu slieku,jau ir nutuokiu kas ten gali but,bet viskas step by steptangou wrote:aprasymas kaip ir visas projektas.
bandysi ieskot slieku kodel kreive atrode negraziai, ar tiesiog bandysi ant kito stendo prasukt ?
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
Po visu lengvinimo proceduru,bei kelioniu nutariau sutvarkyt pilnai vidu ir pagaliau pasidziaugt-vairuojant-kas is viso to gavosi.
Pirmiausiai,emiausi sutvarkyt vidu,nes isemus galines sedynes visiskai nebuvo jokio estetinio vaizdo,visiska betvarke,o man tai nepriimta-turi but grazu ir tvarkinga.Pirmaiusiai reikejo sutvarkyt laidus-kuriuos kazkada prasivedziau dedamas audio aparatura.I gala nusivedziau tik viena linijiny bei stiprintuvo suzadinima-vistiek planuose yra nedidukes koloneles i gala(kad kelione i Niurburgringa neprailgtu).Kalbant apie laidus-isoperavau visus standartinius audio aparaturos laidus-o pas mane ju o ho ho kiek-nes originaliai buvo sudeta Hi-Fi aparatura su isoriniu stiprintuvu.Taip pat ismeciau standartinius dirzus.
Isemus galiniu sedyniu atlosus lieka didele skyle i bagazine,todel ja uzdengiau nerudijancio pleino skardos lakstu-ir masina pridaviau kilimu meistrui,kad visa galine daly aptrauktu medziaga.Po poros dienu atlikus kiliminius darbus instalinau custom made dirzu bara bei sudejau dirzus-ready to go now.Ai taip pat kol neturiu antros Recaro,laikinai idejau sedyne is e46 sport.
Pasverimas buvo daromas su puse bako bendzino,kaip ir visus kitus kartus preis tai.Jei atsimenat tai tik idejus S54 varikly auto svere 1420kg o sy karta 1320,manau labai geras svorio sutaupymas-as patenkintas tikrai negalvojau kad tiek iseis numest,plius dar isides viena sedyne ,dar kazkur minus 15 kg,na ir aisku dry race batery,kuri turetu sutaupyt apie 7kg.
Del problemu su varikliu,manau kad problemos po truputuka sprendziasi,toks vaizdas kad tai buvo susije su VANOS sistema,kuri siuo metu jau veikia 70%.Situacija tokia kartasi ismetimo valikas sustoja ne pradinej padety,bet paskutiniu metu vis reciau ir reciau tai atsitinka,ir pagal vaziavima tai jauciasi afigienai,kai variklis dirba gerai ir kai prastai.(gali but kad velenelio zvaigzde-kuria sukineja VANOSo solenoidai,per veleneliu instalaivima,priverze per didelia jega-o siuo metu ji prasidirba)Ir kiek pamenu ant RR jis nedirbo,todel ir buvo problemos su power loss.Na manau neuzilgo bandysiu nulekt iki RR airijoj prasuksiu cia kai variklis dirba gerai-tada bus aiskiau kur stovim.
Atejo ta diena kai nusprendziau pagaliau imti ir sutvarkyti problemas su tuo nelemtu varikliu,uzteks moket pinigus kazkam uz darbus kuriuos daro ir nepadaro gerai.Kalbu apie valiku ir Vanos isstatyma.Pagaliau parkeliavo nusipirkti irankiai kuriu reikia siem darbam atlikti.Ydomu tai kad tai yra BMW yrankia net su ju Part numeriais,bet pas oficialius dylerius Airijoj ir UK ju nusipirkti negalima,mazu maziausia keista.
Na ka kaip ir priklauso nuraskes nemazai daigciuku prisikasiau prie vanoso,ir pasirodo jis tikrai isstatytas blogai,nuemaiu ji visai tam kad teisingai priverzt veleneliu zvaigzdes-nors tai nera butina,bet kazkas man pasnibzdejo kad geriau patikrint.Ir labai dziaugiuosi kad patikrinau,nes radau istampytus zvaigzdiu varztus-matyt zmones kurie man instaliavo valikus perverze.Velgi,kad ir kokias rekomendacijas yzymios firmos turi,vistiek gaunasi kaip visada.Blin kaip dziaugiuosi kad pastebejau visa sita sikna,kitaip butu teke ieskot variklio.Ir vel butu pasklide kalbos kad M variklia nelaiko.
Siap laikas manes nespaudzia todel nutariau,kad jau tiek issiardes pakasiu ir giliau ,todel nutariau pakeist visus grandines itempejus,pagrindine grandine,svaistiklinius varztus i ARP,na ir ryt issiasikinsiu ar reikia keist svaistiklinius indeklus.
Kolkas tiek updeitu is mano garazo
Pirmiausiai,emiausi sutvarkyt vidu,nes isemus galines sedynes visiskai nebuvo jokio estetinio vaizdo,visiska betvarke,o man tai nepriimta-turi but grazu ir tvarkinga.Pirmaiusiai reikejo sutvarkyt laidus-kuriuos kazkada prasivedziau dedamas audio aparatura.I gala nusivedziau tik viena linijiny bei stiprintuvo suzadinima-vistiek planuose yra nedidukes koloneles i gala(kad kelione i Niurburgringa neprailgtu).Kalbant apie laidus-isoperavau visus standartinius audio aparaturos laidus-o pas mane ju o ho ho kiek-nes originaliai buvo sudeta Hi-Fi aparatura su isoriniu stiprintuvu.Taip pat ismeciau standartinius dirzus.
Isemus galiniu sedyniu atlosus lieka didele skyle i bagazine,todel ja uzdengiau nerudijancio pleino skardos lakstu-ir masina pridaviau kilimu meistrui,kad visa galine daly aptrauktu medziaga.Po poros dienu atlikus kiliminius darbus instalinau custom made dirzu bara bei sudejau dirzus-ready to go now.Ai taip pat kol neturiu antros Recaro,laikinai idejau sedyne is e46 sport.
Pasverimas buvo daromas su puse bako bendzino,kaip ir visus kitus kartus preis tai.Jei atsimenat tai tik idejus S54 varikly auto svere 1420kg o sy karta 1320,manau labai geras svorio sutaupymas-as patenkintas tikrai negalvojau kad tiek iseis numest,plius dar isides viena sedyne ,dar kazkur minus 15 kg,na ir aisku dry race batery,kuri turetu sutaupyt apie 7kg.
Del problemu su varikliu,manau kad problemos po truputuka sprendziasi,toks vaizdas kad tai buvo susije su VANOS sistema,kuri siuo metu jau veikia 70%.Situacija tokia kartasi ismetimo valikas sustoja ne pradinej padety,bet paskutiniu metu vis reciau ir reciau tai atsitinka,ir pagal vaziavima tai jauciasi afigienai,kai variklis dirba gerai ir kai prastai.(gali but kad velenelio zvaigzde-kuria sukineja VANOSo solenoidai,per veleneliu instalaivima,priverze per didelia jega-o siuo metu ji prasidirba)Ir kiek pamenu ant RR jis nedirbo,todel ir buvo problemos su power loss.Na manau neuzilgo bandysiu nulekt iki RR airijoj prasuksiu cia kai variklis dirba gerai-tada bus aiskiau kur stovim.
Atejo ta diena kai nusprendziau pagaliau imti ir sutvarkyti problemas su tuo nelemtu varikliu,uzteks moket pinigus kazkam uz darbus kuriuos daro ir nepadaro gerai.Kalbu apie valiku ir Vanos isstatyma.Pagaliau parkeliavo nusipirkti irankiai kuriu reikia siem darbam atlikti.Ydomu tai kad tai yra BMW yrankia net su ju Part numeriais,bet pas oficialius dylerius Airijoj ir UK ju nusipirkti negalima,mazu maziausia keista.
Na ka kaip ir priklauso nuraskes nemazai daigciuku prisikasiau prie vanoso,ir pasirodo jis tikrai isstatytas blogai,nuemaiu ji visai tam kad teisingai priverzt veleneliu zvaigzdes-nors tai nera butina,bet kazkas man pasnibzdejo kad geriau patikrint.Ir labai dziaugiuosi kad patikrinau,nes radau istampytus zvaigzdiu varztus-matyt zmones kurie man instaliavo valikus perverze.Velgi,kad ir kokias rekomendacijas yzymios firmos turi,vistiek gaunasi kaip visada.Blin kaip dziaugiuosi kad pastebejau visa sita sikna,kitaip butu teke ieskot variklio.Ir vel butu pasklide kalbos kad M variklia nelaiko.
Siap laikas manes nespaudzia todel nutariau,kad jau tiek issiardes pakasiu ir giliau ,todel nutariau pakeist visus grandines itempejus,pagrindine grandine,svaistiklinius varztus i ARP,na ir ryt issiasikinsiu ar reikia keist svaistiklinius indeklus.
Kolkas tiek updeitu is mano garazo
Last edited by otto on 12 Oct 2011 23:25, edited 1 time in total.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
paskysiu ir as toki nutikima su tais vanusais.va kur katik pakeiciau EVO vanusa,palaksciau viskas ok.viena diena islekiau,pirmu gerai uzsukau,antru,pristabdau nes priekyje auto ir vaziuot toliau,o auto lyg fura butu prisikabinus visiskas lavonas,jokios traukos,greitejasi kazkiek tik nuo begiu,toks vaizdas kad gazo trosas butu nutrukes .Ant letu lyg diba normaliai,ir jei per ilga laika apsukos uzsikelia virs 4k rpm,kazkiek geriau bet labai mazai.Paskui uzgesau prie sviesoforo ir teko nedalekus iki garazo ieskoti slieku.Tada radau atsijungusius abu isiurbimo velenuko solenoidus,nu ten viena jungtis abiem.Pajungiau atgal ir no luck kaip sakoma,auto lyg bando uzsivesti bet neuzsiveda.partempiam i garaza,atjungiu akuma,patikrinu viska,viskas yra ,kibirkstis,benzinas,bet vel no luck.Po keliu bandymu siaip netaip uzsiveda,dirba kaip dirbus,be power ir vos dirba ant letu,duodant gazo bando gesti.Uzgesinu uzvedu,ir bedirbant auto gryzta i idealu dirbima,reiskiasi velenelis buvo kazkur uzstriges,dabar viskas ciki.Leksim ir sita prasukt ir paziuret ka rasim.
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
gal gali placiau papasakoti apie "csl style" air box'a,kiek domejausi yra keliu tipu su MAF sensoriu,arba alpha n,pastaruoju budu,kai nera oro srauto matuokles? beje filtras vistiek idetas?nors fotose nesimato,nes radau vokieciuose kas juos gamina,naudodami air original trumpets ,kaina siekia 1200euru,be maf sensoriaus opcijos.
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
Ok instalinus CSL style air boxa kaip ir minejai yra du option,brangesnis Alpha n,pigesnis OEM su AFM.Ir vienas ir kitas turi savu pliusu ir minusu.Alpha-N pirmaiusiai buvo padarytas trasai,po to tik pritaikytas M3 CSL'ele,jis duoda daugiau ag bei astresny gazo priemima,ir taip pat viena elektronine detale maziau kuri gali sugesti,bet problema ta kad labai nedaug tiuneriu pasaulyje kurie gali padaryt gera programa.O setupas su AFM tai realai isidejes CF oro deze isidedi AFM ir gali vaziuot nes pas S54 standartinis kompas adaptuopjasi prei didesnio oro srauto(pigesnis optionas)aisku norint daugiau gainu-remapini ir tada vaziuoji greiciau
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
o kaip sis reikalas su s50b32,nes realiai domina butent ant e36,nes evolve teigia,kad su tuo airbox'u ir ju remap'u,ant stendo suka apie ~340bhp,tikrai manau neblogi skaiciai,tik ar ant daily car'o toks updeit'as nera labai triuksmingas,tarkim vaziuojant "pensininko rezimu".otto wrote:Ok instalinus CSL style air boxa kaip ir minejai yra du option,brangesnis Alpha n,pigesnis OEM su AFM.Ir vienas ir kitas turi savu pliusu ir minusu.Alpha-N pirmaiusiai buvo padarytas trasai,po to tik pritaikytas M3 CSL'ele,jis duoda daugiau ag bei astresny gazo priemima,ir taip pat viena elektronine detale maziau kuri gali sugesti,bet problema ta kad labai nedaug tiuneriu pasaulyje kurie gali padaryt gera programa.O setupas su AFM tai realai isidejes CF oro deze isidedi AFM ir gali vaziuot nes pas S54 standartinis kompas adaptuopjasi prei didesnio oro srauto(pigesnis optionas)aisku norint daugiau gainu-remapini ir tada vaziuoji greiciau
ar nenusprogsta paskui oro srauto matuokles ir pan.
- otto
- Posts: 498
- Joined: 20 May 2006 21:35
- BMW: M3 S54 320d 250ag and 480nm
- Location: Dundalk
- Contact:
Re: otto E36M3,E36T,E46T,DIDELIS INTERCOOLERIS e46 320d,
Na ant S50 b32,dedi CF air boxa darai Alpha-N remapa ir dar prei to pacio setupo patartina isidet Schrick 286 valikus.Su tokiu setupu turetum pusint apie 350,plius jei dar difo pora pasikeist i 3,64 tada tikrai butu labai gyvas e36.
POWERFLEX,EIBACH,
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]
http://www.perfectcar.ie
[img]http://perfectcar.ie/images/perfect.gif[/img][/url]