driftui kas geriau ?
Moderator: AndriuxaBMW
Re: driftui kas geriau ?
4 skylės, dar ten lyg adapterių suportam reiks, bet jie gan paprasti. Pagooglink, čia gan populiarus modas, tik gal kiek pavargsi, kol suportus gausiJustukas wrote:bet tada jau 5 skyles gaunasi ar pas corrado 4 skyliu diskai?
Fcuk the duck & try to fly
Re: driftui kas geriau ?
tai nujauciu kad rx7 suportai nesimeto srotuose.o girdejau ir apie toki svapa kad diskai corrado o suportai e28 ar cia mitas?
- Mindaugazz
- Posts: 623
- Joined: 27 Aug 2010 16:04
- BMW: A4; ZX6R e46 320
- Location: Kauno raj
Re: driftui kas geriau ?
galima divairiu tu suportu pritaikyt su adapteriais
Re: driftui kas geriau ?
Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:
--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???
ar
--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???
Jei netingit, isreikskit savo nuomone
--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???
ar
--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???
Jei netingit, isreikskit savo nuomone
Re: driftui kas geriau ?
Paulmico wrote:Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:
--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???
ar
--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???
Jei netingit, isreikskit savo nuomone
plytą nemažai kas tau per pusdienį įdėtų, su m57 ir užtruks ir kainuos daug daugiau o šiaip teks kažką aukot, arba nebus geras drift caras arba daily drive'as o kasdien maltis po miestą su 100% lock difu, žema kieta pakaba ir t.t. , patikėk nėra nieko malonaus
Fcuk the duck & try to fly
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Nu del sito tai galima ir pasigincytiDevisRR wrote:Paulmico wrote:Sveiki, jau puse metu vazineju su E36/5 Compact'u 1.8TI ir spejau apturet linksmu ir liudnu akimirku slystant sonu, bet galiu pasakyti tik tiek, kad rimtai patrauke sis, Lietuvoje dar vis augantis, autosportas. Norejau butent Compacto, butent ji ir pasiimiau, tad nezadu pulti i gincus tinkamas jis driftui ar ne, kaip suprantu yra daug skirtingu nuomoniu del jo "hibridines" vaziuokles, bet db ne tame esme.. Kadangi dar esu studentas, kazkokio 1000mecio projekto negaliu planuoti, bet noretusi kiek rimciau uzsiimti driftu. Didziausia beda ta, kad pats BMW yra ir mano dailydrive'as, tai ivarus 3.5, 4.0 ar koks 4.4 man kaip ir iskrenta is akiracio, del finansines padeties, tad i galva sove tik keli variantai:
--Po truputi investuoti i pakaba - gumos, amortikai, strut'ai, spyruokles ir zinoma LSD, paprasciausiai isimesti M50B25 ir pradeti vaziuoti (esu skaites daug straipsniu, kad pakaba drifte tiek pat svarbi kiek variklis, kol vieni aklai tiki zirgynu, kiti investuoja i pakabele ir sau ramiai tenkinancius rezultatus rodo) ???
ar
--Pabadaut, pataupyt, parsipusti is Anglijos gerai i subine spirta e46 M57D30 ir pasidaryti kazka panasaus i dyzelini Urvinio E30. Potencialo didelei galiai daug, alkuninis stiprus, momentas ziauriai geras, tik kaip del trumpu begiu nzn.. dailydrive net neturetu duoti per pinigine, kas liecia sanaudas, taciau pakaba tektu atideti velesniam laikui ir investiciju butu gerokai daugiau, bet butu neblogas zvilgsnis i ateiti, o gal ir ne.. ???
Jei netingit, isreikskit savo nuomone
plytą nemažai kas tau per pusdienį įdėtų, su m57 ir užtruks ir kainuos daug daugiau o šiaip teks kažką aukot, arba nebus geras drift caras arba daily drive'as o kasdien maltis po miestą su 100% lock difu, žema kieta pakaba ir t.t. , patikėk nėra nieko malonaus
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
-
- Posts: 34
- Joined: 09 Jan 2012 02:40
- BMW: E34 520, E34 520i, E34 524td
Re: driftui kas geriau ?
Apsvarstes savo galimybes nusprendziau kad man yra realus du variantai:
e30 m52b28 - Daug lengvesnis uz e36 tad galios/svorio santykis daug geresnis, tai sio variklio su keliais paprastais modais man tikrai ilgai uzteks.
e36 m52b28 - Bijau kad galios neuzteks didesniam kebului, bet nereikia rupintis nei ratlankiais nei padangom nes galiu gauti r16 205 55 padangu ir ratlankiu pastoviai ir stabiliai, O kaip suprantu tokiu padangu neuzmausi ant suzeminto chuligano taip?
Labai sunku nuspresti. Prasau padekit.
e30 m52b28 - Daug lengvesnis uz e36 tad galios/svorio santykis daug geresnis, tai sio variklio su keliais paprastais modais man tikrai ilgai uzteks.
e36 m52b28 - Bijau kad galios neuzteks didesniam kebului, bet nereikia rupintis nei ratlankiais nei padangom nes galiu gauti r16 205 55 padangu ir ratlankiu pastoviai ir stabiliai, O kaip suprantu tokiu padangu neuzmausi ant suzeminto chuligano taip?
Labai sunku nuspresti. Prasau padekit.
- rokanas
- Posts: 1578
- Joined: 02 May 2009 22:12
- BMW: e30 340i LSD, e46 323Ci
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
R16 205/55 ant suzeminto labai lengvai uzsimauna jei tik ratu et normalusetrimketuri wrote:Apsvarstes savo galimybes nusprendziau kad man yra realus du variantai:
e30 m52b28 - Daug lengvesnis uz e36 tad galios/svorio santykis daug geresnis, tai sio variklio su keliais paprastais modais man tikrai ilgai uzteks.
e36 m52b28 - Bijau kad galios neuzteks didesniam kebului, bet nereikia rupintis nei ratlankiais nei padangom nes galiu gauti r16 205 55 padangu ir ratlankiu pastoviai ir stabiliai, O kaip suprantu tokiu padangu neuzmausi ant suzeminto chuligano taip?
Labai sunku nuspresti. Prasau padekit.
Rastafkiu, ground control'u, shortshiftu ir t.t. gamyba ---> http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=31&t=65037
Re: driftui kas geriau ?
įrodinėsi, kad ant taburetės patogiau, negul ant patogios kėdės ar fotelyje? prašom_marshall_ wrote: Nu del sito tai galima ir pasigincyti
p.s. važiuot galima su daug kuo, tiesiog esi daug lėtesnis, negul su normalia standarine pakaba, turi rinktis kelius ir t.t., o kai važiuoji ne savo malonumui, o su reikalais...
Fcuk the duck & try to fly
Re: driftui kas geriau ?
visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.DevisRR wrote:įrodinėsi, kad ant taburetės patogiau, negul ant patogios kėdės ar fotelyje? prašom_marshall_ wrote: Nu del sito tai galima ir pasigincyti
p.s. važiuot galima su daug kuo, tiesiog esi daug lėtesnis, negul su normalia standarine pakaba, turi rinktis kelius ir t.t., o kai važiuoji ne savo malonumui, o su reikalais...
Re: driftui kas geriau ?
Noreciau pamatyti ta tavo zemuma, jei pravaziuoji bet kada, bet kokiais keliais Sutinku, kad malonu vazinet su tokia pakaba, BET visur smaukytis pirmu begiu kur didesni kauburiai ar duobes tikrai neduoda komforto. O pirmas juostas gali apskritai pamirsti, nes riavai nuo sleiku lb mielai glosto karteri bei dugna.Gebedinas wrote: visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Re: driftui kas geriau ?
jei mašina visa linguoja, tai galbūt laikas amortikus ir spyruokles pasikeist, pakabą susitvarkyt? kalbu ne apie žiedą, tobulus kelius, o miestą ir realias vairavimo sąlygas, kuriose visi žeminti baubiantys kibirai buvo yra ir bus lėtesni, nebent važiuosi visur kliūdamas dugnu ir nekreipdamas į tai dėmesio važinėjau tom pačiom gatvėm su kieta ir žema, važinėjau ir su minkštu limuzino klasės laivu, greičiai tie patys, antruoju atveju greičio pojutis kiek kitas ( daug mažesnis). Taip kad kam ko reikiaGebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Fcuk the duck & try to fly
- Aivaras1984
- Posts: 159
- Joined: 22 Oct 2010 16:15
- BMW: e38 730d
- Location: Kaunas
Re: driftui kas geriau ?
nepyk ,bet tu jau kliedi kazkokias nesamones... va gerai ignas pasake- as ir noreciau pamatyt ta tavo "zema ir kieta" masina! arba tu nesupranti termino "Zema ir kieta",arba.... nesupranti termino "Zema ir kieta"! patikek manim- pas mane e36 su vasarine vaziuokle, yra PAKANKAMAI zema, ir kaip tu cia sakai kad gali bet kur ir bet kada pravaziuot, tai cia nesamone... su dideliu dropu pries kiekviena vaziavima apsvarstai marsruta ar nera lievo kelio, ar nera gulinciu mentu ir panasiai aisku jei vazineji tik taikoj ir savanoriuose- tada sutinku ir tai savanoriuose prie buvusiu patranku yra toks kelio nelygumas, kur gali dantu emale susiskaldyt!Gebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
butentDevisRR wrote:jei mašina visa linguoja, tai galbūt laikas amortikus ir spyruokles pasikeist, pakabą susitvarkyt? kalbu ne apie žiedą, tobulus kelius, o miestą ir realias vairavimo sąlygas, kuriose visi žeminti baubiantys kibirai buvo yra ir bus lėtesni, nebent važiuosi visur kliūdamas dugnu ir nekreipdamas į tai dėmesio važinėjau tom pačiom gatvėm su kieta ir žema, važinėjau ir su minkštu limuzino klasės laivu, greičiai tie patys, antruoju atveju greičio pojutis kiek kitas ( daug mažesnis). Taip kad kam ko reikiaGebedinas wrote:visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Re: driftui kas geriau ?
Drifto specas kalbaAivaras1984 wrote:
nepyk ,bet tu jau kliedi kazkokias nesamones... va gerai ignas pasake- as ir noreciau pamatyt ta tavo "zema ir kieta" masina! arba tu nesupranti termino "Zema ir kieta",arba.... nesupranti termino "Zema ir kieta"! patikek manim- pas mane e36 su vasarine vaziuokle, yra PAKANKAMAI zema, ir kaip tu cia sakai kad gali bet kur ir bet kada pravaziuot, tai cia nesamone... su dideliu dropu pries kiekviena vaziavima apsvarstai marsruta ar nera lievo kelio, ar nera gulinciu mentu ir panasiai aisku jei vazineji tik taikoj ir savanoriuose- tada sutinku ir tai savanoriuose prie buvusiu patranku yra toks kelio nelygumas, kur gali dantu emale susiskaldyt!
butent
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
- unguriux
- BMW Fan narys
- Posts: 1446
- Joined: 08 Jun 2007 12:34
- BMW: E34 525i Touring
- Location: Klaipėda
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Arba diskutuojate konstruktyviai arba nekalbate iš vis.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
Re: driftui kas geriau ?
Tas betkada ir betkur yra vasaros sezonu asfaltuoti keliai Na man visiskai nesunku pristabdyt pries kauburi ar duobe ( o pries tokius nelygumus pristabdau vaziuodamas ir su stock vaziuokle turincia masina) matyt mano zemumo isivaizdavimas yra kazkoks kitoks1GNAS wrote:Noreciau pamatyti ta tavo zemuma, jei pravaziuoji bet kada, bet kokiais keliais Sutinku, kad malonu vazinet su tokia pakaba, BET visur smaukytis pirmu begiu kur didesni kauburiai ar duobes tikrai neduoda komforto. O pirmas juostas gali apskritai pamirsti, nes riavai nuo sleiku lb mielai glosto karteri bei dugna.Gebedinas wrote: visiskai nepritariu... kuo zema ir kieta pakaba letesne?? kaip tik i posuki visas linguodamas zymiai leciau ivaziuosi, nei su kietinta pakaba. Pats vairuoju zema ir kieta masina, gyvenu kaune ir vaziuoju kada noriu ir kokiais noriu keliais.
Re: driftui kas geriau ?
sveiki, ziema zemas auto yra masinos negerbimas ir pacio saves, jaigu ruosiesi vaziuot bet kur ir betkada. kalbant apie letuma ir konforta, kiekvienas zmogus jaucia kitoki konforta(pasitenkinima) auto.ASMENISKAI man ziema pats didziausias konfortas kaip nereikia masinos stumdyt is grioviu ar vazinet ir save keikt kad negaliu vaziuot nes masina per ziema...e30 pakaba auksta, gana kieta(ruosta raliukui) padangos daveti roketai ir jokiu vargu.aisku kiti ziuredami ir nesuprasdami esmes keike paziurek auksta, gaidys vaziuoja...o kaip kietumas geras vadinasi ir stabilumas taip pat geras, o kaip zemumas ziema tai jau taip iskarto ir greicio nebuvimas, o aukstumas labai geris bet tik ziema!!! teko pavazinet ir grioves ir bardiurais ir dugnas su slenksciais sveiki kaip ir visa kita. o kaip tik uzsiulba pirmi pauksciukai masina i apacia ir planuoji marsrutus
- unguriux
- BMW Fan narys
- Posts: 1446
- Joined: 08 Jun 2007 12:34
- BMW: E34 525i Touring
- Location: Klaipėda
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Grįžtate prie temos, nes tema ne apie žemas mašinas.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
-
- Posts: 162
- Joined: 14 Dec 2011 23:56
- BMW: e39 530d, e30 327 turbo
- Location: Kaišiadorys-Kaunas
Re: driftui kas geriau ?
m50b25 ar m30b35? Kalbu apie e34, noriu pradet megejiskai driftuot taip sakant. Daug investiciju kolkas dar i tai leisti negaliu. Tad butu tik minimalus patobulinimai. Tai va kuri patariate rinktis ir ar nebus e34 persunkus?
- Mindaugazz
- Posts: 623
- Joined: 27 Aug 2010 16:04
- BMW: A4; ZX6R e46 320
- Location: Kauno raj
Re: driftui kas geriau ?
trumpesny diffa dek ir uzteks pasimokymui to m50-patikimesnis, m30 aisku siek tiek galios daugiau, bet problemu jiems dazniau atsiranda. Aisku priklauso kokios bukles nusipirksi ta ar kita.