BMW ir ziema
Moderator: AndriuxaBMW
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: BMW ir ziema
cia is vieno testo rezultatu.
Padangos sumontuotos ant 1-os serijos BMW. Jis dinamiškas ir turi pilnai atjungiamą ESP (BMW šią sistemą vadina DSC). Juk mes norime įvertinti padangų, o ne elektronikos galimybes. Iš pradžių ant abiejų ašių sumontuojamos Continental padangos. Saugiai ir dideliu greičiu BMW įveikia kliūčių ruožą.
Vis dar pakankamai saugus, bet gerokai lėtesnis yra pigių padangų priekyje ir Continental gale derinys. Kadangi elektroninė stabilumo kontrolė atjungta, automobilis slysta priekiniais ratais, tačiau galiniai ratai pasirūpina sukibimu. Važiuojant su ant visų ratų sumontuotomis Infinity padangomis, važiavimas tampa sunkiau kontroliuojamas, tačiau situacija vis dar prognozuojama. Pavojingiausias derinys, kai Continental sumontuotos priekyje, o pigiosios Infinity gale. Įveikiant posūkį priekiniai ratai su kokybiškomis padangomis turi geresnį sukibimą, tačiau to nepasakysi apie galinę ašį, kur sumontuotos pigios padangos. Posūkyje automobilį pradeda „nešti" į išorę, tad net ir patyrę vairuotojai vargiai susidoroja su šia situacija.
isvada
Kas taupo pirkdamas pigias padangas, o vietoje keturių keičia tik dvi, turėtu susimąstyti. Teisingas išvadas padaryti ir apsispręsti padės šis "Auto Bild" padangų testas. Tačiau būkite atsargūs - nežinomo bevardžio gamintojo padangos nebus saugios. O labiausiai rizikuoja tie, kas pigias padangas montuoja ant galinės ašies.
Padangos sumontuotos ant 1-os serijos BMW. Jis dinamiškas ir turi pilnai atjungiamą ESP (BMW šią sistemą vadina DSC). Juk mes norime įvertinti padangų, o ne elektronikos galimybes. Iš pradžių ant abiejų ašių sumontuojamos Continental padangos. Saugiai ir dideliu greičiu BMW įveikia kliūčių ruožą.
Vis dar pakankamai saugus, bet gerokai lėtesnis yra pigių padangų priekyje ir Continental gale derinys. Kadangi elektroninė stabilumo kontrolė atjungta, automobilis slysta priekiniais ratais, tačiau galiniai ratai pasirūpina sukibimu. Važiuojant su ant visų ratų sumontuotomis Infinity padangomis, važiavimas tampa sunkiau kontroliuojamas, tačiau situacija vis dar prognozuojama. Pavojingiausias derinys, kai Continental sumontuotos priekyje, o pigiosios Infinity gale. Įveikiant posūkį priekiniai ratai su kokybiškomis padangomis turi geresnį sukibimą, tačiau to nepasakysi apie galinę ašį, kur sumontuotos pigios padangos. Posūkyje automobilį pradeda „nešti" į išorę, tad net ir patyrę vairuotojai vargiai susidoroja su šia situacija.
isvada
Kas taupo pirkdamas pigias padangas, o vietoje keturių keičia tik dvi, turėtu susimąstyti. Teisingas išvadas padaryti ir apsispręsti padės šis "Auto Bild" padangų testas. Tačiau būkite atsargūs - nežinomo bevardžio gamintojo padangos nebus saugios. O labiausiai rizikuoja tie, kas pigias padangas montuoja ant galinės ašies.
Re: BMW ir ziema
tai pagal si straipsni taip suprantu, kad geriau tegul nuslysta priekis negu galas...tai kaip tada masina vairuot?gali gal internete surast kaip vairuot auto be vairo?ar ziemos hipodrome irgi i gala susidet roketus i prieki slikus ar vaziuojant i zieda susidet i gala slikus o i prieki gaidziuos ir kam tas ratu isvirtimas juk reikia kad priekis nuslystu...nenoriu nei gincitis nei ka bet o pats ar bandej vaziuot su gerom galinem ir sudinom priekinem?man tai svedijoj nesiseka vaziuot su geru galu ir sudinu priekiu , o su geru priekiu ir blogu galu reikia tik nepersistenkt su gazu kad nesusisuktum ir tiek.o jai dar sunkesne masina ir su mazai arkliu kaip tevo frontera tai visai nepavaziuoji su geru galu ir blogu priekiu
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: BMW ir ziema
Puse sios ziemos atvazinejau su labai gerom priekyje ir labai prastom gale. Tada teko apkeist, reduktorius virintas. Zodziu, su gerom priekyje, norint kad nustumtu prieki, jau reikia tai provokuot. BET, kai tos pacios geros padangos gale, o priekyje prastos, taip, prieki nustumia, bet jei posukyje vaziuoji jau slysdamas, ta posuki iveiksi greiciau ir saugiau su gerom padangom gale. Mano isvada tokia - jei sugebi valdyt savo masina taip, kad isvengtum priekines asies slydimo, tai geresnes padangos gale yra geriau nei priekyje.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: BMW ir ziema
bomba... wrote:tai pagal si straipsni taip suprantu, kad geriau tegul nuslysta priekis negu galas...tai kaip tada masina vairuot?gali gal internete surast kaip vairuot auto be vairo?ar ziemos hipodrome irgi i gala susidet roketus i prieki slikus ar vaziuojant i zieda susidet i gala slikus o i prieki gaidziuos ir kam tas ratu isvirtimas juk reikia kad priekis nuslystu...nenoriu nei gincitis nei ka bet o pats ar bandej vaziuot su gerom galinem ir sudinom priekinem?man tai svedijoj nesiseka vaziuot su geru galu ir sudinu priekiu , o su geru priekiu ir blogu galu reikia tik nepersistenkt su gazu kad nesusisuktum ir tiek.o jai dar sunkesne masina ir su mazai arkliu kaip tevo frontera tai visai nepavaziuoji su geru galu ir blogu priekiu
kartais zinok zmones klysta,reiksdami savo teiginius,tik kai kurie tai pripazysta,o kiti toliau rekia,ir zeria dar didesnius bei bereiksmius savo isitikinimus.kas yra tavo atveju.
atsakysiu i tavo uzduotus ALE klausimus. zinok jau senokai sukurtos sistemos leidziancios vairuoti masina be vairo,tai uz tave daro elektronika,internete tikrai susirasi pats.
kur as bent paminejau tavo rocketus,ar slikus,sitas tavo palyginimas isvis is oro.cia yra isvis nesulyginami dalykai. kalba buvo apie prastesnes ir geresnes padangas,o ne apie gaidzius ir negaidzius.
taip vazinejau visa praeita ir puse uzpraeitos ziemos su tokiu deriniu,auto bmw e30,nu ir zinok nieko- masina neduzo,pats sveikas,keleiviai irgi sveiki ir visi laimingi.
Re: BMW ir ziema
kartais zinok zmones klysta,reiksdami savo teiginius,tik kai kurie tai pripazysta,o kiti toliau rekia,ir zeria dar didesnius bei bereiksmius savo isitikinimus.kas yra tavo atveju.ligiai ta pati galiu pasakyti ir tau..
as irgi vazinejau praita ziema su gale gerom prieki prastom bet per sita dalyka buvau uzgaudes stoga kaip auto uzsimete veliau nes nuslydo priekis tada uzkabinau pusni apsuko ir t,t,.na su tais palyginimais kiek perdejau, bet tikrai yra geriau kaip esi garantuotas priekine asimi kad ji nenuslys!!!nesutiksiu su tavim iki begalybes kad betkokiu atveju geresnes padangos turi but ant galines asies...tai yra nesamone.
as irgi vazinejau praita ziema su gale gerom prieki prastom bet per sita dalyka buvau uzgaudes stoga kaip auto uzsimete veliau nes nuslydo priekis tada uzkabinau pusni apsuko ir t,t,.na su tais palyginimais kiek perdejau, bet tikrai yra geriau kaip esi garantuotas priekine asimi kad ji nenuslys!!!nesutiksiu su tavim iki begalybes kad betkokiu atveju geresnes padangos turi but ant galines asies...tai yra nesamone.
Re: BMW ir ziema
trisdupenki;
taip kaip pas tave virintas reduktorius, tai kita kalba jai su virintu as irgi i gala deciausi geras padangas nes tada,biski per pedala ir masina uzsimeta, o kaip ji uzsimetus tada geriau ja valdyt kada geros padangos gale, bet kaip masina jau uzsimetus tada ir priekis nesslysta. o su open yra priesingai kaip ir sakiau pries tai...jai gale geros o prieki ne tai dazniausiai prieki nustume...
taip kaip pas tave virintas reduktorius, tai kita kalba jai su virintu as irgi i gala deciausi geras padangas nes tada,biski per pedala ir masina uzsimeta, o kaip ji uzsimetus tada geriau ja valdyt kada geros padangos gale, bet kaip masina jau uzsimetus tada ir priekis nesslysta. o su open yra priesingai kaip ir sakiau pries tai...jai gale geros o prieki ne tai dazniausiai prieki nustume...
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: BMW ir ziema
o tu zinojai, kad su virintu netik gala uzmest lengviau, bet virintas ir prieki labiau nustumineja?bomba... wrote:trisdupenki;
taip kaip pas tave virintas reduktorius, tai kita kalba jai su virintu as irgi i gala deciausi geras padangas nes tada,biski per pedala ir masina uzsimeta, o kaip ji uzsimetus tada geriau ja valdyt kada geros padangos gale, bet kaip masina jau uzsimetus tada ir priekis nesslysta. o su open yra priesingai kaip ir sakiau pries tai...jai gale geros o prieki ne tai dazniausiai prieki nustume...
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: BMW ir ziema
bomba... wrote:kartais zinok zmones klysta,reiksdami savo teiginius,tik kai kurie tai pripazysta,o kiti toliau rekia,ir zeria dar didesnius bei bereiksmius savo isitikinimus.kas yra tavo atveju.ligiai ta pati galiu pasakyti ir tau..
as irgi vazinejau praita ziema su gale gerom prieki prastom bet per sita dalyka buvau uzgaudes stoga kaip auto uzsimete veliau nes nuslydo priekis tada uzkabinau pusni apsuko ir t,t,.na su tais palyginimais kiek perdejau, bet tikrai yra geriau kaip esi garantuotas priekine asimi kad ji nenuslys!!!nesutiksiu su tavim iki begalybes kad betkokiu atveju geresnes padangos turi but ant galines asies...tai yra nesamone.
jeigu viena karta pagavai stoga,tai galbut cia ne masinos o tavo kaip vairuotojo kalte,per didelis greitis ar pasitikejimas savimi. gincytis man nereikia su tavimi,as isdesciau faktus,kurios pateike zmones kurie dirba sioje srytyje,tam isleidzia milijonus visokiem bandymam,kad galetu ivertinti,blogasias ir gerasias puses,visokiu tokiu testu,ir jas pateikia visuomenei. o tu, tuo tarpu sneki tik nuo savo statines,negaledamas to pagristi,itikinamais faktais.
Re: BMW ir ziema
As taippat geresnes padangas dedu prieki ir buvau isitikines, kad taip teisingiausia, bet dabar pasimeciau reiks realiai isbandyt ir bus aisku. Ir siaip daug zmoniu vairuojanciu rwd taip teigia jog geriau pamesti gala, nes ji turi sansu sugauti, o ne, kad posukyje nustumtu prieki.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: BMW ir ziema
Ir kazkodel esu linkes manyti, kad tas labai priklauso nuo to kaip tarp asiu paskirstytas svoris bei nuo automobilio bazes ilgio plocio ir t.t
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: BMW ir ziema
_marshall_ kaip virintas tai virintas bent jau man nieko nenustumineja biski tapkes ir iskart uzsimeta ir nieks ten nieko nestume...gerai tegu leidzia miljonus ir tavo isdestiti faktai tegul buna.o as stoga ne viena turejau ir desiu padangas geresnes i prieki visada. siulau ir tau pamegint tikrai nenusivilsi
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: BMW ir ziema
na jeigu neviena stoga esi turejas,tai tikrai turbut problema slypi tavyje.
kas liecia padangas,jeigu galimybes leidzia visada desu 4 naujas,arba labai gero stovio devetas,bet kartais taip buna,kad galimybes neleidzia,tada renkiesi pagal esamas galimybes. bandes ir priekyje ir gale. na manau cia kiekvienam savaip matyt .
kas liecia padangas,jeigu galimybes leidzia visada desu 4 naujas,arba labai gero stovio devetas,bet kartais taip buna,kad galimybes neleidzia,tada renkiesi pagal esamas galimybes. bandes ir priekyje ir gale. na manau cia kiekvienam savaip matyt .