E30 320i "Butterfly"
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
E30 320i "Butterfly"
Sveiki,
Vardu As gal jau kaip ir pastebejot Norbert ir pristatau savo zavingaja bavariska grazuole
Taigi trumpa ir gal nevisai istorija.
Taigi, buta ieskota ir bandyta pirkt daug modeliu, bet ateje tokie laikai Danijoje, kad vos idejus, kita ryta tegdavo nusivylt suzinojus, jog masina buvo parduota ir vel ir vel ir vel eilini karta. Nusivylimas po nusivylimo.
Tada viena diena draugas kuris ir padejo ieskoti geresnio modelio netyciom uztiko 4 duru xuliganu skyltyje manaja, issvajotaja, vargsele "bavare". Atvaziavau, pasiderejau ir nusipirkau uz juokingai maza kaina.
Gavus ja atrode jinai stai taip:
DEMESIO! Silpnu nervu ziurovams, prasau prascrollint
Baisiai purvinas salonas buvo. Sita nuotrauka labai graziai parodo ji, nors tikroveje buvo siaubas... nuo nesuvokiamo kiekio "byku" visur ismetitu iki visokio slamsto po kedem, kilometrinio dulkiu sluoksnio absoliuciai ant visu paneliu ir kedziu kurios buvo uzpiltos visokiais skysciais ir gleivem...
Masina as speju nebuvo plauta ar labai ilgai laikoma po medziais, todel sakos ir saules ikarstis padare savo. Rezultatas: Isblukes lakas ir begale juodaus pridegusio sako medziu. (pataisykyte jei klystu del jo apibrezimo).
Visas chromas bamperiu buvo baisiai oksidavesis todel buvo daug ilgo ir labai nuobodaus trinimo
Taigi, ir ciagi masina pateko is neitin geruju ranku i manasias.
Prasidejo nuotykiai varyklio skyriuje... nuo praktiskai visu vakuminiu zarneliu ispuvimo ir nutrukynejimo, kur amzius masinos pasidarbavo iki kiauru benzino ir oro visokiu padavimo zarneliu... rastas buvo vienas nefunkcionuojantis cilindras (kogero todel ir pardave, nes sanaudos minejo buvo baisiai dideles) kurio bedos sakni greitai radome, aptike nekontaktuojanti su zvake viena is laiduku. Vuala, viskas pataisyta ir veikia pakankamai gerai... nors ir veliau buvo kur kas daugiau bedu su juo, pries restauravima...
Bet apie tai veliau.
Toliau, prasidejo labai smagus ir ilgas davedimas iki estetiskai tinkamos isvaizdos, darbai. Na kadangi tai moku daryt geriausiai, nes kaip ir is to valgau duona, tai jau cia negailejau savo laiko ir priemoniu isgaut, tai, kaip lakas bent jau atrodo dabar (net apelsinu zieve panaikinau, noredamas davest iki perfect bukles, kas man dar buvo labai naujiena ).
Na ir tai kaip jinai atrode po estetiniu darbu:
Gaila nepadariau, pries ratu nuotrauku, nes atrode toligrazu ne taip
headunit, labai net neblogas Oldie- Goldie.
Na o kadangi fotografija yra mano antras mieliausias is uzsiemimu po mano darbo, tai laisvalaikiu megstu pafotografuoti. Close-up'ai buvo daromi pazystamo draugo kuris is to gyvena, tai manau skirtumas bus akivaizdus
http://www.1000looks.net <<--- super Eleonors nuotraukos yra padarytos, vieno is mano klientu lialiuko, Jusu teismui. Na o zemiau manosios fotoshootas.
O stai ir nuotraukos to, kas buvo padaryta varykliukui.
Turejau labai daug ausinimo problemu, buvo skylusi vandens pompa, galva iskreipta, todel teko slifuoti ir zodziu "N" visokiu daliu pakeist.
MODAI (raudonai kas dar planuose):
Varyklis: m20, 320i. "Krabas" originalios 170k km.
-Custom made 288 laipsniu kampo paskirstimo velenas is labai tvirto metalo.
-Nauji "rockerarms" (Karomyslai)
-Slifuota galva, naujos visos tarpines ir dar daug kitu standartiiu daliu pakeista.
-Portinti, platinti, slifuoti visi isejimai/iejimai galvoje.
-Voztuvai slifuoti ir voztuvu loveles tvarkytos, vakumui padidint.
-Sebring banana exhaust manifoldas
-Kalibravimas
Vaziuokle:
Eibach spiruokles 40/40
FK Sport amortikai.
Ratai: arba kaskas is Remotec ar
kaskas is HRE Vintage:
Koni Coiloveriai visur.
Poliuretanai taipogi.
Sway ir strut barai.
Rimtesni ventiliuojami stabdziai[/color]
Trasmisija:
50% shortshifteris is Schmidmann
Visiskai naujos visos kulisos dalis ir gumytes
Begiu dezes sinchronizatoriai bus sudeti nauji
Salonas:
Hella 3 stipinu medinis lakuotas vairas su papildomu uzvalkalu.
Mtech knob shifter.
Tamsiai bordo spalvos odinis salonas
Derantis medinis shiftknob'as
Garsas:
Alpina magas
Rockstar Australietiskos koloneles
Peerless Garsiakalbis su ismatuota deze
Restauruojamas senuciukas Genesis 4 liniju stiprintuvas
Piscialkos
Nakamichi arba McIntosh headunitas ateiti
Laidai rimtesni
P.S. Buvo idomus nutikimas man su vienu is mano klientu, kuris atpazino masina savo buvusia (taip mano dabartine ) is numeriu ir sake, jog pirmu 2 savininkai iskaitant ji labai priziurejo masina, todel jam buvo labai skaudu isgirst, kad pries mane buves savininkas, taip ja yra apleides. O pirmasis buvo BMW centro direktorius, kuris ir lepino masina daugeli metu ir net 3 metus sake, buvo stovejusi sildomose patalpose mazai naudojama
Vardu As gal jau kaip ir pastebejot Norbert ir pristatau savo zavingaja bavariska grazuole
Taigi trumpa ir gal nevisai istorija.
Taigi, buta ieskota ir bandyta pirkt daug modeliu, bet ateje tokie laikai Danijoje, kad vos idejus, kita ryta tegdavo nusivylt suzinojus, jog masina buvo parduota ir vel ir vel ir vel eilini karta. Nusivylimas po nusivylimo.
Tada viena diena draugas kuris ir padejo ieskoti geresnio modelio netyciom uztiko 4 duru xuliganu skyltyje manaja, issvajotaja, vargsele "bavare". Atvaziavau, pasiderejau ir nusipirkau uz juokingai maza kaina.
Gavus ja atrode jinai stai taip:
DEMESIO! Silpnu nervu ziurovams, prasau prascrollint
Baisiai purvinas salonas buvo. Sita nuotrauka labai graziai parodo ji, nors tikroveje buvo siaubas... nuo nesuvokiamo kiekio "byku" visur ismetitu iki visokio slamsto po kedem, kilometrinio dulkiu sluoksnio absoliuciai ant visu paneliu ir kedziu kurios buvo uzpiltos visokiais skysciais ir gleivem...
Masina as speju nebuvo plauta ar labai ilgai laikoma po medziais, todel sakos ir saules ikarstis padare savo. Rezultatas: Isblukes lakas ir begale juodaus pridegusio sako medziu. (pataisykyte jei klystu del jo apibrezimo).
Visas chromas bamperiu buvo baisiai oksidavesis todel buvo daug ilgo ir labai nuobodaus trinimo
Taigi, ir ciagi masina pateko is neitin geruju ranku i manasias.
Prasidejo nuotykiai varyklio skyriuje... nuo praktiskai visu vakuminiu zarneliu ispuvimo ir nutrukynejimo, kur amzius masinos pasidarbavo iki kiauru benzino ir oro visokiu padavimo zarneliu... rastas buvo vienas nefunkcionuojantis cilindras (kogero todel ir pardave, nes sanaudos minejo buvo baisiai dideles) kurio bedos sakni greitai radome, aptike nekontaktuojanti su zvake viena is laiduku. Vuala, viskas pataisyta ir veikia pakankamai gerai... nors ir veliau buvo kur kas daugiau bedu su juo, pries restauravima...
Bet apie tai veliau.
Toliau, prasidejo labai smagus ir ilgas davedimas iki estetiskai tinkamos isvaizdos, darbai. Na kadangi tai moku daryt geriausiai, nes kaip ir is to valgau duona, tai jau cia negailejau savo laiko ir priemoniu isgaut, tai, kaip lakas bent jau atrodo dabar (net apelsinu zieve panaikinau, noredamas davest iki perfect bukles, kas man dar buvo labai naujiena ).
Na ir tai kaip jinai atrode po estetiniu darbu:
Gaila nepadariau, pries ratu nuotrauku, nes atrode toligrazu ne taip
headunit, labai net neblogas Oldie- Goldie.
Na o kadangi fotografija yra mano antras mieliausias is uzsiemimu po mano darbo, tai laisvalaikiu megstu pafotografuoti. Close-up'ai buvo daromi pazystamo draugo kuris is to gyvena, tai manau skirtumas bus akivaizdus
http://www.1000looks.net <<--- super Eleonors nuotraukos yra padarytos, vieno is mano klientu lialiuko, Jusu teismui. Na o zemiau manosios fotoshootas.
O stai ir nuotraukos to, kas buvo padaryta varykliukui.
Turejau labai daug ausinimo problemu, buvo skylusi vandens pompa, galva iskreipta, todel teko slifuoti ir zodziu "N" visokiu daliu pakeist.
MODAI (raudonai kas dar planuose):
Varyklis: m20, 320i. "Krabas" originalios 170k km.
-Custom made 288 laipsniu kampo paskirstimo velenas is labai tvirto metalo.
-Nauji "rockerarms" (Karomyslai)
-Slifuota galva, naujos visos tarpines ir dar daug kitu standartiiu daliu pakeista.
-Portinti, platinti, slifuoti visi isejimai/iejimai galvoje.
-Voztuvai slifuoti ir voztuvu loveles tvarkytos, vakumui padidint.
-Sebring banana exhaust manifoldas
-Kalibravimas
Vaziuokle:
Eibach spiruokles 40/40
FK Sport amortikai.
Ratai: arba kaskas is Remotec ar
kaskas is HRE Vintage:
Koni Coiloveriai visur.
Poliuretanai taipogi.
Sway ir strut barai.
Rimtesni ventiliuojami stabdziai[/color]
Trasmisija:
50% shortshifteris is Schmidmann
Visiskai naujos visos kulisos dalis ir gumytes
Begiu dezes sinchronizatoriai bus sudeti nauji
Salonas:
Hella 3 stipinu medinis lakuotas vairas su papildomu uzvalkalu.
Mtech knob shifter.
Tamsiai bordo spalvos odinis salonas
Derantis medinis shiftknob'as
Garsas:
Alpina magas
Rockstar Australietiskos koloneles
Peerless Garsiakalbis su ismatuota deze
Restauruojamas senuciukas Genesis 4 liniju stiprintuvas
Piscialkos
Nakamichi arba McIntosh headunitas ateiti
Laidai rimtesni
P.S. Buvo idomus nutikimas man su vienu is mano klientu, kuris atpazino masina savo buvusia (taip mano dabartine ) is numeriu ir sake, jog pirmu 2 savininkai iskaitant ji labai priziurejo masina, todel jam buvo labai skaudu isgirst, kad pries mane buves savininkas, taip ja yra apleides. O pirmasis buvo BMW centro direktorius, kuris ir lepino masina daugeli metu ir net 3 metus sake, buvo stovejusi sildomose patalpose mazai naudojama
Last edited by Norbert on 28 Mar 2014 18:46, edited 2 times in total.
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
vienas toks pastebejamas ,dabar tu sukisai pinigus i ta m20b20 ir po visos tos darbu ir pinigu kruvos jis vaziuos kaip koks m20b25,manau nevertejo to daryt ant sito variklio,reikejo b25 idet ir tada kazka konstruot,na bet cia ne mano reikalas,seip pastebejimas. laukiam daugiau foto.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Laukiam dyno
Paziuresim ka b20 pasieke
Paziuresim ka b20 pasieke
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
-
- Posts: 107
- Joined: 05 Oct 2011 20:00
- BMW: E36 320 Touring E36 323 Compact
- Location: Šiauliai
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Iš iesmės gal, bet tada galima buvo ir B27 dėt ir ant jo burt, bet su tokiais burtais jis važiuotų kaip M30B28, tai čia užburtas ratas gaunasi... Taip ir iki M62B44 prieisim Gal žmogus tiesiog kažkiek originalumo palaikyt norėjoE30 FOREVER wrote:vienas toks pastebejamas ,dabar tu sukisai pinigus i ta m20b20 ir po visos tos darbu ir pinigu kruvos jis vaziuos kaip koks m20b25,manau nevertejo to daryt ant sito variklio,reikejo b25 idet ir tada kazka konstruot,na bet cia ne mano reikalas,seip pastebejimas. laukiam daugiau foto.
- jablasbmw
- Posts: 253
- Joined: 13 Feb 2011 20:06
- BMW: e46 m57n +200kw.&650nm.+LSD
- Location: jonava-kaunas.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
m20b20 yra tikrai negerai
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
zmogus su uzsidegimu ir be patirties , o aplink kurie jam ja dare tik lt mate akyse ir nepamoke ... sita motora bet kokia sugriuvus 2.5 kredzde apdes .. bet visi mokomes is savo klaidu
e65 730 2004
e36 kovine 1991
Audi a4 b6 2003
VW golf V 2007
e36 kovine 1991
Audi a4 b6 2003
VW golf V 2007
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Del motoro pritariu auksciau asmenu pareikstai nuomonei. Prie m20 vertejo likti nebent galvoji sportuoti kazkokioje klaseje, kur negalima naudoti didesnes kubaturos variklis. Jei tokiu reikalavimu nera tai jau geriau isideti tai ka minejo zmones anksciau arba M50 varili, kuris net ir standartinis pade m20b25 motora
As savo projekta dabar irgi daryciau visai kitaip, bet yra taip kaip yra.
As savo projekta dabar irgi daryciau visai kitaip, bet yra taip kaip yra.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Aciu labai visiems uz savo isreikstas nuomones
Taip, ne vienas man yra sakes, kad 2.5 geriau det ir bla bla ir tapalia
Bet matot:
1. Zmogus kuris daro man viska, yra savo sryties zinovas ir yra dirbies su tukstaciais varykliu ruostu visokiausio plauko lenktinems, nuo motociklu iki vienetiniu 4-raciu projektu. Jis techniskai turi neapriepiama banka ziniu. Jis man tiesiog nurode keleta pranasumu 2.0 ypac tokios bukles, kur net cilindru sieneles yra lyg naujo modelio ir visiskai net zymiu nera jokiu nusidevejimo (Jis pats net buvo nustebes, kaip gerai masina iki "pries man nupirkus is kiaurarankiu" buvo gerai priziureta, ir to 2.5l kur galeciau idet, o veliau nezinia kas jam gali atsitikti po kurio laiko.
Tad nuspresta islaikyt originalu. Juolab, kad uzbaigus sita projekta, pasak Draugo des i vienus vartus ir 2.5 ir ne tik. Aisku, tai dar tik kalbos, todel nekantriai laukiu pats tolymesniu rezultatu. Ir taip taip taip, bus Dyno padarytas, gaila tik, kad nepadariau to pries pakeitimus...
Beje visus darbus atlieka is principo, o ne is budo uzsidirbt, juolab, kad as jam su siuo projektu padesiu atnesti klientu, kur jau ne vienas Copenhagoje (Danijoje) esantis zmogus, klause is kur sugebejau gaut toki zvalu ir tobulai subalansuotai veikianti varykli.
2. Detales yra gaunamos tik geriausios. Bandem pirkt Schrick(jei neklystu) paskyrstimo velena, kurio kaina perkant yra mazdaug 3500kr (1600lt) tai maza to, jog gavau privaciai pagaminta camshafta sitai mano galvai, bet dar ir uz itin juokinga kaina, kuri net nevirsija to Shrick camshafto. Nenoriu pasirodyt, pagirunu, bet tiesiog pasitikiu tuo zmogum, nes zinau, kad viskas daroma is meiles savo darbui ir jis zino, kad esu automanas pats, kur tiesiogiai dirbu kasdien su masinom tik kiek kitokioje sferoje.
3. Mielai dalinsiuos informacija, nes tikrai manau, ne vienam bus idomu pamatyti pasikeitimus, taipogi kaip ir man
Siek tiek info:
Camshaftas sitas yra pagamintas butent maksimaliam potencialui ant aukstu apsuku (gaminta imoneje teikiancioje detales Dragsteriams, todel ir atitinkamos medziagos dalims ir ju isdirbimas su testavimais yra atitinkamai kruopstus) taciau, kadangi dabar manifoldo isejimas yra 2.5" o visa kita dalis ismetimo standartine siauresne, tai kol nepagaminsym ismetimo tvarkingo 2.5" savaime aisku nebus isnaudotos galimybes varyklio.
kaskas --->> Negalima sprest apie knyga is jos virselio. Gi nezinai, kas daro ir kaip? Teisingai?
P.S. Jei kas turyte 2.5L paemimo kolektoriaus "throttle Body" mielai priglausiu uz atitinkama kaina savaime aisku
Taip, ne vienas man yra sakes, kad 2.5 geriau det ir bla bla ir tapalia
Bet matot:
1. Zmogus kuris daro man viska, yra savo sryties zinovas ir yra dirbies su tukstaciais varykliu ruostu visokiausio plauko lenktinems, nuo motociklu iki vienetiniu 4-raciu projektu. Jis techniskai turi neapriepiama banka ziniu. Jis man tiesiog nurode keleta pranasumu 2.0 ypac tokios bukles, kur net cilindru sieneles yra lyg naujo modelio ir visiskai net zymiu nera jokiu nusidevejimo (Jis pats net buvo nustebes, kaip gerai masina iki "pries man nupirkus is kiaurarankiu" buvo gerai priziureta, ir to 2.5l kur galeciau idet, o veliau nezinia kas jam gali atsitikti po kurio laiko.
Tad nuspresta islaikyt originalu. Juolab, kad uzbaigus sita projekta, pasak Draugo des i vienus vartus ir 2.5 ir ne tik. Aisku, tai dar tik kalbos, todel nekantriai laukiu pats tolymesniu rezultatu. Ir taip taip taip, bus Dyno padarytas, gaila tik, kad nepadariau to pries pakeitimus...
Beje visus darbus atlieka is principo, o ne is budo uzsidirbt, juolab, kad as jam su siuo projektu padesiu atnesti klientu, kur jau ne vienas Copenhagoje (Danijoje) esantis zmogus, klause is kur sugebejau gaut toki zvalu ir tobulai subalansuotai veikianti varykli.
2. Detales yra gaunamos tik geriausios. Bandem pirkt Schrick(jei neklystu) paskyrstimo velena, kurio kaina perkant yra mazdaug 3500kr (1600lt) tai maza to, jog gavau privaciai pagaminta camshafta sitai mano galvai, bet dar ir uz itin juokinga kaina, kuri net nevirsija to Shrick camshafto. Nenoriu pasirodyt, pagirunu, bet tiesiog pasitikiu tuo zmogum, nes zinau, kad viskas daroma is meiles savo darbui ir jis zino, kad esu automanas pats, kur tiesiogiai dirbu kasdien su masinom tik kiek kitokioje sferoje.
3. Mielai dalinsiuos informacija, nes tikrai manau, ne vienam bus idomu pamatyti pasikeitimus, taipogi kaip ir man
Siek tiek info:
Camshaftas sitas yra pagamintas butent maksimaliam potencialui ant aukstu apsuku (gaminta imoneje teikiancioje detales Dragsteriams, todel ir atitinkamos medziagos dalims ir ju isdirbimas su testavimais yra atitinkamai kruopstus) taciau, kadangi dabar manifoldo isejimas yra 2.5" o visa kita dalis ismetimo standartine siauresne, tai kol nepagaminsym ismetimo tvarkingo 2.5" savaime aisku nebus isnaudotos galimybes varyklio.
kaskas --->> Negalima sprest apie knyga is jos virselio. Gi nezinai, kas daro ir kaip? Teisingai?
P.S. Jei kas turyte 2.5L paemimo kolektoriaus "throttle Body" mielai priglausiu uz atitinkama kaina savaime aisku
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Ant aukštų apsukų - tai čia kiek tūkstančių +/-?
Man įdomu, kokia sistema valdo šitą motorą, nes šitų senų standarte Jetronic nečipuojami kompai, kurie valdo tik purkštukus.
Taip pat, ar sukai ant to pačio stendo, prieš visus motoro darbus?
Man įdomu, kokia sistema valdo šitą motorą, nes šitų senų standarte Jetronic nečipuojami kompai, kurie valdo tik purkštukus.
Taip pat, ar sukai ant to pačio stendo, prieš visus motoro darbus?
Last edited by raudonis on 27 Dec 2013 12:31, edited 1 time in total.
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
na bmw variklis TRUPUTI skiresi nuo keturaciu ar motociklu. ir m20b20 neturi nei menkiausio pranasumo pries m20b25 apsoliuciai nei vieno. as cia nenoriu stumpt kad tu ta varikli darai cia tik seip kaip patarimai kad m20b25 butu buve geriau,bet tu prisiziurek su savo tuo meistreliu ,nes cia kazkokias pievas jis tau i galva kisa,visa laime kad kaip minejai is principo daro ir nesunkia pinigus is taves,seip bus idomu ka tu is jo igausi o del tu m50 tai ka as zinau,m20 GERAS mazai kuo nusileidzia. imesk foto,idomu kaip salonas atrodo ir t.t. is foto atrodo tvarkingas e30.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
E30 FOREVER wrote:na bmw variklis TRUPUTI skiresi nuo keturaciu ar motociklu. ir m20b20 neturi nei menkiausio pranasumo pries m20b25 apsoliuciai nei vieno. as cia nenoriu stumpt kad tu ta varikli darai cia tik seip kaip patarimai kad m20b25 butu buve geriau,bet tu prisiziurek su savo tuo meistreliu ,nes cia kazkokias pievas jis tau i galva kisa,visa laime kad kaip minejai is principo daro ir nesunkia pinigus is taves,seip bus idomu ka tu is jo igausi o del tu m50 tai ka as zinau,m20 GERAS mazai kuo nusileidzia. imesk foto,idomu kaip salonas atrodo ir t.t. is foto atrodo tvarkingas e30.
As turejau omeni, visokius keturaracius, nuo paprastu modu iki RAllio masinu ir kitu 4raciu sportiiu transporto priemoniu
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
raudonis wrote:Ant aukštų apsukų - tai čia kiek tūkstančių +/-?
Man įdomu, kokia sistema valdo šitą motorą, nes šitų senų standarte Motronic nečipuojami kompai, kurie valdo tik purkštukus.
Taip pat, ar sukai ant to pačio stendo, prieš visus motoro darbus?
Sistema nebuvo dar liesta.
Esu nupirkes Ignition boxa, truksta dar kompo, zvakiu, laidu ir purkstuku siam upgradeui.
As nelabai esu apsisvietes, tad paklausiu:
Kompas nuo Alpina modeliu turi didesi nasuma ir galimybes? Ar reik butent tam tikro ir jokio kito? Pagal kokius kriterijus reikia rinktis ECU?
Auksti tai 4k ir up.
Ant stendo nebuvo pries sukta Minejau pirmam poste.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Sveikas.
aisku saunu,kad darai projektely,bet as irgi liksiu prie daugumos nuomuones,kad is m20b20 gaminti,nera labai dieles prasmes.mano nuomuone laiko svaistymas,jeigu tikesies geru rezultatu,arba labai,labai daug pinigu turesi ikisti,kad jis [gerai] vaziuotu.
kas liecia ecu, tai geriausias variantas stand allone.pasirnkimas nemazas,pagal poreikius ir pagal kaina. kas liecia alpina,hartge,acs kompus jie visi yra oem bmw kompai tik su pakeista programa.geresnis variantas tavo atzvilgiu nekeiciant kompo,butu custom programa butent tavo varikliui.
kas liecia velenely,tai jeigu jis bus placiu faziu,su nemazu liftu,ir pasak tave auksti sukiai yra nuo 4k rpm,tai cia kakzas nesueina.
norint ,kad jis dirbtu normaliai reikia varikly sukti,pas standartiny m20,kvepavimas su stock veleneliu atsiranda kazkur netoli 4k rpm,kylant i virsu jis potrupy vel krenta,yra daug grafiku su konkreciu varikliu parametrais,gali pasieskoti.jeigu tavo velenelis bus aukstafazis,tai sukant varikly daug,neabejotinai atsiras galimybe pasisveikinti stumuokliui su voztuvu.ir beto velenukas,nedirbs gerai,be didesniu voztuvu,pralaidesnio oro,bei ismetimo koliko,bei atitnkamai gero mapo.
aisku saunu,kad darai projektely,bet as irgi liksiu prie daugumos nuomuones,kad is m20b20 gaminti,nera labai dieles prasmes.mano nuomuone laiko svaistymas,jeigu tikesies geru rezultatu,arba labai,labai daug pinigu turesi ikisti,kad jis [gerai] vaziuotu.
kas liecia ecu, tai geriausias variantas stand allone.pasirnkimas nemazas,pagal poreikius ir pagal kaina. kas liecia alpina,hartge,acs kompus jie visi yra oem bmw kompai tik su pakeista programa.geresnis variantas tavo atzvilgiu nekeiciant kompo,butu custom programa butent tavo varikliui.
kas liecia velenely,tai jeigu jis bus placiu faziu,su nemazu liftu,ir pasak tave auksti sukiai yra nuo 4k rpm,tai cia kakzas nesueina.
norint ,kad jis dirbtu normaliai reikia varikly sukti,pas standartiny m20,kvepavimas su stock veleneliu atsiranda kazkur netoli 4k rpm,kylant i virsu jis potrupy vel krenta,yra daug grafiku su konkreciu varikliu parametrais,gali pasieskoti.jeigu tavo velenelis bus aukstafazis,tai sukant varikly daug,neabejotinai atsiras galimybe pasisveikinti stumuokliui su voztuvu.ir beto velenukas,nedirbs gerai,be didesniu voztuvu,pralaidesnio oro,bei ismetimo koliko,bei atitnkamai gero mapo.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
kaip supratau tai cia projektas ne uzmusimui, tai gal slepkites su tais m50 palaikau ideja
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
o tai ne paprasciau ir pigiau idet koki m54b28 ar b30?
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Na m54b28 tikriausiai net neimanoma idet. Ponai, kantrybes, gal po dyno visi savo zodzius atsiiminesit . Kur masina orentuota bus?robertass wrote:o tai ne paprasciau idet koki m54b28 ar b30?
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
vel saipotes is zodziu, tipo nebuna tokio......
Autoriui. Nekisk pinigu i ta dvacatke... nu neebent kazkokion klasen taikai bet netaikai. o jei ir taikai tai tas b20 neocin vistiek. geriau jau emdesimt
Autoriui. Nekisk pinigu i ta dvacatke... nu neebent kazkokion klasen taikai bet netaikai. o jei ir taikai tai tas b20 neocin vistiek. geriau jau emdesimt
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
O as manau, kad tegul zmogus daro ka sugalvojes, bile turi noro ir pinigu tam. Padarys, pamatys kas gavos apgalvos ir padarys sprendimus, gi nieks negime proto bokstu ir mokedamas viska, o is savu klaidu pasimokama geriausiai. Tik is mano puses noretus pamatyt daugiau foto arba info, kas butent daroma tam varikliui, ne kad ideti veleneliai ar dar kazka, o tiesiog aprasoma kas butent ir kokie dalykai ten sudeti.
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
palaikau glount'ą ir autorių, su šiuo pamėgins nesigaus, kita geriau padarys. aš pats turėjau m20b20 siaurastopio įsidėjęs, tai jis man ir įskiepyjo meile bmw
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Zygasbmw:
Aciu uz visa informacija, bus pasieskota
Siuo metu, ismetimas yra nesutvarkytas ir intake manifoldui 2.5 truksta Throttle body. Po tu patobulinimu ir pakabos sudejimo, masina bus arciau norimu rezultatu.
Masina pirkau sau ir planuoju is jos padaryti unikalu man patinkanti sedevra. Bus pagaminta daug nestandartiniu smulkiu detaliu laikui begant, nes pasisemiau ideju is tokiu gamintoju kaip "Singer" Porsche, kurias realizavus, masina tures labai skoningu ir estetiskai graziu spredimu.
Neplanuoju sumusti kaskokius greiciu ar performance rekordus, nors driftui praktikuotis bus naudojama. Bet vel gi, dar yra ka veikt ir laiko reikia tam, nes vien tik vaziuoti pas mechanika man uztrunka valanda laiko, o ir darba turiu ir gyveninma kaip ir jus visi
Kantrybes, ir aciu visiems pasisakiusiems Nebutu kritikos, nebutu ir progreso
Gal kokie meet'ai vyksta iki 3-io Sausio? Noretusi pasilabint su nariais
Aciu uz visa informacija, bus pasieskota
Siuo metu, ismetimas yra nesutvarkytas ir intake manifoldui 2.5 truksta Throttle body. Po tu patobulinimu ir pakabos sudejimo, masina bus arciau norimu rezultatu.
Masina pirkau sau ir planuoju is jos padaryti unikalu man patinkanti sedevra. Bus pagaminta daug nestandartiniu smulkiu detaliu laikui begant, nes pasisemiau ideju is tokiu gamintoju kaip "Singer" Porsche, kurias realizavus, masina tures labai skoningu ir estetiskai graziu spredimu.
Neplanuoju sumusti kaskokius greiciu ar performance rekordus, nors driftui praktikuotis bus naudojama. Bet vel gi, dar yra ka veikt ir laiko reikia tam, nes vien tik vaziuoti pas mechanika man uztrunka valanda laiko, o ir darba turiu ir gyveninma kaip ir jus visi
Kantrybes, ir aciu visiems pasisakiusiems Nebutu kritikos, nebutu ir progreso
Gal kokie meet'ai vyksta iki 3-io Sausio? Noretusi pasilabint su nariais
Last edited by Norbert on 28 Dec 2013 03:01, edited 1 time in total.