[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pas hondas liaunais koteliais ir dvigubai didesnem kepurem 8k virsaus rpm laiko, cia ne audi kiauraviduris voztuvas (nors ir tie standarte susucharinti gauna apie 30kg. Plius ir voztuvo eiga juokingai maza, tad...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
e28 2.4Td,neburtas, uzkurus uzgeso, uzkuriau vel, tepalo lempute uzsidege, uzgesinau gal po 10s, apsiziurejau tepalus- norma, davikli pasikeiciau- uzkurus dega, pergazavus iki 2k rpm uzgeso variklis. nuemiau galvos dangteli- sausa, tepalo net likuciu ner, pasileidau tepalo siurblio asiuke ta kur lygiagreti alkuniniui- sveika, tai cia pats siurblys numiro? sietukas kartery uzsineses?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Įtariu vožtuvą, kur tepalo siurblyje stovi.BMW FANAS wrote:e28 2.4Td,neburtas, uzkurus uzgeso, uzkuriau vel, tepalo lempute uzsidege, uzgesinau gal po 10s, apsiziurejau tepalus- norma, davikli pasikeiciau- uzkurus dega, pergazavus iki 2k rpm uzgeso variklis. nuemiau galvos dangteli- sausa, tepalo net likuciu ner, pasileidau tepalo siurblio asiuke ta kur lygiagreti alkuniniui- sveika, tai cia pats siurblys numiro? sietukas kartery uzsineses?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sunku iki jo dasikast?Borato wrote:Įtariu vožtuvą, kur tepalo siurblyje stovi.BMW FANAS wrote:e28 2.4Td,neburtas, uzkurus uzgeso, uzkuriau vel, tepalo lempute uzsidege, uzgesinau gal po 10s, apsiziurejau tepalus- norma, davikli pasikeiciau- uzkurus dega, pergazavus iki 2k rpm uzgeso variklis. nuemiau galvos dangteli- sausa, tepalo net likuciu ner, pasileidau tepalo siurblio asiuke ta kur lygiagreti alkuniniui- sveika, tai cia pats siurblys numiro? sietukas kartery uzsineses?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pačiam tepalo siurbly stovi. O nėra kokių pašalinių garsų? Kada tepalas paskutinį kartą keistas? O kaip užkūrus gal labai dūmino?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Barskejmas ant apsuku girdet, tepalai keisti pernai, po keitimo nuvaziuota gal 300km, uzkurus juodas dumasBorato wrote:Pačiam tepalo siurbly stovi. O nėra kokių pašalinių garsų? Kada tepalas paskutinį kartą keistas? O kaip užkūrus gal labai dūmino?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tada gali būt gedimas širdelėje arba sraigėjeBMW FANAS wrote:Barskejmas ant apsuku girdet, tepalai keisti pernai, po keitimo nuvaziuota gal 300km, uzkurus juodas dumasBorato wrote:Pačiam tepalo siurbly stovi. O nėra kokių pašalinių garsų? Kada tepalas paskutinį kartą keistas? O kaip užkūrus gal labai dūmino?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
na masina gryzusi is italu tad nemanau jog jie tuos purskalus naudojo, lietuvoje apie pora menesiu, kiek km prasuko cia gryzusi tiksliai nzn bet kokie 2000-3000km busBorato wrote:Variantas - neužsikūrė žiemą, pvz užšalo nafta, ir panaudojo tą purškalą palengvint užkūrimą, o jis detonavo. Yra tokia tikimybe?Patiokas. wrote:E60 3.0d 160kw sutruko stumuoklis, is virsaus aplink degimo kamera, siaip ir gilze ir stumuoklio virsus grazus, nei kas ikrite buvo, nei pazeista, purkstukai tikrinti, dirba puikiai. prie kompo niekas nedaryta, programa standartine. gal kas turit minciu kodel taip nutiko ? tiesa rida spidometras rodo 217..... aisku kad netikra, pagal stumuoklius ir gilzes dauciau apie 400k
gamintojo nepamenu nesigilinau. bet panasu kad sitas atvejis. pakeitus stumuokly ir ziedus visus vel vaziuoja be problemuVytautas.G wrote:Kas gamntojas sumoklio? Mahle? Pas juos taip atsitinka. Del neaiskiu priezasciu.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kokia kompresija turetu but pas 2.4td?
ir- ties 2k rpm pradeda nezymiai barsket forsunkes- tai cia dar ankstyvokas degimas?
ir- ties 2k rpm pradeda nezymiai barsket forsunkes- tai cia dar ankstyvokas degimas?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
2.0d 110kw pradejo mesti klaida per didelio kuro slegio ar kazkas panasaus, tai cia bus tas voztuvelis ant rail siurblio ar ant pacio rail is galo kur yra. kol viskas gerai ant laisvu slegis stabiliai stovejo apie 310bar tiksliai nepamenu, dabar sokineja mazdaug 10 bar diapazone.
EDIT... jei kam dar pasitaikys kazkas panasaus ir klaida bus berods 4560 keiskit slegio reguliatoriu ant RAIL'o.
EDIT... jei kam dar pasitaikys kazkas panasaus ir klaida bus berods 4560 keiskit slegio reguliatoriu ant RAIL'o.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki, gal galite padeti po variklio keitimo is 1.8 tds i 2.5tds kuriant masina ji uzsikuria pusei sekundes ir uzgesta, jei vedimo metu laikai gaza tai speja iki 1.5k apsuku pakelt ir uzgesta,
po 3-4 kartu uzsiveda, poto uzxgesinus vel tas pats retai buna kad uzsivestu is pirmo karto, nera skirtuma ar siltas ar saltas.
bandant ispresti problema buvo:
atrestauruotas siurblys bake
pakeistos abratkes
pakeistas holo daviklis
pripiltas pilnas bakas degalu
padaryta diagnostika - klaidu nera
esant karstam varikliui uzpiltas vanduo ant pagrindinio siurblio, kad atausinti
po viso sito niekas nepasikeite, dar keistas dalykas kad masina vissiskai nedumina net vaziuojant kai dugnais spaudi, tik kai neuzsikuria biski baltu dumu isvaro.
po 3-4 kartu uzsiveda, poto uzxgesinus vel tas pats retai buna kad uzsivestu is pirmo karto, nera skirtuma ar siltas ar saltas.
bandant ispresti problema buvo:
atrestauruotas siurblys bake
pakeistos abratkes
pakeistas holo daviklis
pripiltas pilnas bakas degalu
padaryta diagnostika - klaidu nera
esant karstam varikliui uzpiltas vanduo ant pagrindinio siurblio, kad atausinti
po viso sito niekas nepasikeite, dar keistas dalykas kad masina vissiskai nedumina net vaziuojant kai dugnais spaudi, tik kai neuzsikuria biski baltu dumu isvaro.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
meginciau gesinimo voztuva pakeist ar bent pasiziuret i ji is arti, pliusa gal tiesiogiai uzmest ant jo
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pajungiau tiesiai nuo pliuso uzsikure iskart
kazkodel tam voztuvo laidui neuztenka sroves matyt tai pajungiau nuo akumo per rele
tik bebandant kurt akumas issikrove
pastebejau kad dabar ijungus degima iskart tepalo lempute uzsidega anksciau reikdavo palauk kol zvakiu lempute uzges tik tada isijungdavo
kazkodel tam voztuvo laidui neuztenka sroves matyt tai pajungiau nuo akumo per rele
tik bebandant kurt akumas issikrove
pastebejau kad dabar ijungus degima iskart tepalo lempute uzsidega anksciau reikdavo palauk kol zvakiu lempute uzges tik tada isijungdavo
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, Gal kas ant 2.4td esat deja dvi turbas? Tarkim tokio dydzio kaip pas volkwagena 1.9 td KKK turbinas, kazka panasaus i bi-turbo? Nes galvoju daryt toki dalyka, kaip manot uzpus? gal ka patarumet? :]
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
sveiki turiu klausima. I ka reike atkreipt demesi renkantis IC diduma
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
i tai ar tilps, koks jungciu diametras ir ar patogu bus pajungt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai desiu nuo benzo du verstus kolikus i virsu, pacios turbunos ismetimo duju srauto skyle 33mm, bet platinsiu iki 40 kazkur tiksliai nzn db, kad atitiktu su benzininio koliko skyle.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
toliau vargstu su e46 2.0d 110kw, uzmynus gaza ismeta klaidas pirmiau 4560 Rail Pressure Sensor – Plausibility -Pressure too Low
po to jei neatleidi 4570 Rail Pressure not Plausible, trauka dingsta. ziurint kuro slegy vaziuojant pakyla iki ~1000bar ir krenta zemyn bei klaida ismeta, pakeiciau reguliatoriu ant rail vamzdzio, porai dienu klaidos nemete ir vel tas pats, pakeiciau visa rail siurbly - tas pats. ydejau kita rail vamzdy su davikliu ir reguliatorium - gaza ilgiau palaikyt eina bet tas pats. ka pasitaike blogas rail siurblys su reguliatorium ant jo ? ar ne jis reguliuoja slegy ? is pradziu kaltinau siurbliuka magistraliny, pajungiau monometra tai net issigandau, sistemoj iki siurblio rode ~10bar, po keliu pasiknaisiojimu bet nieko nepadarymo slegis magistraleje pasidare 3.5bar. pagelbekit kas nes nebesugalvoju ka dar daryt.
po to jei neatleidi 4570 Rail Pressure not Plausible, trauka dingsta. ziurint kuro slegy vaziuojant pakyla iki ~1000bar ir krenta zemyn bei klaida ismeta, pakeiciau reguliatoriu ant rail vamzdzio, porai dienu klaidos nemete ir vel tas pats, pakeiciau visa rail siurbly - tas pats. ydejau kita rail vamzdy su davikliu ir reguliatorium - gaza ilgiau palaikyt eina bet tas pats. ka pasitaike blogas rail siurblys su reguliatorium ant jo ? ar ne jis reguliuoja slegy ? is pradziu kaltinau siurbliuka magistraliny, pajungiau monometra tai net issigandau, sistemoj iki siurblio rode ~10bar, po keliu pasiknaisiojimu bet nieko nepadarymo slegis magistraleje pasidare 3.5bar. pagelbekit kas nes nebesugalvoju ka dar daryt.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
na juokingai net bet pakolkas panasu kad radau kame beda, dar karta pakeiciau kuro filtra ir beda dingo, nors keistas buvo pries ~1000km ir putesi per jy bei bego dyzelis laisvai bet barskejo kazkas vidui tai ydejau kita del visa ko, nors ir orginalus ydetas buvo bet
pasirodo ir cia buna broko...
pasirodo ir cia buna broko...