[E39] Kuro siurblio mechanizmo neaiškumai
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E39] Kuro siurblio mechanizmo neaiškumai
Sveiki, susiduriau su tokia problema, kurios net nepaaiškina elektrikai.. Ir tai yra labai keista. Turiu e39 bimbala 1999/11/09, 2,5Tds touring. Ir vyksta tokie cirkai su tuo siurbliu, kad šiltas buna užeina nesikuria, t.y karštas. Šaltas griebia gerai. Bet yra toks klaustukas, kad užvedus siurblys šiek tiek papulsuoja, bet visiškai nedaug, vos jaučiasi ir padarius toki prikola su užvestu varikliu "ijungus šivesas, sukiojant vaira, sujungus klimas pečiukus, radija" jo pulsavimas tikrai nesijaučia padidėjas kaip turėtu visi kalba būti. Tai kokios čia būtų problemos? Gal kas susidurė? Man idomiausia ar būtų čia mechaninė dalis, ar elektroninė? Negi belieka tik viena išeitis restauruoti skuro siurblį? Laukiu žinių tautiečiai.
Re: [E39] Kuro siurblio mechanizmo neaiškumai
nu jau tds temu tai su tacka gali vezt. ne vistiek amerikos iesko
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [E39] Kuro siurblio mechanizmo neaiškumai
Amerikos neieškau, tiesiog gal žmogus kuris būtent tokia situaciją turėjas, o kad plunžeriai ar mechanine elektroninė dalis to ir klausiu, o temu aišku įvairiausių pasenusiu yra, bet ten daug irgi nesamoniu rašo. Atsiprašau, nebesitairausiu daugiau nieko.
Re: [E39] Kuro siurblio mechanizmo neaiškumai
turiu idealu nedaug nuvaziavusi plungeri. saltas karstas idealiai