[e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Pirkau išardytą už juokingą kainą_marshall_ wrote:Jauciu, kad bereikalo m54b30 isardei
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Biski gal ne i tema o kodel dabar nebevaziuoja ralio. tiksliau nuo pernai rugpjucio niekur nebuvo isvaziaves?tadux wrote:pirma sudejo velenus modintus ir su motronicu pasieke ~300ag ir ~300nm, bet del atsirandanciu traukos duobiu ir sunkaus vedimosi po ilgesnio stovejimo arba variklio atausimo (kokio 5 karto uzsivesdavo ir dirbdavo o ne taip kad uzisveda 2s ir gesta), dejo programuojama kompa ir is pradziu negerai ribotuva nustate 2 sankabos komplektus sudraske. paskuj perprogramavo ribotuva ir po siai dienai lekia. aisku su e85 apetitas kaip reikiant atsirado. kai vaziuodavo ralyje su stock m50b25 kuro servise tik karta tereikdavo dapilt, o db servisas ir pilia. ir del tepalu buvo problema kad prasiskiedinedavo spiritu, bet cia buvo su motronic'u.Glount wrote:Jogi, Valerijaus Murnikovo hibridas tokius skaicius atsukes, tik pas ji dar galva isportinta iki maximumo. buvo su standartiniu kompu, bet pastoviai trauka dingdavo, tai man rodos isidejo VEMS ir baiges kancios, bet vaziuoja tik ant E85. Beto su standartiniais velenaia buvo apie 250 ag ir 350nm, nebepamenu tiksliu skaiciu. Paskui sudejo kazkokius perdarytus ir atsiko kazka panasaus kaip rasiai
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Manau kaip ir daugeliui viska riboja finansai. Kaip sake pats, nori "tvirciau atsistoti ant koju" finansiskai.
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
na remėjų nesusiranda pastovių, o iš savo kišenės 2 sezonai atvažiuot tai tikrai nepigus malonumas. o į nuosavą verslą ir reikia jam investuot.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Sveiki, ant M52B28 dedu M50B25 isiurbimo kolektoriu ir turiu abi isiurbimo sklendes, aisku geriau deti M50 jei nesvarbu del asc, ar geriau dar pasiieskoti prie to paties v8 sklendes?
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Dėl jautresnio gazo geriau maksimaliai šlifuoti m50/m52 sklendę nei vargti su v8 pritaikymu ir aišku atsisakyti asc (būtu kamštis, nes asc vienodo diametro)LNS wrote:Sveiki, ant M52B28 dedu M50B25 isiurbimo kolektoriu ir turiu abi isiurbimo sklendes, aisku geriau deti M50 jei nesvarbu del asc, ar geriau dar pasiieskoti prie to paties v8 sklendes?
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
ir kaip tu uzdesi, kai galvos ir kolektoriaus kanalu formos neatitinka? Perejima kazkoki drosi?
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
Tau reikia inteiko nuo m54.shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
tik įsiurbimo koliko ar ir sklendės reikia ? matot pasiskaičiau kad visi deda ant to m52 motoro m50 koliką ir nepagalvojau kad bus problemų su TU parsiduos gi tas m50 kolektorius kokios kainos m54 koliko ?jogis wrote:Tau reikia inteiko nuo m54.shapis wrote:laba vakarą, planuoju ant M52B28TU motoro dėti M50B25 įsiurbimą, kolektorių, sklendę ir purkštukų takelį su purkštukais turiu. Dar kažko trūksta? ačiū už bet kokią informaciją
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
tai sklende m54 jau elektrine. reiks perechoda daryt m52 sklendei ant m54 koliko, nors neesu dares tai negarantuoju. plius del koliku skirtumo tarp b22 b25 ir b30 reiktu zinancio paklaust, nes man regis jie irgi kazkuo skiriasi.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [e36] m52b20 ir m52(m50)b25 modifikacijos
sveiki, pakeitus veleneli ismetimo m50b25 ar reikes programuot kompa ar jis adaptuosis ?