[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Na man ir panasiai su tds. Zodziu ryte kol saltas uzvedu is puse vertimo dirba graziai. Duodu gazo laisva pavara girdisi lyg prasispjaudydamas per ismetima ismeta melsvo juodo dumo. Isvaziuoju i kelia duodu gazo vos vaziuoja. Meta irgi melyna su juodu dumu. Pasyla iki darbines temperaturos dingsta visi negalavimai. Traukia gerai. Dumu isvsi jokiu nemeta viskas gerai. Tai kame reikalas? Buvau atjunges ta voztuva gale siurblio kur suankstina degima. Tai saltas duodant gazo nebespringsta tik juodu dumu tada meta ir viskas. Kolkas galvoju apie ta voztuva gal pastringa ar kas jam yra. Buvo kelias savaites gerai dabar vel uzejo.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
labai daug cia nuomoniu prirasyta, noreciau kad taip tikslaii kas pasakytu kad reiktu padaryt 150kw 330d motoruj kad valit. driftuj. sankaba zinau su smagraziu pirmoj elej.. o toliau cipsuot. nbet kad ar 200kw purstukai dvi turbas kabint ar dar ka. kad nelyst i viduriu ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki visi,turiu tokia problema e46 2,0D 100kw sunkokai ryte kuriasi. Siltas karstas viskas ok. ar yra galimybe pajungus kompa paziuret ar zvakes geros ar blogos? kad nereiketu imti kolektoriaus ir tikrinti paprastu budu. ir dar ar zvakes itakos turi kai lauke +10?
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
prisireike keisti 135kw purkstuka viena
klausimas 1) ar ieskoti devetu 135 purkstuku?
2) ar vest savaji restauruoti?
klausimas 1) ar ieskoti devetu 135 purkstuku?
2) ar vest savaji restauruoti?
Garažas yra kaip Paryžius - vidury stovi didžiulė metalo krūva, po kuria galima dulkintis valandų valandas...
- greengoo115
- Posts: 514
- Joined: 09 Jan 2010 23:32
- Location: vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
restauruot geriau busi 120% isitikines kad geras
ir paklausiu uzvien as, 150kw 3d.
ryte ar vakare nesvarbu, kai, atsalus masina, uzvedus apsukos pulsuoja ir meta baltai melsva duma, bent jau kvapas tepalo, galvojau purkstukai, bet deja, visi restauruoti, belieka turba?
ir paklausiu uzvien as, 150kw 3d.
ryte ar vakare nesvarbu, kai, atsalus masina, uzvedus apsukos pulsuoja ir meta baltai melsva duma, bent jau kvapas tepalo, galvojau purkstukai, bet deja, visi restauruoti, belieka turba?
now-e46 330d 05m m57n touring
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
alsuoklio filtras pakeistas ? seperatorius ydetas ? zvakes ir modulis kaip ?
- greengoo115
- Posts: 514
- Joined: 09 Jan 2010 23:32
- Location: vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
buvau atjunges alsuoklio/seperatorisu slangele kuri eina i turbina ir pajunges i colos buteli tai pavazinejus tik kondensatas buvo biskiuka bet cia po triju dienu vazyneimo buvau atjunges isiurbimo slanka kuri eina juo interkulerio i isiurbimo kolektoriu tai yra tepalu ir gazuojant meta biski melsva duma bet vos vos tik tai manau cia ir taip asq turba o zvakes naujos modulis irgi ir viskas veikia uzsiveda labai lengvaiPatiokas. wrote:alsuoklio filtras pakeistas ? seperatorius ydetas ? zvakes ir modulis kaip ?
now-e46 330d 05m m57n touring
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o kaip pats alsuoklio filtras ? gal ten ta kempine pasidarius kaip plastmase ir nuo turbos tepalas nenubega ? kaip y kolos butely ? o kita gala kur jungei ?
- Andrius328
- BMW Fan draugas
- Posts: 507
- Joined: 22 Nov 2008 14:35
- BMW: BMW e46 S54b32 turbo
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Dazniausiai buna problema su purkstukais jei zvakes ir pakaitinimo rele yra gerai veikencios. purkstuku restauravimas atliekas skirtingai ivariose imonese, kairurios imones palieka senas pasidevejusias dalis ir jau klijentai galvoja kad restauruoti purkstukai. vieno purkstuko pilnas atrestauravimas minimaliai su darbu kainuoja apie 140e pilnai pakeisti naujo detalemgreengoo115 wrote:restauruot geriau busi 120% isitikines kad geras
ir paklausiu uzvien as, 150kw 3d.
ryte ar vakare nesvarbu, kai, atsalus masina, uzvedus apsukos pulsuoja ir meta baltai melsva duma, bent jau kvapas tepalo, galvojau purkstukai, bet deja, visi restauruoti, belieka turba?
BMW X5
- greengoo115
- Posts: 514
- Joined: 09 Jan 2010 23:32
- Location: vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
pas mane alsuoklis be vadinamos kempineles, is vostuvu dangtelio kur iseina vamzdelis alsuoklio as ji atjungiau ir pajungiau i colos bonkute kad tepalas jaigu begtu kad begtu i buteliuka o vamzdeli i oro padavimo kur eina i turbina uzglusinau taip sakant oil catch can padariau, purkstukus remontavomes ne pirma parta pas ta pati zmogu tai jaigu butu blogai dares nebutumem iki siol pas ji dare kitu masinu purkstukuAndrius328 wrote:Dazniausiai buna problema su purkstukais jei zvakes ir pakaitinimo rele yra gerai veikencios. purkstuku restauravimas atliekas skirtingai ivariose imonese, kairurios imones palieka senas pasidevejusias dalis ir jau klijentai galvoja kad restauruoti purkstukai. vieno purkstuko pilnas atrestauravimas minimaliai su darbu kainuoja apie 140e pilnai pakeisti naujo detalemgreengoo115 wrote:restauruot geriau busi 120% isitikines kad geras
ir paklausiu uzvien as, 150kw 3d.
ryte ar vakare nesvarbu, kai, atsalus masina, uzvedus apsukos pulsuoja ir meta baltai melsva duma, bent jau kvapas tepalo, galvojau purkstukai, bet deja, visi restauruoti, belieka turba?
pastebejau kad uzvedus ir jau turbina svilpauia gerokai anksciau taip nesvildavo tai gerai kaip ir radau problema rakinam mano postus
now-e46 330d 05m m57n touring
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
ex-e39 535i 96m m62 sedan
ex-e46 320/2.2 '03 m54 coupe
ex-e36 318_lpg/2.8_LPG ' m42 coupe
ex-e36 320/2.8tu '92 m50 coupe
ex-e36 320 '92 m50 sedan
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o ta slangute buteliukyje sandariai buvo ar tik ykista ? nu pas mane is svilpauja bet su tepalu deginimu ar dumais jokiu problemu, nors ir tepalas 10w60
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kas pas 2,0d 100kw m47 beroc,reguliuoja apsukas? kol darbines temp nera 1k beveik apsuku ant laisvu dirba , po to atsistoja normaliai ant 800 kazkur. kaip jau buna rodykle per viduri temperaturos.
e46 FL
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
taip turi but, saltam didesnes prisilaiko, kompas tai daro.
prie to pacio gal kas turit m47n arba m57n purkstuka gera kodu 131 ?
prie to pacio gal kas turit m47n arba m57n purkstuka gera kodu 131 ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki, norėjau užklausti ką manot apie TD'sa su kintamosios geometrijos "Audi" turbina, ji pastatyta - padarytas valdymas nuo slėgio, ar verta palikti ar dėti atgal orginalą?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kokios audi ? gal kokio 1.9 81kw tai mest nafik, jei kokios 3.0 tdi tai viskas ok
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
na ne 1.9tdi, bet ir ne 3.0tdi, ten tikriausiai (90%), kad stovi 2,5Tdi Audi A6 C5 turbina, šiaip mačiau gana populiari ant TDS, kokie modai dabar geriausia būtų pagyvint tą motorą? šiaip mačiau gana populiari ši turba, būtent su šita ir 524td mechaniniu siurbliu yra kažkas apie 145kw ir 400nm su 1.5bar atsukęsPatiokas. wrote:kokios audi ? gal kokio 1.9 81kw tai mest nafik, jei kokios 3.0 tdi tai viskas ok
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nereik mechaninio siurblio, galima protingiau.... 0-1000 omu potencikas, jungtukas, ir atsivesti laidus nuo siurblio y salona, ir aisku iskart kitos sankabos reik.... buvau padares tds su mech siurbliu tiek kad vaziavo lygiai su 2.0d 110kw mapintu iki 150-160kw 400nm bet jau kasdienai ten buvo per daug dumu... su el siubliu geriau nes kai nori tik tada duodi daug kuro...
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
lengvai kartais papulsuojantis siurblys gali turet itakos norint sucipuot tds'a? buvau pas cipuotoja zodziu tris kartus dare programa ir kazkaip nedadare gal. siuo metu vaziuoja panasiai kaip orginalus iki 2k o po to sauna i prieki lyg spaustum iki dugno nors realiai gazo paspausta visiski nedaug. tas kuris dare sake gali but ir del el dalies kaltes, bet sake dar bandys perpust programa. tai dabar nezinau cia ta el dali keist ar ne. kuro norma buvo padidinta mazdaug apie 3mg stumdant el dali(stumdziau pats pries cipavima).
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o ne geriau uz 2e ysidet jungtuka ir potencika ? rezultatas bus geresnis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Geriausia susimapunt, kad vaziuotu ekonomiskai, ir tada varzike