[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
aiwarazas
Posts: 211
Joined: 27 Mar 2009 10:43
BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aiwarazas » 07 Dec 2015 17:56

Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)

hektor
Posts: 22
Joined: 12 Jun 2013 20:03
BMW: E30 325i

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by hektor » 08 Dec 2015 10:14

aiwarazas wrote:Papasakokit kas ka padares esa/buvot tdsui.Ka is jo pigiausiai ir geriausiai galima isgaut? Cipas,varza apsimoka? Ar rimciau butu tarkim mechaninis siurblys, turbo slegis, governor modas.Seip idomu ka su tds butu galima pabandyt pakonstuot. Pasakymus,kad neverta pasilikit sau.
man taip pat aktualu :appl

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 08 Dec 2015 23:49

isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D

aiwarazas
Posts: 211
Joined: 27 Mar 2009 10:43
BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aiwarazas » 09 Dec 2015 11:04

Patiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D
Dekui uz info :)
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Sapnas » 10 Dec 2015 02:54

Patiokas. wrote:isbandziau daug ko ant jo, isvada kad el siurblys tikrai daug kartu geriau nei mechaninis, ne varza o potencikas, man idealiausiai tiko 0-1000 omu, ok kuro tada duoda daug.... su org turba ir 1,3-1,5 bar slegiu tiek perpila kuro dar kad net vaziuojant juodu dumu debesis ir trauka mazeja kai ju per daug, susireguliuoji kada geriausias efektas ir oalieki ramybej potencika. norint dar reikia turbos, idealiausiai tinka nuo e60 525d arba 3,0d 135kw, aisku valdyma reik perdaryt y sleginy ja ytalpint pro variklio ausy ir tepalo nubegima gera padaryt. ir is patirties - jau vien org turbos slegis apie 1,3 + potencikas ir jei gerai susireguliuoji treciu visiem pradeda sankaba nelaikyt :D
Tai ismatuoji potenciko varza ir pasistatai tokia varza per jungtuka... Sau darant dar gali kazka isradineti, bet jei darai kitam neismananciam ir pastatai potencika, tai pasidaro papildomu problemu. As tik uz varza ir jungtuka. Realiai visiems varza ta pati pas 2.5td tds

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 11 Dec 2015 20:49

o ka ten prisidaryt gali ? per daug pasuksi ir uzges, atsuki atgal ir vel eina, siulai surast ta max varianta kada dar kuro ne per daug ir trauka geriausia, bet priklausomai nuo oro temt skiriasi sita riba :)

User avatar
Vladimir
Posts: 50
Joined: 16 Jan 2013 16:27
BMW: E34 525i
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Vladimir » 22 Dec 2015 11:55

As sau potenciometra 1 K om ir jungtuka laikinai isidejes vazineju bet reik varyt cipuotis nes uzknisa karksejimas ijungus ir junginet atsibodo
Statybinių įrankių nuoma Klaipėdoje 861778645

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 27 Dec 2015 12:16

o neina varzos susireguliuot kad dirbtu normaliai ant laisvu? na kad nesikalatotu. nereik ten daug arkliu ti kad gyvesnis butu. ir pas mane turbina pucia 0,5bar vaziuojant 2-3k apsukom. jau kai gazas dugnas tada tik vos ne vos 0,8-0,9bar ipucia. turbinai amen?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 28 Dec 2015 18:28

tai ir turi pust tiek org, potencika reguliuoji kaip nori

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 28 Dec 2015 20:32

Bet tai nesamone kad taip mazai pucia. Iki dugno kai grezi nuo 4k tik tada tie 0.9 ir tai maziau rodo.
Manau nuo 2k aps turetu uzsipust ir tolygiai laikyt tuos 0.9bar.

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 29 Dec 2015 14:11

virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 29 Dec 2015 16:56

Kur cia statot tas varzas? Man tdi 66kw reiktu pagyvinti, bet cia manau ir tds taspats.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 29 Dec 2015 21:56

Patiokas. wrote:virs 2k rpm turi uzpust ir laikyt, kiaura gal kas kuro gal isvis beveik neduoda ? nu jei ne tai turba keisk
Na nekiaura. Dumu nerodo visai. Traukos ka zinau vaziuoja. Turiu cipuota kompa reiks isimest ir vel paziuret kaip pucia su daug dumu :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 30 Dec 2015 12:29

stumpk el daly link galo pirmiau ar varza dek, jei ne turba galiu 160kw pasiulyt :D pus greiciau daugiau ir ilgiau :D pas tds varza ant 2-3 laido y siurbly, tdi negarantuoju kad tie patys laidai

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 09 Jan 2016 19:06

kiek pinigu uz turba?

D1P
Posts: 4
Joined: 19 Jul 2012 22:33

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by D1P » 12 Jan 2016 21:46

Sveiki, e46 2.0d 110kw. Kokie galimi variklio patobulinimai leistų remapinant išgauti daugiau galios?

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 13 Jan 2016 13:51

tiesus ismetimas, turba kita, purkstukai nuo eu4, portintas ismetimo kolikas.

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: 01 May 2011 22:32
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Modee » 13 Jan 2016 14:22

Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
e46 FL

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Shilas » 13 Jan 2016 14:44

Modee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisus

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: 01 May 2011 22:32
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Modee » 13 Jan 2016 15:22

Shilas wrote:
Modee wrote:Sveiki visi turejau e46-5 vnt visi 320d FL ir NE FL. zodziu visus pardaviau nes uzkniso tas ju purtymasis kuriant gesinant,skaitinejau daug kas sako kad 2,0d yra drebuliai.ir 5 pavaros strigimas. Taigi nusprendziau sokt ant e39 525d nrejau paklausti ar su sitais motorais yra kiek geresne situacija?
Reikia tvarkingu pagalviu ir alkunes skyvo, tvarkingos kuro sistemo,pakaitinimo ir niekas ten nesipurto. SU deze tik pfl problemos. Su 525d bus tas pats, jei bus netvarkingas. Tvarkingai eksplotuojant sitam motorui ir milijonas km nebaisus
Klysti turejau ir FL ne viena vistiek stringa 5 pavara. tik 6 pavaru dezese jau nebera tos bedos. o purtosi del smagraiciu tikriausia bet jiem visiems nelaiko nes pas visus tas pats nu gal ir del pagalviu. o pas mane patiek masinos tvarkingumo kokio ;)
e46 FL

Post Reply