Paklusniausias bmw ant asfalto
Moderator: AndriuxaBMW
Paklusniausias bmw ant asfalto
Sveiki,
Kadangi artėja ta akimirka, kai keisiu savo fwd savaitgalių/mėgėjiškų lenktynių mašiną į RWD. Po pirminių analizių sprendžiu, kad tai bus BMW automobilis. Su automobiliu planuoju važiuoti megėjiškuose sprintuose, faslap street klasėje ir panašiuose renginiuose.
Pirmiausia pradėjau galvoti apie modelį ir kėbulą, kad geriausia man tiktų, kriterijai yra:
Darbinis turis iki 2500;
Kuo mažesnis svoris;
Turėti apie 220-230ag, kaip juos geriau pasiekti, koks galėtų būti modlistas? (as galvoju apie MS ecu (nezinau kuri versija labiau tiktu), isiurbimas, sklende, ir turbut kazkokie valikai )
LSD,
Coilai,
Poliuretanas,
Dar kazkas,
Galvoju rinktis tarp e36 ir e46, bet e46 kažkaip iš karto norisi atmesti, nes be galo brangu bus įsidėti lsd, čia tiesa ar dabar yra jau kažkokie pigesni variantai turėti lsd e46 modelį?
Jeigu galvojant apie e36 kėbulą, negaliu apsispresti compact ar cupe, paskaičiau daug prieštaringų nuomonių. Compact galinė važiuoklė e30 (išvirtimo nepareguliuosi, o gal visgi galima?), bet jis yra lengvesnis, vienur rašo 1250kg, kitur 1330, taip ir nesuprantu koks compacto svoris ir kiek jis skiriasi nuo cupe. Norėtųsi kuo greičiau važiuoti ir pasirinkti teisingą kėbulą ir variklį.
Laukiu patarimų
Kadangi artėja ta akimirka, kai keisiu savo fwd savaitgalių/mėgėjiškų lenktynių mašiną į RWD. Po pirminių analizių sprendžiu, kad tai bus BMW automobilis. Su automobiliu planuoju važiuoti megėjiškuose sprintuose, faslap street klasėje ir panašiuose renginiuose.
Pirmiausia pradėjau galvoti apie modelį ir kėbulą, kad geriausia man tiktų, kriterijai yra:
Darbinis turis iki 2500;
Kuo mažesnis svoris;
Turėti apie 220-230ag, kaip juos geriau pasiekti, koks galėtų būti modlistas? (as galvoju apie MS ecu (nezinau kuri versija labiau tiktu), isiurbimas, sklende, ir turbut kazkokie valikai )
LSD,
Coilai,
Poliuretanas,
Dar kazkas,
Galvoju rinktis tarp e36 ir e46, bet e46 kažkaip iš karto norisi atmesti, nes be galo brangu bus įsidėti lsd, čia tiesa ar dabar yra jau kažkokie pigesni variantai turėti lsd e46 modelį?
Jeigu galvojant apie e36 kėbulą, negaliu apsispresti compact ar cupe, paskaičiau daug prieštaringų nuomonių. Compact galinė važiuoklė e30 (išvirtimo nepareguliuosi, o gal visgi galima?), bet jis yra lengvesnis, vienur rašo 1250kg, kitur 1330, taip ir nesuprantu koks compacto svoris ir kiek jis skiriasi nuo cupe. Norėtųsi kuo greičiau važiuoti ir pasirinkti teisingą kėbulą ir variklį.
Laukiu patarimų
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Ciuju e36 coupe geriausias variantas su 323 ar 325 . svorio paskirstymas geras , plius nesunkiai atsisuksi tuos 220-230 ag su isiurbimo veleneliu nuo m54b30 ir isiurbimo veleneliu inismetima nuo m50b25 non vanus. Plius ismetimas ir koks intake nes as irgi po fwd(civic:D ) sedau ant e36 sakiau sau jof nebebus fwd daugiau
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
na pagooglinus tai daug, kur raso, kad sedano standesnis kebulas.
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Dekui uz mintis, padaryciau turbut klaida pasirinkes compact kebula, e36 coupe geriausias variantas panasu.
Gal dar kokių minčių šia tema
Gal dar kokių minčių šia tema
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Jei sportui geriau sedanas, jo kebulas lengviausias ir standziausias. Pilnos komplektacijos ju mase mazai skirias, o vat pliki kebulai tai coupe ryskiai sunkesnis.
-
- Posts: 148
- Joined: 15 Jan 2011 12:01
- BMW: 1,6
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
o kaip del vairo dydzio vairavimui tai teikia reiksmes?
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Priklauso turbut nuo vairuotojo, bet tema ne apie tai
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
lengvesnis ir standesnis tiek pat kiek coupe aptakesnis ir zemesnisGedass wrote:Jei sportui geriau sedanas, jo kebulas lengviausias ir standziausias. Pilnos komplektacijos ju mase mazai skirias, o vat pliki kebulai tai coupe ryskiai sunkesnis.
jokio skirtumo realaus tu nepajausi.
O ir siaip gtras ADACe ir kitur buvo coupe LTW versija irgi kupe. kazkas turbut daugiau zinojo
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- Karolis316
- Posts: 244
- Joined: 11 Dec 2015 12:46
- BMW: E30 316i
- Location: Siauliai
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Turi draugas e46, nori lsd, menesiu menesiu ieskojom, isvada vis ta, kad pigiai (maziau nei 1000 eur), nebus niekaip.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Vadinasi blogai ieškot arba informacijos mažai galvoj.Karolis316 wrote:Turi draugas e46, nori lsd, menesiu menesiu ieskojom, isvada vis ta, kad pigiai (maziau nei 1000 eur), nebus niekaip.
- Karolis316
- Posts: 244
- Joined: 11 Dec 2015 12:46
- BMW: E30 316i
- Location: Siauliai
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Ir kokia butu iseitis? Gal galetum pasidalinti kokiu patarimu?
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Is tokiu patarimu kiti duona valgo
- Karolis316
- Posts: 244
- Joined: 11 Dec 2015 12:46
- BMW: E30 316i
- Location: Siauliai
Re: Paklusniausias bmw ant asfalto
Cia tipo paslaptis kaip ten isidetu e30 e36 lsd i e46 korpusa?
Bandziau teirautis, tai arba neapsiima daryt arba 500 eur vien uz darba... dameskim 200 300 uz korpusa, 250 restauravimas ir va tie 1000 euro.
O jei ne apie tai, tai gal tada bent tuos duonos pardavejus galima rast? Nupirktume galbut.
Bandziau teirautis, tai arba neapsiima daryt arba 500 eur vien uz darba... dameskim 200 300 uz korpusa, 250 restauravimas ir va tie 1000 euro.
O jei ne apie tai, tai gal tada bent tuos duonos pardavejus galima rast? Nupirktume galbut.