[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 08 Feb 2016 22:03

su normalia turba baiksis dumai, kiek 190ag org plundzeris isbezda, o ta turba gerokai daugiau padaro, su dideliu cooleriu ir org turba buvau padares be dumu uzputus, su dabai daug neuzputus, is pradziu sankaba nelaiko po to nepabegau su e46 160kw :D

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 10 Feb 2016 20:28

na gerai tarkim dedu e39 3,0d turba, interkuleri didesni nei orginalus( tik ar eis normaliai sutalpint po orginaliu buferiu?), na jei jau plundzeris 10mm per mazas tarkim 12mm statau(vel gi kaip su dumais po tokio bajerio, nes ziauriai duminancio tikrai nenoriu), aisku sankaba su dvigubu diskatorium tds(laikys?), ir galu gale cipas manau pas diesel animals. ir aisku ismetima perdaryt, egr ismesti. kaip manot realu isspaust tarkim 200hp ir kokius 400nm?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 10 Feb 2016 21:49

I e34 telpa e39 530d intercooleris, jis didesnis ir labai panasus i e34 tds.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 10 Feb 2016 21:51

200hp ir su 10mm manau yra kas atsuke.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 11 Feb 2016 20:27

siaip as ta 190 maciau uzsienio forumuose, kad org plundzeris 190-200ag padaro jei viskas kaip reikiant sustyguota

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 11 Feb 2016 23:18

dekui uz info. viskas daug aiskiau :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 19 Feb 2016 16:50

Kas papasakotu kaip pajumgti ankstinima ant mechaninio siurblio? Kalba eina apie siurblio sone apacioje esanti laida. kokiu principu ten viskas veikia? Cia reikia vw, bet esme manau tapati.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 19 Feb 2016 18:49

lyg pliusas pasiduoda jei vienas laidas, vienu zinau padavus isankstina kitu lyg velina pajungus

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 19 Feb 2016 21:58

Bet kaip suprantu tas + turetu buti nepastovus, ten nuo apsuku ar panasiai... Schema butu idomu pamatyt ,kaip ten tie laidai padaryti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
Patiokas.
Posts: 429
Joined: 09 Dec 2009 02:48
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Patiokas. » 19 Feb 2016 23:31

tai gi org buna kazkas tokio ir, jungi nuo to ir viskas

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 20 Feb 2016 00:52

Ne, ten jau buvo su mechaniniu siurbliu ir be to reikalo. Dabar kitas variklis ir siurblys kitoks, tiksliau tdi su td siurbliu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

b m w
Posts: 94
Joined: 06 Sep 2011 23:56
BMW: E28 m50b25

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by b m w » 28 Feb 2016 21:56

e34 520i plytos diskatorius toks pats kaip Tds? sankabos diskas kaip ir toks pats. smagratis turbut dyzelio kitoks.

aftronic
Posts: 40
Joined: 27 Oct 2011 20:52
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » 06 Mar 2016 22:07

Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 07 Mar 2016 11:12

Virsus tesiskiria ir tai ten minimaliai. Persidaryk, kad riebintu kura nuo slegio ir turi vaziuoti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

XR4ever
Posts: 40
Joined: 17 Jan 2010 20:58
BMW: E30 318i 324TD
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by XR4ever » 07 Mar 2016 22:53

Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.

XR4ever
Posts: 40
Joined: 17 Jan 2010 20:58
BMW: E30 318i 324TD
Location: Kaunas

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by XR4ever » 07 Mar 2016 23:08

aftronic wrote:Ar skiriasi BMW mechaniniai siurbliai TD ir D? ar tik virsutine dalim jie skirias ar visas jis is esmes kitoks? Buvo kazkas daryta mano siurbliui kai nupirkau TDS donora matora su siurbliu. Ji idejau i e30. Ejo kaip isprotejes, bet karstas užsigesindavo, o saltas laikydavo 1.5rpm. Nusibodo taip vazineti, tai idejau kita siurbli ir viskas ok, bet trauka krito ziauriai. Dbr auto traukia tik iki kokiu 2,5 - 3rpm, o paskui išsikvepia. Ar gali tureti tiek itakos degimo kampas? Gal kas dar turi kokiu ideju?
Taip ir neina suprast ar apie 2,4TD klausimas ar apie 2,5TDS...
Degimo kampas turi itakos, nes jis turi tik 1 teisinga padeti, kuria be indikatoriaus pastatyt yra aklos vistos laimes dalykas.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 07 Mar 2016 23:17

XR4ever wrote:Skiriasi ne tik "kepure" kuria nesunku perdaryti, kad vietoj vakuumo (ne turbo) membrana valdytu slegis (turbo). Esminis skirtumas - plunzerio diametras, 10mm vs 8mm.
10mm tiek D tiek ,td ir net tds tokspat.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

aftronic
Posts: 40
Joined: 27 Oct 2011 20:52
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » 08 Mar 2016 12:51

i TDS idėtas mechaninis siurblys nuo D, o kepure nuo td. ir po įdėjimo jis valina tik iki kokiu 3rpm, o paskui viskas, nebe. dūmo meta tik iki tu 3 abarotų, paskui dūmo nė su žiburiu nerasi. Variklis dirba gražiai, nekalena siurblys, turiu omeny. Vedasi puikiai, bet šaltas išmeta mėlyna dūmą kuriant. Degimą tai pastatėm iš klausos, nors nelabai ten ir kito variklio darbas sukinėjant siurblį. Tad greičiausiai tame bėda ir bus?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by Mariuzzzz » 08 Mar 2016 15:41

Kazka ten busit negerai pribure, buvau uzsidejas nuo D siurbli tik slegi pajumgiau is virsaus ir vaziavo puikiai, net virsu palikau nuo D. Apacia kaip ir sakiau nesiskiria, nebent gali ta plokstele kur spaudzia plundzeri nuo Tds idet, ji daugiau nuspaudzia, bet kaip ir sakiau su org irgi gerai vaziuoja. Tai arba mires tas tavo siurblys arba ten pridirbes esi kazka neto ir dabar sunku kazka patart.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

aftronic
Posts: 40
Joined: 27 Oct 2011 20:52
BMW: e30 325td (s)
Location: Klaipėda

Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik

Post by aftronic » 08 Mar 2016 18:12

Siurblys yra geras, nes jis išimtas iš mano senojo 2,4d matoro. Bet aš buvau nuėmęs tą gazo kojelę kur trosas prisikabina (planavau siurblį visą ardyti, bet nebedariau nieko) ir ar gali būti, kad gal aš tą kojelę ne taip uždėjau? ji ant šlicų yra,o aš nepasižymėjau prieš nuimant (nepagalvota) tai gal tas turi įtakos? Kai užkūrėm labai jau žemi sūkiai buvo, tai padidinom sūkius su kontraveržle kur pastumia tą kojelę.

Post Reply