[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Manau, kad gali buti. Mazai gazo pasiduoda ir nevaziuoja todel. Nusiemes kolektoriu bandyk uzkurtam sugaudyti kurioj padeti ten turetu buti.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nuemes kolika ar je iprieisi nenuemes atstatai uzkurtam taik kad butu prie pat regavimas y gaza su kojele, visus kontrinius varztus atleidi kad kojele turetu kuo daugiau eigos, trosa taip pat, kuo daugiau eigos ir kuo nuo mazesnio pasukimo reguos tuo daugiau gazo pasiduos, taip pat virsu perdaryk, jei yra likus plastmasine yvoriuke ismesk ir pina dek taip kad kuo didesnis ispjovims butu tai vietai kur lenda is siurblio tas ribojimo pipsiukas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
gal kas smagrati nuo e39 tds buvote uzdeje ant e34 tds? na ta prasme visa komplekta. nes kaip ir barska smagratis e34 galvoju gal e39 eitu. starteris turbut netiks del smagracio kito ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sutvarkytas mano e30 TD(s). Kojelė pastatyta, ačiū. O pagrindinė problema dėl išsikvėpimo buvo slėgio šlangutė ant siurblio. Ji buvo užsilaužusi. Tvarkingai pastatytas degimas. Važiuoja! Beet turiu kita bėda. Apsukos gryba rodo. Užvedus rodo gerai kaip ir priklauso, bet tik pagazuoju, tai iki 2rpm pakyla rodyklė ir paskui krenta iki 0rpm, nors gazas dugnas. Gal kam panašiai buvo ir kaip išsprendėt problemą? Su šia bėda važinėju apie metus, jau pabodo.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Alkuninio padeties daviklis koks pas tave? Jei nuo 2.4 gali buti blogai pastatytas. Cia velgi reiktu uzkurus ji atsukus pastumdyt ir, kad kas paziuretu kas su apsukom darosi.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
nuo TDs'o daviklis. Buvom jį atsukę ir bandėm stumdyt, kai atitraukėm jį nuo alkūninio tada pradėjo drebėt apsukos, tai atrodo pagauna, tai ne, bet jau net nebekyla net iki 2rpm. Pritraukti pabandėm arti, tai tas pats, rodo gražiai, nešokinėja, bet tik iki 2rpm kyla ir viskas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tai gal skydeliui kazkas negerai.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
geometrija negali but uzsikisus smalkem ? golfui buvo tai visai nejudejo.ErX wrote:Nu dyzelistai, papasakokit, kas čia gali būt, kad taip vėluoja tas turbos aktuatorius paspaudus gazą?
https://www.youtube.com/watch?v=WHFecDWTrpk
Gali čia būt tas aktuatoriaus bumbulas kaltas, kad ta kojelė vėluoja suvaikščiot? gal ten viduj kokia diafragma bloga?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pirštu stumdant kojelę, vaikšto gražiai, niekas nekliūva.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Esat kas dare "governor mod" mechaniniam siurbliui? Gal apsviestumet kaip ten tiksliai daroma ir kokia nauda is to?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
būčiau labai dėkingas jei kas parašytų kokios realio galimybės su kokias modais ką išspasti iš E39 3.0d
reikėtų perlipt 200kw tai programos nebeužteks.
reikėtų perlipt 200kw tai programos nebeužteks.
Visų automobilių diagnostika.
plaukiuasfaltu.lt
plaukiuasfaltu.lt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Buvau, nepagelbejo. Judu i Lytagra.Jegeris wrote:Viską išsimatavęs ko reik, nuvažiuok į HanzaFlex ir padarys.IrmasK wrote:Nusipirkau e28 didziaja turba m21, be nubegimo vamzdelio.
Nuo ko pritaikyt nubegima jai? ar kaip,kur pasigamint Kaune?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
- maltinukas
- Posts: 227
- Joined: 18 Aug 2014 19:07
- BMW: BMW e46 318
- Location: Kaunas
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
http://i.imgur.com/H4920FB.png Kaip sito stovis? Jeigu keisdamas turbina, palikai senaji, gali buti jame problema. Reiketu pasiziureti ar iki galo darineja geometrija.ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Taigi sakau, turbina su visu aktuatorium imta iš draugo mašinos, kuri puikiausiai važiavo, geometrija lengvutėliai darinėjasi.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Oro trukumas - ka ziurit? osm rodymus? ar turbo slegi? isvis atjungus oro srauta - pagyveja mashina?ErX wrote:Tęsiam toliau M57 nevalinimo nuo žemų sūkių temą. Žodžiu, nuo 2014m nusipirkimo kaip nevažiuoja nuo apačios, taip nevažiuoja po šiai dienai.
Pakeista: vakumo žarnos, solenoidai abu, vakumo pompa, OSM, MAP sensorius, turbina, išvalytas intercooleris, užglušintos motoro pagalvės, išpjautas katolikas, šlangynas sandarus, boost leak'o nėra. Dėžė mechaninė, įsiurbimas be sklendžių. Visos dalys buvo imtos iš puikiai važiuojančios mašinos ir sudėtos pas mane, rezultato 0. EGR švarus, dirba, pasijungėm PC, matom, kad yra oro žiaurus oro trūkumas beveik visam apsukų diapazone. Draugo toks pat 525d prie 2,5k rpm pučia tiek pat oro, kiek pas mane prie 4,5k rpm. Dar dalykas, kad ryte įsėdus važiuot, jausmas toks, kad siurblys riboja kurą, nes gazą gali mynt kiek nori, o bėgėjasi kaip tempiant fūrą iš paskos. Kaip gali būt mažai oro? Užsikišęs išmetimo kolektorius ir per susiaurėjusią skylę neišsuka atitinkamai turbinos? Nebežinau jau.
www.autovaga.lt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Atjungus OSM gal nelieka duobes ties 2k rpm, bet nuo apacios vistiek netraukia. Parodymai nuo osm imami, oro kieki programa rodo mg/stroke formate. Matuokle kaip jau sakiau dejau kita, nuo gerai vaziuojancios, nepasikeite niekas.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM