[e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Sveiki visi,
žiūrim, ką turim. N42B20 variklis,benzas/dujos, turim trukčiojimą nuo idle ~750rpm iki daugmaž 1,2k rpm. Trukčiojimas yra staigiai duodant gazą,o jei keliu apsukas palengva, viskas dirba kaip ir gerai. Jeigu pasikeliu apsukas iki tų pačių 1,2k rpm, toliau galiu staigiai gazuoti, gazuojasi be problemų, bet nuo idle staigiai užminant, mašina purtosi ir dūsta/trukčioja.Keistas pastebėjimas: ant dujų dirba sklandžiau negu ant benzo. Variklis nebarška,nekaista, pakeistas OEM grandinės komplektas. Vedasi visada, šiltas/šaltas. Vos užvedus šiltą,gazuojasi lyg ir gerai,bet šiek tiek pašilus, prasideda nesąmonės.
Žvakės nekeistos, bet iš pažiūros atrodo kaip naujos. Labiausiai žvakes atmetu dėl to, kad dujom dirba geriau nei benzu,nors turėtų būti atvirkščiai. Babynas turiu 8, galiu kaitaliot tarpusavy betkaip, niekas nesikeičia. Diagnostika klaidų nemeta, pagal parametrus lyg ir viskas dirba sklandžiai: gazo pedalo procentai kyla laipsniškai, niekas neprašoka, MAF'as skaičiuoja irgi tiksliai,negrybauja. Buvau atjungęs liambdas,variklio darbas nepasikeitė, tik išmetė jų klaidas. Pajungiau atgal,ištryniau klaidas, jos nebeatsirado. Ar gali būti pabėgęs degimas? Važiuojant pastoviu greičiu,kampas pastovus,bet įmetus laisvą pavarą, degimo kampas pasvyruoja tarp 5-10 laipsnių, kol grįžta į 14-15 ir maždaug taip laikosi.
Mano diagnostika dar rodo "Smooth running cylinder",kiekvieno cilindro kažkokį darbą,tiksliai nežinau nuo ko skaičuoja. Pirmas ir ketvirtas cilindrai -1 ir -1 ,antras ir trečias 2 ir 0. Jei vos vos paspaudžiu gazą ir laikau, tai visos reikšmės pasidaro lygios nuliui. Kas tai?
Kaip minėjau, važiuojant aukštesnėm apsukom, mašina važiuoja sklandžiai, jokių trukčiojimų.
Kokie dar variantai?
Dėkoju visiems.
žiūrim, ką turim. N42B20 variklis,benzas/dujos, turim trukčiojimą nuo idle ~750rpm iki daugmaž 1,2k rpm. Trukčiojimas yra staigiai duodant gazą,o jei keliu apsukas palengva, viskas dirba kaip ir gerai. Jeigu pasikeliu apsukas iki tų pačių 1,2k rpm, toliau galiu staigiai gazuoti, gazuojasi be problemų, bet nuo idle staigiai užminant, mašina purtosi ir dūsta/trukčioja.Keistas pastebėjimas: ant dujų dirba sklandžiau negu ant benzo. Variklis nebarška,nekaista, pakeistas OEM grandinės komplektas. Vedasi visada, šiltas/šaltas. Vos užvedus šiltą,gazuojasi lyg ir gerai,bet šiek tiek pašilus, prasideda nesąmonės.
Žvakės nekeistos, bet iš pažiūros atrodo kaip naujos. Labiausiai žvakes atmetu dėl to, kad dujom dirba geriau nei benzu,nors turėtų būti atvirkščiai. Babynas turiu 8, galiu kaitaliot tarpusavy betkaip, niekas nesikeičia. Diagnostika klaidų nemeta, pagal parametrus lyg ir viskas dirba sklandžiai: gazo pedalo procentai kyla laipsniškai, niekas neprašoka, MAF'as skaičiuoja irgi tiksliai,negrybauja. Buvau atjungęs liambdas,variklio darbas nepasikeitė, tik išmetė jų klaidas. Pajungiau atgal,ištryniau klaidas, jos nebeatsirado. Ar gali būti pabėgęs degimas? Važiuojant pastoviu greičiu,kampas pastovus,bet įmetus laisvą pavarą, degimo kampas pasvyruoja tarp 5-10 laipsnių, kol grįžta į 14-15 ir maždaug taip laikosi.
Mano diagnostika dar rodo "Smooth running cylinder",kiekvieno cilindro kažkokį darbą,tiksliai nežinau nuo ko skaičuoja. Pirmas ir ketvirtas cilindrai -1 ir -1 ,antras ir trečias 2 ir 0. Jei vos vos paspaudžiu gazą ir laikau, tai visos reikšmės pasidaro lygios nuliui. Kas tai?
Kaip minėjau, važiuojant aukštesnėm apsukom, mašina važiuoja sklandžiai, jokių trukčiojimų.
Kokie dar variantai?
Dėkoju visiems.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
vistiek pirma pasikeisciau zvakes
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Tęsinys:
žvakės pakeistos, kaip ir minėjau,nelabai kas pasikeitė. Dabar nauji atradimai:
atjungus Eccentric shaft sensorių (https://i.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg foto ne mano), mašinos darbas susinormalizuoja ant laisvų, gazuojasi gerai, apsukos čiut lėčiau krenta, bet matyt, taip turi būti. Kadangi išmeta į LIMP mode, tai važiuojant jaučiasi sumažėjusi galia,TAČIAU, tiek pajudant, tiek jungiant bėgius mašina važiuoja be problemų, galima pajudėti be gazo, vien iš sankabos, niekas netrukčioja, nesitampo. Check'as neužsidega, diagnostika išmeta dvi VANOS'ų klaidas, bet tik todėl, kad atjungtas daviklis. Pajungus atgal ir ištrynus klaidas, jos nebeatsiranda. Nei šito daviklio, nei valvetronic motoro klaidų nemeta. BET, vienas pastebėjmas, atjungus fyškę, ant pačio daviklio kontaktų matosi šiek tiek tepalo. Išvaliau, kiek įmanoma, pajungiau ir tam kartui lyg ir gerai buvo,kurį laiką dirbo, bet nesu įsitikinęs ar dėl to, kad nuvaliau, nes šiaip kartais būna, kad viskas kaip ir gerai dirba. Nežinau ar čia sutapimas,ar ne, tačiau skaitant užsienio forumus, matau, kad čia common failure, ir dažnai ten patenka tepalas. Kadangi tas daviklis kainuoja smagius eurus, tai klausimai tokie:
1) ar tikrai tepalas gali būti kaltas?
2) ar įmanoma tą tepalo patekimą panaikinti nekeičiant daviklio? Kadangi, kaip minėjau, nei vienos iš šių dalių klaidų nemeta, tai jos turėtų būti veikiančios, tik tas tepalas gali gadinti reikalus.
Dėkui visiems už pamąstymus.
žvakės pakeistos, kaip ir minėjau,nelabai kas pasikeitė. Dabar nauji atradimai:
atjungus Eccentric shaft sensorių (https://i.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg foto ne mano), mašinos darbas susinormalizuoja ant laisvų, gazuojasi gerai, apsukos čiut lėčiau krenta, bet matyt, taip turi būti. Kadangi išmeta į LIMP mode, tai važiuojant jaučiasi sumažėjusi galia,TAČIAU, tiek pajudant, tiek jungiant bėgius mašina važiuoja be problemų, galima pajudėti be gazo, vien iš sankabos, niekas netrukčioja, nesitampo. Check'as neužsidega, diagnostika išmeta dvi VANOS'ų klaidas, bet tik todėl, kad atjungtas daviklis. Pajungus atgal ir ištrynus klaidas, jos nebeatsiranda. Nei šito daviklio, nei valvetronic motoro klaidų nemeta. BET, vienas pastebėjmas, atjungus fyškę, ant pačio daviklio kontaktų matosi šiek tiek tepalo. Išvaliau, kiek įmanoma, pajungiau ir tam kartui lyg ir gerai buvo,kurį laiką dirbo, bet nesu įsitikinęs ar dėl to, kad nuvaliau, nes šiaip kartais būna, kad viskas kaip ir gerai dirba. Nežinau ar čia sutapimas,ar ne, tačiau skaitant užsienio forumus, matau, kad čia common failure, ir dažnai ten patenka tepalas. Kadangi tas daviklis kainuoja smagius eurus, tai klausimai tokie:
1) ar tikrai tepalas gali būti kaltas?
2) ar įmanoma tą tepalo patekimą panaikinti nekeičiant daviklio? Kadangi, kaip minėjau, nei vienos iš šių dalių klaidų nemeta, tai jos turėtų būti veikiančios, tik tas tepalas gali gadinti reikalus.
Dėkui visiems už pamąstymus.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
taip gali taip buti kai tepalas papuola i jungti ..nieko jam nepridarysi ,nes per kontaktus is variklio tepalas sunkiasi i jungti .
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Važiuojam toliau:
Nusprendžiau kol kas nieko netaisyti, važiuoti kurį laiką iki kol išlįs koks aiškesnis gedimas ar bent jau check'as. Šiandien netikėtai pasibaigė dujos, teko gerą gabalą važiuoti benzu. Trumpai tariant: važiuoti buvo ... Simptomai tokie patys, bet viskas 2x blogiau... Kuro sąnaudos irgi nedžiuginančios,~13ltr dujų mieste.Daugoka. Bet važiuoju protingai, be lakstymų. Jokie checkai nedega, bet nusprendžiau pasijungti diagnostiką ir žiūrim ką turim:
*2850 VANOS; Control Sensor
*2852 VANOS; Reference Sensor
*2783 Air mass meter (hot film)
*272B Multiplicative mixture adaptation, bank 2, reguliation limit reached 1
*272A Multiplicative mixture adaptation, bank 1, reguliation limit reached 1
*2781 Camshaft sensor, inlet
Pirmiausiai dėl sensoriaus: kuris tiksliai čia yra? Įsiurbimo veleno,išmetimo? Ar tas eccentrif shaft? Manyčiau dėl šito daviklio ir Vanosų klaidos atsirado.
Oro srautas- nepamenu tiksliai, bet lyg buvau atjungęs pasichekinimui, tai gal dėl to klaida, bet negarantuoju.
Adaptationai bus dėl blogo kuro mišinio,kadangi traukos nėra,ekonomizeris rodo dideles sąnaudas, ir realios sąnaudos ne tokios, kokios turi būti.
Taigi, Jūsų mintys are welcome.
EDIT: prisiminiau vieną momentą. Kažkada išvažiavus iš darbo pasijautė, kad mašina netraukia. Tą važiavimą, kiekvieną kartą įjungus laisvą bėgį, mašina užgesdavo. Ne baisiai staigiai, bet po truputį apsukos krisdavo iki pat nulio. Įjungus bėgį,užsikurdavo momentaliai, važiuojant nebuvo tik galios, šiaip važiavo, bet įmetus laisvą- gesdavo. Sustojau, užgesinau, užkūriau, bėda kaip ir dingo... Nežinau ar tai susiję, bet negali žinot...
Nusprendžiau kol kas nieko netaisyti, važiuoti kurį laiką iki kol išlįs koks aiškesnis gedimas ar bent jau check'as. Šiandien netikėtai pasibaigė dujos, teko gerą gabalą važiuoti benzu. Trumpai tariant: važiuoti buvo ... Simptomai tokie patys, bet viskas 2x blogiau... Kuro sąnaudos irgi nedžiuginančios,~13ltr dujų mieste.Daugoka. Bet važiuoju protingai, be lakstymų. Jokie checkai nedega, bet nusprendžiau pasijungti diagnostiką ir žiūrim ką turim:
*2850 VANOS; Control Sensor
*2852 VANOS; Reference Sensor
*2783 Air mass meter (hot film)
*272B Multiplicative mixture adaptation, bank 2, reguliation limit reached 1
*272A Multiplicative mixture adaptation, bank 1, reguliation limit reached 1
*2781 Camshaft sensor, inlet
Pirmiausiai dėl sensoriaus: kuris tiksliai čia yra? Įsiurbimo veleno,išmetimo? Ar tas eccentrif shaft? Manyčiau dėl šito daviklio ir Vanosų klaidos atsirado.
Oro srautas- nepamenu tiksliai, bet lyg buvau atjungęs pasichekinimui, tai gal dėl to klaida, bet negarantuoju.
Adaptationai bus dėl blogo kuro mišinio,kadangi traukos nėra,ekonomizeris rodo dideles sąnaudas, ir realios sąnaudos ne tokios, kokios turi būti.
Taigi, Jūsų mintys are welcome.
EDIT: prisiminiau vieną momentą. Kažkada išvažiavus iš darbo pasijautė, kad mašina netraukia. Tą važiavimą, kiekvieną kartą įjungus laisvą bėgį, mašina užgesdavo. Ne baisiai staigiai, bet po truputį apsukos krisdavo iki pat nulio. Įjungus bėgį,užsikurdavo momentaliai, važiuojant nebuvo tik galios, šiaip važiavo, bet įmetus laisvą- gesdavo. Sustojau, užgesinau, užkūriau, bėda kaip ir dingo... Nežinau ar tai susiję, bet negali žinot...
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
intakescootas wrote: *2781 Camshaft sensor, inlet
Pirmiausiai dėl sensoriaus: kuris tiksliai čia yra? Įsiurbimo veleno,išmetimo? Ar tas eccentrif shaft? Manyčiau dėl šito daviklio ir Vanosų klaidos atsirado.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Nauja diena - nauji išbandymai:
nusiimu INTAKE camshaft daviklį ir randu štai ką:
Įskilęs korpusas. Kadangi daviklis tepale, tai per jį sunkiasi tepalas. Fyškė taip pat tepaluota, patys kontaktai netiek stipriai, kiek fyškės sienelės, BET ten tepalo neturėtų būti išvis,mano galva. nusiimu EXHAUST camshaft daviklį ir randu štai ką:
korpusas sveikas, bet vienoj vietoj nėra pusės "apsauginio" žiedelio.Ir vėl gi, per tą vietą sunkiasi tepalas į fyškę. Situacija analogiška: tepalo daugiau ant fyškės sienelės, bet ir kontaktai jo turi. Manau, kad jei ir nebūtų šitie davikliai problemos sprendimu - taip palikti negalima, right?
Fyškės išplautos, daviklius pirksim kitą sav.
Ir vėl, any ideas welcome
nusiimu INTAKE camshaft daviklį ir randu štai ką:
Įskilęs korpusas. Kadangi daviklis tepale, tai per jį sunkiasi tepalas. Fyškė taip pat tepaluota, patys kontaktai netiek stipriai, kiek fyškės sienelės, BET ten tepalo neturėtų būti išvis,mano galva. nusiimu EXHAUST camshaft daviklį ir randu štai ką:
korpusas sveikas, bet vienoj vietoj nėra pusės "apsauginio" žiedelio.Ir vėl gi, per tą vietą sunkiasi tepalas į fyškę. Situacija analogiška: tepalo daugiau ant fyškės sienelės, bet ir kontaktai jo turi. Manau, kad jei ir nebūtų šitie davikliai problemos sprendimu - taip palikti negalima, right?
Fyškės išplautos, daviklius pirksim kitą sav.
Ir vėl, any ideas welcome
- _marshall_
- Posts: 3998
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
O tai o-ringa pakeist nebūti užtekę?
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Šitam davikly net nebuvo o-ringo... ant hermetiko pastatytas. Anam o-ringas tragiškas._marshall_ wrote:O tai o-ringa pakeist nebūti užtekę?
EDIT: _marshall_ , nežinau ar gerai supratai, bet čia ne o-ringo pusės nėra, bet pačiam davikly tokios sienelės nėra, kur po o-ringu būna.
- _marshall_
- Posts: 3998
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Aaa, sorry tada
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
matosi kad rinktas is to kas po ranka papuole.dedi kitus tvarkingus sensorius ir nera ko cia daugiau slieku ieskoti sitoje situacijoje
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Dėsim, įdomu ar padės dėl mano pagrindinės problemosEXvaldelis wrote:matosi kad rinktas is to kas po ranka papuole.dedi kitus tvarkingus sensorius ir nera ko cia daugiau slieku ieskoti sitoje situacijoje
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Nu ir sudėjom rezultatas: sklandesnis ir tolygesnis variklio darbas. Pajudėjimas iš vietos tapo nebe toks hemarojiškas. Net ir nukritus apsukoms link ~500rpm, vis tiek davus gazą pajudu. O blogoji žinia? Turiu tą patį galios nebuvimą tarp 1-2k rpm. Gazavimasis panašus, gal kiek apmažėjo pasitrukčiojimas, bet jis išliko. O pajudėjus kartais būna toks susitampymas pirmyn atgal porą kartų. Tas ptas būna permetus bėgį,ypač iš 1 į 2. Atrodo,kad tai yra galios, tai nėra. Iki kol pasiekiu ~2k rpm, tada važiuoja, traukia ir t.t.
Kaip yra su Vanosų o-ringais? kaip žinot, kada juos keist neištraukus vanosų? Kokie simptomai? Ir ar tų o-ringų pakeitimas tikrai duoda juntamos naudos? Užsienio forumai kalba, kad taip, bet ten kalbama apie Vanos rebuild'ą. Ar čia tas pats reikalas?
Kaip yra su Vanosų o-ringais? kaip žinot, kada juos keist neištraukus vanosų? Kokie simptomai? Ir ar tų o-ringų pakeitimas tikrai duoda juntamos naudos? Užsienio forumai kalba, kad taip, bet ten kalbama apie Vanos rebuild'ą. Ar čia tas pats reikalas?
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Ok, tada porą kitų klausimų:
ar galiu laisva ranka išimt vanosus? Nereiks atgal įstatinėt kaip nors įmantriai ir tiksliai į buvusią vietą? Pagal užsienį, tai ten lengviau nei ratą nuimt.
Toliau, ar galiu juos "plaut" brake cleaneriu ir prapūst kompresorium? Nieko nepažeisiu?
ar galiu laisva ranka išimt vanosus? Nereiks atgal įstatinėt kaip nors įmantriai ir tiksliai į buvusią vietą? Pagal užsienį, tai ten lengviau nei ratą nuimt.
Toliau, ar galiu juos "plaut" brake cleaneriu ir prapūst kompresorium? Nieko nepažeisiu?
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
tu vanusu tikrai neisimsi jie viduje zvaigzdese po grandine! tu gali tik isimti ir isplauti solenoidus,voztuvus kurie reguliuoja tepalo padavima i vanusus .taip gali plauti ir ispusti
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Taip, būtent apie juos aš ir kalbu. Šiandien tą procedūrą ir atliksiu.EXvaldelis wrote:tu vanusu tikrai neisimsi jie viduje zvaigzdese po grandine! tu gali tik isimti ir isplauti solenoidus,voztuvus kurie reguliuoja tepalo padavima i vanusus .taip gali plauti ir ispusti
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Reikes metkes statyt jaj neturi komplekto spec nelysk net apziurek gerai valvetronico veleneli ar nera padilimu
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Jei davikliai ant hermetiko buvo statyti - panasu kad kazkas lindo i motora. Patarciau paziuret ar viskas teisingai surinkta. Ar kokios metkes nepabegusios ar koks daviklis netycia nepajungtas ir pan..
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
CrossFire wrote:Jei davikliai ant hermetiko buvo statyti - panasu kad kazkas lindo i motora. Patarciau paziuret ar viskas teisingai surinkta. Ar kokios metkes nepabegusios ar koks daviklis netycia nepajungtas ir pan..
Aš ir pats žinau, kad lįsta į motorą žiūrėta, viskas savo vietose. Dėl metkių yra mintis, BET, šitą problemą turi labai labai daug vadeliotojų su tokiu motoru, ir jiem ji atsiranda nelindus į variklį. Todėl ir aš kol kas nenoriu lįsti gylyn. Pasikeičiau O-ringus. Bus laiko, persimapinsiu dujaką, nes nepatinka. Tada žiūrėsim toliau. Update'insiupakeistas OEM grandinės komplektas
Re: [e46]N42B20 Trukčiojimas prie žemų apsukų
Gal susitvarkiai? Gali parašyti kas buvo. Nes man lygiai taip pat yra.