[E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Sveiki,
pavarciau daug temu, bet nieko konkretaus neradau, turiu problema su automobilio uzvedimu, vedant salta auto uzsiveda pusetinai neblogai, kai siek tiek apsyla nukrenta apsukos ir pradeda purtytis motoras, kartais uzgesta, karstas variklis vedasi visai prastai sukant starteriu pradzioje lyg ir griebia veliau suka sausai, jungiant kad vestusi ant duju kartais uzsiveda neblogai. prieita nuomones kad bendzino padavimas pakeiciau kuro siurbliuka bake, vakumas ant reikos esant uzvestai masinai dideliu pokyciu nesudaro atjungiant, siek tiek susokineja apsukos. nekeistas liko tik kuro filtras, bet su senu varikliuku trauka buvo puiki ant bendzino su situo pradeda springti nuo 4k apsuku, net pavaros deze nenori jungti, uzvedus ant tik ant duju ir vaziuojant tik dujom trauka ispudinga, membrana gale isiurbimo kolektoriaus sena, nuplauta, nesuplysusi ir nesumedejusi, velenelio padeties daviklis naujas, alkuninio naujas, i velenelio davikli esant uzvestai ar vedant nereguoja gali buti prijungtas gali buti atjungtas, visas virsutine variklio dalis perrinkta pries kelis menesius, viskas po surinkimo dirbo idealiai, realiai esant uzvestam varikliui galiu atjungti viska vakuma nuo reikos, visus daviklius nuo motoro darbas nesikeicia arba beveik nesikeicia apart alkuninio iskart gesta, anksciau darant diagnostika rode temperaturini davikli kad rodo -63 kitokiu klaidu nera. aplamai sudetingai jungiasi diagnostika. gal but kas nors turi kokiu nors ideju ar patarimu ? esant uzvestam varikliui gausiai meta garus per ismetima, jauciasi kuro kvapas, ypac kai dirba ant bendzino.
pavarciau daug temu, bet nieko konkretaus neradau, turiu problema su automobilio uzvedimu, vedant salta auto uzsiveda pusetinai neblogai, kai siek tiek apsyla nukrenta apsukos ir pradeda purtytis motoras, kartais uzgesta, karstas variklis vedasi visai prastai sukant starteriu pradzioje lyg ir griebia veliau suka sausai, jungiant kad vestusi ant duju kartais uzsiveda neblogai. prieita nuomones kad bendzino padavimas pakeiciau kuro siurbliuka bake, vakumas ant reikos esant uzvestai masinai dideliu pokyciu nesudaro atjungiant, siek tiek susokineja apsukos. nekeistas liko tik kuro filtras, bet su senu varikliuku trauka buvo puiki ant bendzino su situo pradeda springti nuo 4k apsuku, net pavaros deze nenori jungti, uzvedus ant tik ant duju ir vaziuojant tik dujom trauka ispudinga, membrana gale isiurbimo kolektoriaus sena, nuplauta, nesuplysusi ir nesumedejusi, velenelio padeties daviklis naujas, alkuninio naujas, i velenelio davikli esant uzvestai ar vedant nereguoja gali buti prijungtas gali buti atjungtas, visas virsutine variklio dalis perrinkta pries kelis menesius, viskas po surinkimo dirbo idealiai, realiai esant uzvestam varikliui galiu atjungti viska vakuma nuo reikos, visus daviklius nuo motoro darbas nesikeicia arba beveik nesikeicia apart alkuninio iskart gesta, anksciau darant diagnostika rode temperaturini davikli kad rodo -63 kitokiu klaidu nera. aplamai sudetingai jungiasi diagnostika. gal but kas nors turi kokiu nors ideju ar patarimu ? esant uzvestam varikliui gausiai meta garus per ismetima, jauciasi kuro kvapas, ypac kai dirba ant bendzino.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
o tai temp davikli pakeitei? Kuro slegi matavai? Kaip suprantu keitei motora. Benzo purkstukai liko nuo seno ar naujo?
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
variklio nekeiciau, temperaturini davikli pakeiciau, slegi matavome tik koki sukelia siurbliukas tiesiai is bako po dangciu nematavau, matavimo prietaisas pasitikejimo nekelia. variklis senas, perrinktas nes buvo trukes galvos varztas, po surinkimo vaziavo apie menesi laiko idealiai, paskui pradejo nesivesti, purtytis, uzvedus darbas tragiskas kaisva eiga, bet trauka puiki. krovimas sokineja nuo 13.5 iki 14.7 esant laisvoms apsukoms veikiant pagrindiniams agregatams. generatorius po remonto, del uzvedimo problemu nes reik sukti starteriu ilgai po vieno uzvedimo antro karto neuzveda nes iskrauna akuma gal dar starteris pi*a prota ?
vedant pirmu apsisukimo variklis lyg ir kabina, jei speji imynti gaza i ta vieta uzsiveda iskart jei ne suki sausai poto pradeda kabinti, kabinti ir uzsiveda palengva kylant apsukoms.
vedant pirmu apsisukimo variklis lyg ir kabina, jei speji imynti gaza i ta vieta uzsiveda iskart jei ne suki sausai poto pradeda kabinti, kabinti ir uzsiveda palengva kylant apsukoms.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Pakeista viskas, babinos veikia tvarkingai, zvakes normalios, naujas bendzino filtas, kuro siurbliukas, reika, purkstukai, membrana, ant bendzino vaziuoja nuostabiai, vedasi vis dar sudinai, laisvom apsukom motoras kratosi, patrejina, noriu paklausti kas dar gali buti negerai ? gal but degima reiketu patikrinti ? is nuajo istatyti ? ziurint gyvus parametrus, nemato vienos is lemdu jos nemate visa laika ir iki atsirandant problemoms, potenciometras kuris turetu rodyti 5V sokineja nuo 30V iki 120V kosminiai skaiciai sakyciau razete galeciau masinoje pasistatyti atjungus sklendes, laisvos eigos voztuva, antipraslidimo sklendes, krc niekas zenkliai nesikeicia. gal kas turit kokiu minciu nes as jau neviltyje.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
kompresija pamatuok .
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Dar pries variklio remonta buvo matuota ir buvo apie 16bar. po remonto nusvesiti ir pritrinti voztuvai, ziedai atmirkyti manau tai tikrai ne priezastis, nes saltas automobilis uzsivede neblogai, ilgiau pastovejas bet dar siltas uzsivede pusetinai (dazniausiai) visais kitais atvejais sukant starteri pradzioje griebe ir jei gazo nepaspaudi i ta akimirka suka ilgai ir nuobodziai veliausiai po truputi po truputi uzsiveda apsukoms kylant po truputi toks vaizdas kad paeiliui vienas po kito cilindrai pradeda dirbti, jei pedala imini i pirma akimirka kai tik griebia uzsiveda bet visais atvejais variklis kratosi dirbdamas laisva eiga toks jausmas kad ant arklio jotum.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Kyla klausimas kaip teisingai pamatuoti kompresija? nes matavom pas viena zmogu irodinejo kad reik isukti zvakes ir ziureti kiek pirmu apsisukimu sukelai baru. tokiu matavimo principu parodymai apie 6-8bar. paskaicius radau
Tam, kad teisingai pamatuoti kompresiją, reikia:
1. Pašildyti variklį iki darbinės temperatūros.
2. Atjungti degimą.
3. Išsukti visų cilindrų žvakes (dyzeliniuose varikliuose galima matuoti kompresiją išsukus
pakaitinimo žvakes arba purkštukus).
4. Į jų vietą, paeiliui, parinkus adapterį su atitinkamu sriegiu, įsukti kompresimetrą.
5. Starterio pagalba, nuspaudus akseleratoriaus pedalą, kiekvienam cilindrui, apsukite alkūninį
veleną 8-10kartų. Matavimo rezultatus pakartokite 2-3 kartus ir nustatykite vidutinę reikšmę.
tai kaip ji istiesu matuojama? nes su zvakemes pries galvu remonta buvo apie 16bar cilindre. gali tureti itakos starteris? panasu kad jis siek tiek suvalgo daugiau elektoros nei reiketu.
Tam, kad teisingai pamatuoti kompresiją, reikia:
1. Pašildyti variklį iki darbinės temperatūros.
2. Atjungti degimą.
3. Išsukti visų cilindrų žvakes (dyzeliniuose varikliuose galima matuoti kompresiją išsukus
pakaitinimo žvakes arba purkštukus).
4. Į jų vietą, paeiliui, parinkus adapterį su atitinkamu sriegiu, įsukti kompresimetrą.
5. Starterio pagalba, nuspaudus akseleratoriaus pedalą, kiekvienam cilindrui, apsukite alkūninį
veleną 8-10kartų. Matavimo rezultatus pakartokite 2-3 kartus ir nustatykite vidutinę reikšmę.
tai kaip ji istiesu matuojama? nes su zvakemes pries galvu remonta buvo apie 16bar cilindre. gali tureti itakos starteris? panasu kad jis siek tiek suvalgo daugiau elektoros nei reiketu.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
ir dar reikia isimti kuro siurblio rele arba saugikly.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Del kurimosi: pamegink atjungt temperaturini dacika variklio kompui ir tada megint kurt.
Del nedirbimo: atjunk abi lamdas ir praskanuok, ziurek ar meta lamdos klaida ar ne.
IR DAR: isimk variklio kompa ir atidaryk, paziurek ar nera varliu, daznai buna nuskende.
Del nedirbimo: atjunk abi lamdas ir praskanuok, ziurek ar meta lamdos klaida ar ne.
IR DAR: isimk variklio kompa ir atidaryk, paziurek ar nera varliu, daznai buna nuskende.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
De sito - idomu, bet mano m60 atjungus abi lambdas nemet klaidos .bymbym wrote:Del kurimosi: pamegink atjungt temperaturini dacika variklio kompui ir tada megint kurt.
Del nedirbimo: atjunk abi lamdas ir praskanuok, ziurek ar meta lamdos klaida ar ne.
IR DAR: isimk variklio kompa ir atidaryk, paziurek ar nera varliu, daznai buna nuskende.
Atjungus kurie nors viena - meta.
variklio temp ar teisinga galima ir per inpa paziuret, nebutina davikli atjunginet.
Maniskis kuriasi su labai panasia beda. Pas mane buna jei tinkamu momentu gazo nespusteli, tai gali sukt kol akumas nudves. Jei vos tik pasukes starteriu tuo momentu kai bando griebt nepaspaudi, tada suki is naujo. Toks vaizdas, kad perpila. Per daug nesigilinau. Kelis dalykus patikrinau: OSM, temperaturini, bandziau su lambdom ir be ju, kompresija matavau, mietkes tikrinau, zvakes naujos, oro niekur netraukia. Manau dar sveika butu kuro slegi pasimatuot. Gal dar apatinis holo daviklis. Is esmes juk uzkurimo metu ne daug davikliu daro itaka.
Maniskis ikyriai pulsuoja ant laisvu, tai labiau del to tikrinau visa sita.
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Lemdos liko neliestos vairuotojo puses kaip nemato taip nemato is vairuotojo puses galvos visad daugiau garo rugsta per ismetima. pakeiciau apatini holo davikli vistiek niekas nesikeicia, pakeiciau ir slegio reguliatoriu ant reikos, pakeiciau ir starteri dabar akumo taip nebeiskrauna, situacija vistiek tokia pat salta vedasi idealiai kol susisyla iki darbines temperaturos variklis springsta nepriima gazo, apsyla dirba tvarkingai, uzgesinos ir vedanat po kokiu 10 -15 min vedasi gerai bet jei greiciau iskart suka vos ne kaip tds alkuninio skyvas ant laisvu apsuku siek tiek kaip kiausinis sukasi gal but nesuskaiciauja dantu ? bet vel gi manau tai neturi ittakos nes juk tiek salta tiek pastovejus vedasi gerai. kompresija matavom bet faktas kad neteisingai su prastu starteriu pasedusiu akumu po viena veleno apsisukima cilindrui ir parodymai buvo nuo 6 iki 10 bar. sakciau pieno riebumas nes trauka puiki.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Gal gali but, ka pas tave purkstukai myza (neuzsidaro pilnai)? Sakykim tu uzgesini masina, o pro purkstukus paskui kiek sistemoj yra benzo sulasa i kolektoriu ir kuriant iskart zvakes uzmeta, plius iskart toliau pila benza, todel ir sukt ilgai reikia. Isbega kazkiek pro purkstukus, slegis dingsta, daugiau nebega, per kazkiek laiko nugaruoja ir kuriasi vel gerai.
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: [E38] M60B40 uzvedimo problemos.
Kiek lindau prie reikos visad atsukus gryztamo kuro slangele budavo spaudimas, ne per didziausias bet slegis tikrai buna. neturiu kaip pamatuoti slegio tarp reguliatoriaus ir kuro siurbliuko. bet po ilgu ardymu manau ka pas mane elektra daugiausiai problemu sudaro nes kiek ziurinejom ir ziniu turejom kiek suradom panasu kad rodo iskrova. klausimas atjungus akuma testeriu skambinant i pliuso laida ant variklio kur prikurkei skirtas ir i kebula rodo kad yra kontaktas skamba testeris, skaiciukus rodo (as asmeniskai net neikertu ka jie turi rodyti ir ko ne) pakartojus ta pati ant akumo pliuso ir minuso testeris nebeskamba. galiu manyti kad kazkur trumpina? variklio kompus buvau iskeles ten sausa svaru grazu net dulkiu nera. pakeliau keleivio puses kilimus svaru grazu laidu pazeistu neradau. darant diagnostika meta bendra klaida variklio ausinimo skyscio temperaturos nemato deze ir variklis. nors prietaisu skydelis ir borto kompas rodo ja. primesiu gyvu parodymu ant laisvu apsuku foto gal kas izvelgs kazkokiu neatitikimu. tik nepamenu ar variklis dirbo ant duju ar bendzino.