Begejimasis

Moderator: AndriuxaBMW

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 03 Jun 2007 12:48

Mano masinai(525i touring, R18 235/40, mikstos Dunlop Sport padangos) pvz geriausias begejimasis yra: laikai 5000 apsuku ir staigiai atleidi sankaba. Pasikasa labai nedaug, bet apsukos galima sakyti beveik nenukrenta ir masina tikraja ta zodzio prasme sauna i prieki :) neseniai Vilniuje nuo sankryzos taip startavau - pats nustebau :D o vat kai su R15 vazinejau - virs 3500 uzkeli apsukas - staigiau atleidus kasesi masina vietoje..

Jeigu laikau 3500 - atleidus sankaba apsukos nukrenta ir begejimosi nera. Del begiu jungimo - M50B25 yra toks motoras, kur sukimo momento pikas yra labai aukstai uzkeltas. Jei stovi cipas - speju jis bus irgi aukstai net jei ir vanosai yra. Esme - suki iki ribotuvo kad permetus begi apsukos stovetu kuo auksciau. V8 motorai - ten kitaip viskas. Nemaciau as pilnu M52B28 motoro charakteristiku, bet speju torkas ten irgi bus zemiau nei M50B25. Tai sukti iki galo gali nepasimoketi prie didesniu greiciu.
Motoro bei greiciu dezes charakteristikos (525i Touring).

Image Image
Last edited by BMW.SauberF1Team on 03 Jun 2007 13:34, edited 3 times in total.

User avatar
delma_s
Posts: 761
Joined: 14 Jan 2006 19:04
BMW: E30, E46, f11, z4
Location: vakariau europos
Contact:

Post by delma_s » 03 Jun 2007 13:13

Tokis wrote:
viesulas wrote:ir esme? ekonomikos atzvilgiu ar kaip cia, minties nepabaigei, tai nesvarbu kad daugiau energijos iseikvoji, esme kaip greiciau :D
Na tai pasakiau, pagal jo aiškinimus tai automobilis ištiesų geriau bėgėjasi kai gazas spaudžiamas tolygiai o ne užmynus tapkę iki dugno.
as ir ziuriu ko tie airiai taip laksto, jie gi gaza tolygiai spaudzia, uz tat ir begejasi... o as kaip durnelis staigiau link dugno, ziurek ir sedi kiekvienam ant siknos...

:V
...

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 05 Jun 2007 00:23

isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1

User avatar
anekdotas
Posts: 2
Joined: 13 Feb 2007 22:13
BMW: exE34 525ia
Location: Kaunas

Post by anekdotas » 06 Jun 2007 07:36

kažkaip man geriau tapkę sugrūst į dugną ir viskas. kyla kaip padūkus git

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Post by Nerka » 06 Jun 2007 11:16

Manau geriausiai pavaras perjungti neatleidziant gazo pedalo nors yra nemaza rizika gaut per riciaga :D :D :D
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

dariano
Posts: 250
Joined: 25 Oct 2006 11:58
Location: Kaunas

Post by dariano » 01 Jul 2007 13:18

BMW.SauberF1Team wrote:isbandziau tolygiau spausti akseleratoriu - tikrai yra skirtumas kar1
o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui
Prekyba naujais akumuliatoriais!

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 07 Jul 2007 21:11

dariano wrote: o gal gali linka imest m50b20 kreives? idomu butu pasiziureti kaip kas ka kaip...dekui
charakteristikos M50B20 motoro ir dadejau 520 E34 modelio greiciu dezes perdavimus ;)
Attachments
M50B20.JPG
M50B20
M50B20.JPG (11.23 KiB) Viewed 24503 times
E34520.JPG
520 E34

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 16 Jul 2007 00:35

gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
DViL
Posts: 283
Joined: 19 Feb 2006 14:04
Location: Vilnius
Contact:

Post by DViL » 16 Jul 2007 13:51

Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
RallySale.LT

simioras

Post by simioras » 17 Jul 2007 19:48

o as manau kad geriausiai yra startuot ant torko piko
jei motoras per galingas ir nuplesineja ratus toliau spaust biski daugiau nei reik,nu gal supratot

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 17 Jul 2007 23:26

DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Labai daug reiskia masinos tipas, dangos tipas :) Maniske sunki karvute, neseniai startavau nuo 6000, grynai kad suktusi ratai, tai atleidus sankaba nukrito iki 5000 ir laikantis apsukoms masina pradejo gana spraciai begetis, daejus iki to, kad ratai jau nesikase - dar ta paskutini 1000 apsuku idomiai taip pajutau - isspjove mane i prieki. Asfaltas buvo siurkstus beja. Manau jei dar taip pavyktu startuoti ir paziureti laika - virsyciau dokumentini begejimasi nzd Po to bandziau ant kito asfalto - tai nuo 6000 ratus net neprasuko vis1 Ir zinoma nukritus apsukoms nieko gero nesigavo. Masina su R18 ir gero stovio minkstom Dunlop Sport gumom. Tai irgi pasidariau isvada - geriausia begejasi masina kai apsukos nekyla ir ratai biskeli prasisuka - ant tokios ribos :)

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 17 Jul 2007 23:30

Pingvinas wrote:gal gali imest linka is kur sita info.man reiktu m50 2.0 ir 2.5 greiciu deziu perdavimu.
http://www.e34.de Ten bus straipsniu ideta su issamia info: http://www.e34.de/e34/e34.htm
Last edited by BMW.SauberF1Team on 17 Jul 2007 23:41, edited 2 times in total.

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Post by 735 - 7... » 17 Jul 2007 23:30

jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
BMW.SauberF1Team
Posts: 74
Joined: 22 Jan 2007 01:17
BMW: M535i M30B34M Diamond Black Metallic
Location: Vilnius
Contact:

Post by BMW.SauberF1Team » 17 Jul 2007 23:35

735 - 7... wrote:jo daug maz supratau kas ka paraset naujo,bet tokio nuomoniu pasiskirstymo kas besalygiskai geriau kaip ir nematau. Manau ideja tame slypi, kai jau esi pajudejas, pvz.: laikyt dugna ar spaust tolygiai? pats startas aisku kiekvieno auto individualiai skirtingas, kiekvienam apsukas reik laikyt skirtingai(kalbant apie max.uzkelima taip, kad neuzsiveltu ratai), bet pats tolimesnis begejimasis, nenaudojant jokiu stebuklingu techniku ar gazas dugnas vistik ar tolygus spaudimas. kazkaip praktiskai efektyviau gaunasi tolygus, nors teoriskai pedala numynei ir tipo viskas.
Na is mano neturtingos praktikos - antra begi jungus reikia pajausti pedalo padeti, kai spaudziant daugiau - masina geriau nesibegeja. tada kuo daugiau keliasi apsukos - tuo spaudi toliau pedala. Tikrai yra skirtumas fly Motoras atrodo agresyvesnis prie auksciausiu apsuku. O kai suspaudi iki dugno - tai kazkaip jis su apkrova tokia keliasi link redline'o

User avatar
Taspas
Posts: 146
Joined: 05 Apr 2007 12:24
BMW: 346X
Location: Klaipėda
Contact:

Post by Taspas » 07 Nov 2007 14:31

DViL wrote:Startuoti reikia ant prasisukimo ribos (kazkur girdejau apie idealu greitejima esant 8% ratu prasisukimui). Priklausomai nuo kelio dangos ir pavaros tipo (rwd/awd) uzkelti asukas iki tam tikru rpm, sulaukus starto signalo numesti sankaba ir paspausti akseleratoriu taip, kad apsukos nenukristu, bet ir nedidetu, kol visiskai sankaba nebus atleista.
Iš savo kuklios patirties draginant, galiu pasakyti, kad tai visiškai teisinga startavimo teorija. O bėgius reikia perjunginėti praktiškai prieš pat cutoff'ą, su sąlyga, kad ag kreivė nekrenta labai anksti, nes perjungus pavarą, bėgėjimasis turi būti kuo aukštesnėje kreivės vietoje jai kylant ir leidžiantis.
Na pabraižiau pavyzduką to, ką norėjau pasakyti, su sąlyga, kad perjungus pavarą, apsukos nukrinta per 1000rpm...
Attachments
test525itouring4kg2.jpg
papildoma 5% nuolaida visiems* garažo įrankiams iš www.gitana.lt su kodu bmw5
*neakcijiniams įrankiams

User avatar
Vitalka Bin Laden
Posts: 39
Joined: 01 Dec 2006 13:27
BMW: E30 325i
Location: Vilnius
Contact:

Post by Vitalka Bin Laden » 10 Nov 2007 20:50

tankas wrote:
juras wrote:... ir begius ties kiek metyt?...
Yra teorija begius perjungineti visai neatleidziant akseleratoriaus piedalo.
Geriausiai taip daryti ish 2 i 3 begi, ish 1 i 2ra gerai gaunas pabuksuoji truputuka, bet man taip darant viena karta voztuva nutrauke :D

Dula

Post by Dula » 11 Nov 2007 16:40

siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....

Svajūnas
Posts: 108
Joined: 03 Jul 2006 20:05
BMW: e30,e39
Location: Klaipeda
Contact:

Re:

Post by Svajūnas » 06 Feb 2008 21:45

Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Kazla
Posts: 240
Joined: 03 Sep 2007 14:18
Location: Kaunas
Contact:

Re: Re:

Post by Kazla » 06 Feb 2008 23:02

Svajūnas wrote:
Dula wrote:siaip truputi saugesnis variantas ne visa atleist....
Knygoje "Saugus greitis" yra aprasyta pavaru perjungimo technika neatleidziant gazo pedalo.

Pavojingas technikai tas neatleidimas gazo... Kol neismokes gali ir varikli persukti...

User avatar
rokashius
Posts: 381
Joined: 28 May 2007 19:51
BMW: 318ti
Location: siauliai

Re: Begejimasis

Post by rokashius » 03 May 2008 15:37

spaudziant tolygiai kitaip nei dugna, kuro misinys spejamas geriau suderinti, nes kai paduodi dugna, atidarai sklende gazo iki galo , ko posekoje gaunasi per liesas misinys,nes staigiai paduodama daug oro, o spaudzian tolygiai misinys buna tikslesnis ir faktas tas kad traukos daugiau, bent ash taip suprantu :ops
Pigus siuntu ir kroviniu pervezimas Lietuvoje http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=22&t=93697

Post Reply