[E36] modifikavimas.
Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E36] modifikavimas.
Gal pravers zmonem, kurie galvoja kaip pagerinus ju E36.
Modifikavimo planas, orientuotas i e36 325, bet tinka ir kitiems.
Salyginai pigus, paprasti modai, nelendant i vidu, nedarant FI.
------
Oro paemimas (filtras, droselio sklende(BBTB), ortakiai) - Pasidaryti paciam. (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=250139 )
Chip'as - ieskotis paciam arba kreiptis i tuos, kas ismano.
Difas su LSD (>3.15) - shrotai. E30,E34, M3 kaip donoras.
Ismetimas - geriausia kokio brand'inio produkto kopija.
Stabdziai - e46 330 priekiniai stabdziu suportai, laikikliai, stabdziu diskai + M3 ar M3 EVO (tas pats pas e34 nuo 91) stabdziu master cylinder. (Min 17" ratai prieki).
--
Su tokiu setup'u turetu but kokie +10-25 ag. Geriau reaguot i gazo pedala, geriau skambet, geriau stabdyt. Begetis apie 0.5-1s. greiciau iki simto, ir ~15s ketvirtis. kar1
Pridekit, jei zinot dar koki pigu veikianti mod'a.
Modifikavimo planas, orientuotas i e36 325, bet tinka ir kitiems.
Salyginai pigus, paprasti modai, nelendant i vidu, nedarant FI.
------
Oro paemimas (filtras, droselio sklende(BBTB), ortakiai) - Pasidaryti paciam. (http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=250139 )
Chip'as - ieskotis paciam arba kreiptis i tuos, kas ismano.
Difas su LSD (>3.15) - shrotai. E30,E34, M3 kaip donoras.
Ismetimas - geriausia kokio brand'inio produkto kopija.
Stabdziai - e46 330 priekiniai stabdziu suportai, laikikliai, stabdziu diskai + M3 ar M3 EVO (tas pats pas e34 nuo 91) stabdziu master cylinder. (Min 17" ratai prieki).
--
Su tokiu setup'u turetu but kokie +10-25 ag. Geriau reaguot i gazo pedala, geriau skambet, geriau stabdyt. Begetis apie 0.5-1s. greiciau iki simto, ir ~15s ketvirtis. kar1
Pridekit, jei zinot dar koki pigu veikianti mod'a.
BMW e36
na daugiau jegos geresniu stabdziu reikia. girdejau kad deda ant m3 nuo 840 4cilindriuku stabdziu suportus ir diskus. jei tinka nuo m3 ant 325, tai turetu tikti ir nuo840 ant 325. del perdavimo, tai buvo pasiulyta deti 3.54. greitis siek tiek sumazeja, bet ryvas geresnis. ir manau zf greiciu deze geriau, nei getrag. 1 begis aukstesnis-nedaug bet man geriau kai pirmas netoli antro.
na o del 1/4 mylios per 15s su tokiu komplektu, tai pilnai tikiu. svarbiausiai starto nepziopsot. aisku 17" ratai sunkesni nei 15". nors ir yra ir lengvesniu, tik neuzdyka...
na o del 1/4 mylios per 15s su tokiu komplektu, tai pilnai tikiu. svarbiausiai starto nepziopsot. aisku 17" ratai sunkesni nei 15". nors ir yra ir lengvesniu, tik neuzdyka...
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Tiesa, daug ten nepridarysi, bet tie mazi variklio upgreidai bus juntami ir pigus.LaimisBMW wrote:przt: Nelendant i vidu daug ten nepadarysi nieko. Gali masina lengvinti bandyt dar. O varikliui tai ka max eitu cipas, isiurbimas/ismetimas, didesne gazo sklende. Bet daugiau 5-10ag neisspausi (idealiu atveju). Veleneliu reiktu kaip minimum kad labiau pajaust kazka, arba daryt 2.8/3.0. Arba NOS'a statytis.
Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.
BMW e36
Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos?
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto
BMW e36
S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !przt wrote:Jei desi velenelius, kurie ziede skirti vaziuot, tai taip, o jei desi is S50 (i M50) ar is S52 (i M52) tai neturetu but skirtumo ant laisvu.dariano wrote:Bet tai kaip pajudini velenelius tai variklio darbas ant tuscios buna jau ant ~1500apsuku ar ne? na kaip ziedui ruostos?
Otto cia daugiau susidures su situo reikalu, jis buvo idieges i savo 325 velenelius, ismetimo kolektoriu ir kt. Redline prie 8200 RPM, 240 ag.
Veleneliu kaina bus ~2k litu, + kolektorius ismetimo, + custom chip'as, tai cia jau grubiai puse turbo projekto
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S50B30US/S52B32US). Nes ten M52 variklis, tik padidinta kubatura ir veleneliai naglesni, o Euro M3 variklis visai kitas zverelis, nuo jo niekas netinka.
Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir PYP kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda
Ir kaina veleneliu M50 3klt, voztuvu spyruokles koks 1.5k, viso to suchipavimas dar kokie 500-800lt.
Pigiausias variantas butu isiurbimo veleneli pastatyt vietoj ismetimo, o isiurbimo nupirkti koki schrick'a (1200-1500lt). Sukt iki 7k, nedaugiau, spyruokles tiktu tos pacios. Ir variklis tikrai pagyvetu.
Last edited by LaimisBMW on 06 Apr 2008 15:40, edited 1 time in total.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Jo, praleidau zody USLaimisBMW wrote: S50B30/S50B32 (Euro e36 M3) veleneliai netinka niekur !
I M50/M52 gali velenelius nebent nuo amerikietiskos e36 M3 idet (S52B30US/S52B32US). .
241ag, 221nm Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet turetu ejt.LaimisBMW wrote:Del otto, kazkaip man rodos maziau pas ji ten arkliu buvo, ir *** kur jie paciam gale, tai jei nori kad valintu reik myzinti iki 8k rpm kaip kokia honda
BMW e36
BMW 325 vanos 231 ag ir 220nm 8200rpm limiter Thanks Vimota!przt wrote:
241ag, 221nm Apsuku tai bilekiek, turetu gerai skambet turetu ejt.
Siaip noreciau kreive pamatyt, ar nebus kaip daugumai ant vimotos stendo kad prie redlaino biski torkas pirsteli ir +10ag iskarto.
Nesu nei pesimistas nei optimistas, bet biski keistai man atrodo tas galingumas su beveik stokiniais veleneliais.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
narsiojau kuri laika po neta, bet niekaip neradau stokiniu veleneliu duomenu. ka rades, tai tik catcam. jie tik ir raso duomenis ant savo produkcijos. bet is kur zinoti kad jie netokie patys kaip stockiniai? gal skyrtumas tik metalo kokybej...
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
buvau vienoj bmw padevetu detaliu pardej ir ten toks bachuriukas dirba. na issikalbejom ir zodziu jis ant savo m50b25 uzmete nuo m52b28 droseline. ir sake tikrai geriau lupa. na ir dar nuo m3 evo(e36) ismetimo kolektoriu. viskas puikiai tinka. tik flansus reikia paslifuot. nes kazkokie geleziukai ten yra atsikise.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
- hq
- Posts: 94
- Joined: 17 Feb 2007 23:00
- BMW: Ex. E36; Ex. E30; Dabar E21;
- Location: Panevežys/Lietuva
- Contact:
Truputi nesupratau sito pasakymo, tai taip iseina kad jei jau dedi kita veleneli, nebegali daryt FI? Maniau kad kaip tik nuo tokiu modu ir reik pradet tuninga, o galiausiai prieinama ir iki FI (juk tada ir rezultatas turetu but kurkas geresnis nei iskarto statant koki S/C ar T/C i stock'a...)Su veleneliais tai galima priaugint ir 40ag ir rinkt simta per 6s. Bet veleneliai jau kainuoja ir neaisku ar tada negeriau daryti FI.
-=Retro-Beemer=-