driftui kas geriau ?
Moderator: AndriuxaBMW
Re: driftui kas geriau ?
same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti
Reklama, spauda, dizainas, lipdukų gamyba, klijavimas ir t.t. idejos@psycho13.lt https://www.facebook.com/psycho13psycho
Re: driftui kas geriau ?
Nu tai koks skirtumas koki tu ka kebula imi, visur pradziai tas pats - reduktoriu virini arba lsd, dedi piktesni perdavima, kietini vaziuokle ir lengvini kiek nori/iseina... ir jau po to pats matysi ar toliau kist lt ar apseisi be driftu
Re: driftui kas geriau ?
Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės?
Re: driftui kas geriau ?
Stereotipai. Ar matei ferari ar porsa galinga ir su keturiom durim? (aisku buna, bet jie gi lievi:D) Siaip Sedanas geriausias sprendimas, jei taves nekaso mados, stereotipai ir kitokie spalvotoju reikalai, geriausiai lengvinasi ir lengviausiasZxP wrote:Sveiki. Gal galėtumėt argumentuotai paaiškinti, kodėl dauguma žmonių ima 2 durų coupe, o ne 4 durų sedaną driftui? Kiek tenka pastebėt, tai galioja ir e30, ir e36. Ar tai tik kėbulo būklės?
Re: driftui kas geriau ?
del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: driftui kas geriau ?
Ar tikrai, Jogi? Pasidomek dar karteli, o jei jau kalba eina apie duris, tai evo coupo aliumas daugiau sveria nei plastikas ir jos dvi kainuos daugiau nei sedano visos 4, jau nekalbu, kad be exvaldelio praktiskai ju gaut neimanoma, o svoris plastmasiniu mazesnis. Plius plastika ir i gala susidet gali, tad jei aktualu kuo minimalesnis virsvoris- sedanas.jogis wrote:del e36 tai nesutiksiu, svorius tai deklaruoja vienodus, o del pliku kebulu daug kur galima rast, kad saloonas slighty heavier, ale del extra duru ir stoikiu. del lengvinimo vel gi, pas coupe evo durys jau afigienas modas, o kas sedane geriau? gal gale blekos truputi daugiau issipjauna, bet cia dar klausimas.
Re: driftui kas geriau ?
tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: driftui kas geriau ?
coupo sunkesnes aliumo durys kai ieskojau kainavo 900-1000lt, uz ta kaina kazkoks vyrukas is petrasiunu siule padaryt visas sedano duris ir bagazines dangti. So... Plius kebulas Sedano yra lengviausias. Tad jei nekaso stereotipai- imi sedana. Asmeniskai as labiausiai noreciau touringo driftui, neemiau tik del svoriojogis wrote:tai dometasi mano n sykiu jau ... del tu kainu tai evo durys ~ 200 euru, ir kur gaut,nereikia vien forumu apsiriboti (valdelis), o plastikas 150euru grubiai vienetui tik. nu gal sedanui truputi pigiau , bet tikrai brangiau kainuos plastikas. plius nu cia aisku drifto tema ir tt, bet yra sporto saku kur ne stock daliu negali naudot, tai cia orientavau labiau i platesnius vandenis, darant tik gatvem durniuot ar siaip 4fun tai ir is kardono jas galima issikirpt tada taip. o aplamai tai tie e36 LTW turbut ne be reikalo buvo tik coupe . nu cia mano nuomone, durna ar ne nustatys forumo ekspertai.
Re: driftui kas geriau ?
i tema: absoliuciai pliku kebulu svoriai t.y. tik griauciai.
Sedanas - 215kg
Touring - 269kg
Coupe - 329kg
Compact - 228kg
Cabrio - 331kg.
Evo durys ant 7kg lengvesnes uz standarta.
pilnu kebulu svoriai absoliuciai vienodi kas liecia sedana ir coupe.
gal kam pravers.
Sedanas - 215kg
Touring - 269kg
Coupe - 329kg
Compact - 228kg
Cabrio - 331kg.
Evo durys ant 7kg lengvesnes uz standarta.
pilnu kebulu svoriai absoliuciai vienodi kas liecia sedana ir coupe.
gal kam pravers.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: driftui kas geriau ?
Nudžiuginai, turiu chuligankę su M50B25, kieta važiuoklė, virintas reduktorius, kitais metais galvoju nusivešt į kačergą ir išbandyt ar įmanoma su ja iščiuožt tą trasą. Jeigu net su is'u galima iščiuožt tai plyta chuligankėj kaip ir ne problema?dominique wrote:same shit, kaip ir prieš tai sakė. Tą trasą ir su is'u galima iššerti
Re: driftui kas geriau ?
Sekmadieni Rukloj Auris su e30 316i ir open difu tvarkingiau sere, nei kaikurie su 325i virintais ) 75proc pasirodo priklauso nuo tarpines tarp vairo ir sedynes, visa kita nuo bolido
Re: driftui kas geriau ?
Visiškai sutinku.
Re: driftui kas geriau ?
Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?
Bmw e36 316i - ex
Bmw e36 325i - ex
Bmw e36 316i kovinis compact - ex
Bmw e36 316i - daily compactas ex
Bmw e36 320i - daily winterbeater
Bmw e36 325i - ex
Bmw e36 316i kovinis compact - ex
Bmw e36 316i - daily compactas ex
Bmw e36 320i - daily winterbeater
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Su kokia keptuve geriau kepti kotletus, su plonu padu ir su storu?JonazZ wrote:Sveiki. Butu imanoma su geltoni KONI amortizatoriais ir orginaliom zeminanciom spyruoklem, varyt į trasa ? Nebus per daug persikreipus mašina ?
Sry uz o.t. bet nu zmogau, esi is viso kadanors slydes sonu? Viskas nuo vairuotojo priklauso. Imi, bandai ir darai isvadas bei sprendimus, tam tau galva ant peciu ir duota. Rasinet forume lieka paskutinei vietoi.
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
Re: driftui kas geriau ?
Sveiki! Kurį variklį iš šių dviejų rekomenduotumėte sportui M50B25 ar M52B28? Kuris patikimesnis, lengviau pasiduoda "turbinant" bei kodėl?
Re: driftui kas geriau ?
turbinimui m50b25
Re: driftui kas geriau ?
sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: driftui kas geriau ?
Manyciau viskas gerai kaip jau pamineta anksciau - viskas prilkauso nuo vairuotojo. Vienintelis trukumas tai LSD - originaliu nebuvo (neskaitant M3) o aftermarketo be galo brangios. Jei gali sau leisti pasiimti grynai sportui tai gal ir ne beda - pasivirinsi ir slysi, bet jei dar ir kasdiena noresi pavazineti tada virintas manau nekazka. Kita vertus jei litu kruvos tai ir LSD nusipirkti galima. Zodziu viskas i pinigus..modzius wrote:sweiki kas nors driftinat su e46 nes galvoju pirkt 3.0 ar viskas su jais gerai isetu prasisportuot?
www.autovaga.lt
Re: driftui kas geriau ?
As galvoju tiktais sportui geras varijantad uz nebtangiai yra tad mastau.o ten tos asc lengvai atsijungia?