[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tokiu atveju nevarytu kuro pro grystama, ir aplamai jei siurblys pilnas kuro bei gesinimo voztuvas atsidaro bet kokiu atveju plungeris turi paduot iki purkstuku, nebent ardytas buvo siurblys ar kazkas panasaus ir nepataikyta surinkt teisingose vietose visa mechanizma kuris reguliuoja 'gaza' bet sita patikrint nesunku, pedalas dugnas ir kuri, jei vis tiek neduoda kuro iki purkstuku tada ardyt siurbly ir bus problemos su plundzeriu.Borato wrote:jei su plunžeriu tvarkoje, tai kuro pompos slėgio reguliatorius
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Bus siurblio viduje nutrukusi gazo traukute, man yra taip buve.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Sveiki turiu klausimeli jei i 2,5tds idejus 3,0l dyzelio turba ir jo kuleri ir sucipavus kompa ar gautusi kaskas verta darbo?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
turba tikrai verta det, tik valdyma reikia perdaryt. ic taip pat gerai. o del cipavimo, geriau det mechaniny siurbly, bus ekonomiskiau ir kada noresi galesi koreguotis kuro kieky. E36 tds mieste valge 10l/100, idejus mechaniny 8-9l, ir valina geriau bei nuo anksciau.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Dekuj nu del siurblio tai spesiu da sitas geras reik pavazinet kol dasibais. O kas ten su valdymu dauk darbo ji pajunkt?Patiokas. wrote:turba tikrai verta det, tik valdyma reikia perdaryt. ic taip pat gerai. o del cipavimo, geriau det mechaniny siurbly, bus ekonomiskiau ir kada noresi galesi koreguotis kuro kieky. E36 tds mieste valge 10l/100, idejus mechaniny 8-9l, ir valina geriau bei nuo anksciau.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
reikia is vakuumo i slegy perdaryt, minusai su mechaniniu tik kad nerodo ekonomoizeris ir autopilotas neveikia, daugiau tik su pliusais susiduriau, kaip sakiau nuo anksciau ir daugiau galios turi, o jei su kintamos geometrijos turbina dar geriau.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
toli grazu ne tik kad teisingai veiktuPatiokas. wrote:reikia is vakuumo i slegy perdaryt.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pas paprastus D skiriasi viršuj esantis vakuumo, slėgio reguliatorius. Spyruoklė aukštesnė, ta plastmasinė šaiba platesnė, ir aišku štuceriukai priešingose pusėse. Čia vieninteliai pastėbėti vizualūs skirtumai, o kas kaip sureguliuota pas D ir TD siurblius, tai be stendo pagalbos nepasakysi, o ir taip manau, kad siurblių su plombomis jau vienetai šiame pasauly
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kalba ejo apie turbinos valdymo perdaryma
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
mechaniniu siurbliu 10mm plundzeriu kiek ag eina isspaust su buvosiu 2.5tds. kuro jau neberandu kaip kitaip paduot nekeiciant plungerio. idomu kokia riba yra 10mm ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
gal kas kaska galetu papaisyt kaip ta valdyma 3.0l teisingai reitu perdaryt butu aiskiau. Ka reiktu isigyti is 3.0
- Tomyciukas
- Posts: 31
- Joined: 01 Jun 2009 12:27
- BMW: E39 523i
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Gal yra teke kam susidurti su 324d kuro filtro laikanciojo korpuso nesandarumu? Nes po filtro keitimo labai siurbia ora, nors tiek filtras tiek tarpines naujos. Sprendimas ieskoti kito korpuso tikintis, kad senasis nesandarus?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pabandyk kuro pašildymą išimtiTomyciukas wrote:Gal yra teke kam susidurti su 324d kuro filtro laikanciojo korpuso nesandarumu? Nes po filtro keitimo labai siurbia ora, nors tiek filtras tiek tarpines naujos. Sprendimas ieskoti kito korpuso tikintis, kad senasis nesandarus?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pabandyk nutekint statesnį kūgį, nuo turbinos slėgio, reguliavime, o šaibą tą plastmasinę turbūt jau pašalinęs?Patiokas. wrote:mechaniniu siurbliu 10mm plundzeriu kiek ag eina isspaust su buvosiu 2.5tds. kuro jau neberandu kaip kitaip paduot nekeiciant plungerio. idomu kokia riba yra 10mm ?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
kugis nutekintas, plastmasine saiba isimta is ten, kuro slegis didintas, degimo ankstinimo spyruoklei deta dar viena saiba kad slegy didesni eitu padaryt siurblyje. apsukos mestos kiek eina zemyn, kuro isdidinta tiek kad jau apsukos pradeda laikytis ir nekristi pagazavus. dar gal paciam siurbly galima ka perdaryt ar jau nk ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
jau nieko nepadarysi, viską kas įmanoma padarei nebent max apsukas padidinsi, bet iš to manau nieko nepešiPatiokas. wrote:kugis nutekintas, plastmasine saiba isimta is ten, kuro slegis didintas, degimo ankstinimo spyruoklei deta dar viena saiba kad slegy didesni eitu padaryt siurblyje. apsukos mestos kiek eina zemyn, kuro isdidinta tiek kad jau apsukos pradeda laikytis ir nekristi pagazavus. dar gal paciam siurbly galima ka perdaryt ar jau nk ?
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
tai vat kad nk gero tada, mazai gaunasi. teks siulyt atsikratyt tuo buvusiu TDš ir isigyt E46 2,0D su 110kw
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Manau gali bandyti dėt tds siurblį, dėt 11mm plunžerį ir programuot kompą, tokiu atveju dar kažką tikrai išpešiPatiokas. wrote:tai vat kad nk gero tada, mazai gaunasi. teks siulyt atsikratyt tuo buvusiu TDš ir isigyt E46 2,0D su 110kw
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o 11mm plungeris buves bmw ? kitas toks dalykas, isardes ne viena siurbly ir pastebejas kad ta metaline saiba su kumsciukais kur spaudineja plundzeri buna skirtingu kumsciuku auksciu. tai ar nebus mechaninio siurblio jie zemesni negu tds. tada dedant nuo tds gautusi didesne eiga plundzerio.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nėjo 11mm pas tds, bet nuo kokio mann siurblio turėtų tikt, kažkuris forumietis apie tai kalbėjo. Ir tie keturi guoliukai pas tds eina vieno sluoksnio, o pas 2,4 - dviejų, ir plunžeriai tipo kitokie, pagal katalogus. Nu įdomus tavo variantas, reiktų paklaust pas specialistusPatiokas. wrote:o 11mm plungeris buves bmw ? kitas toks dalykas, isardes ne viena siurbly ir pastebejas kad ta metaline saiba su kumsciukais kur spaudineja plundzeri buna skirtingu kumsciuku auksciu. tai ar nebus mechaninio siurblio jie zemesni negu tds. tada dedant nuo tds gautusi didesne eiga plundzerio.
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D