E30 320i "Butterfly"
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Taigi, sioks toks update'as. Gauti siltam sezonui ratukai
Ne tobulos isvaizdos (yra kampai sian bei ten suniokoti ), bet yra visi kamstukai ir belyks tik patikrint ju tiesuma. Na ir padangas uzsideti kokias rimtesnes, nes vienoje priputus islindo guziuks
Kol kas tiek.
Ne tobulos isvaizdos (yra kampai sian bei ten suniokoti ), bet yra visi kamstukai ir belyks tik patikrint ju tiesuma. Na ir padangas uzsideti kokias rimtesnes, nes vienoje priputus islindo guziuks
Kol kas tiek.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
kas gavosi?Norbert wrote: Po naujuju eisiu ant stendo, ir bus matyt, kas gaunasi.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Et 20 Hartge by Oz.Modee wrote:koks et?
O cia sneak pick mano nublankstancio treciuko pries ta nekukluji e32 750il V12 Highline keliu laineri.
Kol kas dar ramu. Nesudejes dar Motronic'o su laidinu. Bandau rast laisvo laiko, nuvaziuot pas kolega. Orai atsilo, darbai parejo Bet kai tik prasuksiu, butinai idesiu.jogis wrote:kas gavosi?Norbert wrote: Po naujuju eisiu ant stendo, ir bus matyt, kas gaunasi.
- xxxxlinuxxxx
- Posts: 1197
- Joined: 11 Jun 2007 11:36
- BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
- Location: Prienai/Vilnius
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Baisus tas musu krastas Lietuva, kiekvienam reik apsikt....
m20 yra klasika. b20,b23,b25,b27 koks skirtumas realiai.
buvo laikai m50,m60,m52,m54 dabar turbo.
forumieciu automobiliai temoje zmones talpina savo bmw kad parodytu pasitartu pasigirtu savo bolidu.
as cia nedejau bmw jokio ir nedesiu , nes 10proc. patiks o 90proc. bandys ikist savo nuomone...
palikit ramybeje zmogu.
labai smagu kad kazkas is m20b20 bandys perlipt 100kw. pagirtina.
nekiekvienas turbut is cia esanciu isidejo nesvarbu i koki varikli: veleneli astru, voztuvus didesnius, keite ziedus i naujus, keite spyruokles, lekstutes ir t.t o ir tie kurie dejo ir keite ar prisuko bent 10proc. + stock?
dabar vairuoju 2.4td kasdien, turi 85 kw. su keliom modifikacijom as vaziuoju lygiai su e39 530d 142kw
galiu isidet 2.5tds, m57, dar kazka. man to tikrai nereikia. man patinka zmoniu, policijos reakcija kad cia tik 2.4td ir man paciam smagu is plaktuko isspaust arklio o ne rinktis lengviausia ir det naujesni varikli, cia saves nupiginimas zmones.
maciau gyvai sita auto, kruopsciai padaryta, tvarkingai, zmogus daro ne is reikalo, pritariu sitam projektui ir laukiu tolimesniu darbu foto ir aisku dyno
Justas gerai pasake del originalumo. nusibode tos plytos, v8 kreivai sudeti ir kiti meslai, cia kurkas mieliau traukia sirdi. panasu kad pamazu m20 grizta i mada.
m20 yra klasika. b20,b23,b25,b27 koks skirtumas realiai.
buvo laikai m50,m60,m52,m54 dabar turbo.
forumieciu automobiliai temoje zmones talpina savo bmw kad parodytu pasitartu pasigirtu savo bolidu.
as cia nedejau bmw jokio ir nedesiu , nes 10proc. patiks o 90proc. bandys ikist savo nuomone...
palikit ramybeje zmogu.
labai smagu kad kazkas is m20b20 bandys perlipt 100kw. pagirtina.
nekiekvienas turbut is cia esanciu isidejo nesvarbu i koki varikli: veleneli astru, voztuvus didesnius, keite ziedus i naujus, keite spyruokles, lekstutes ir t.t o ir tie kurie dejo ir keite ar prisuko bent 10proc. + stock?
dabar vairuoju 2.4td kasdien, turi 85 kw. su keliom modifikacijom as vaziuoju lygiai su e39 530d 142kw
galiu isidet 2.5tds, m57, dar kazka. man to tikrai nereikia. man patinka zmoniu, policijos reakcija kad cia tik 2.4td ir man paciam smagu is plaktuko isspaust arklio o ne rinktis lengviausia ir det naujesni varikli, cia saves nupiginimas zmones.
maciau gyvai sita auto, kruopsciai padaryta, tvarkingai, zmogus daro ne is reikalo, pritariu sitam projektui ir laukiu tolimesniu darbu foto ir aisku dyno
Justas gerai pasake del originalumo. nusibode tos plytos, v8 kreivai sudeti ir kiti meslai, cia kurkas mieliau traukia sirdi. panasu kad pamazu m20 grizta i mada.
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
Re: Norbert e30 320i Sleeperis
Labai patiko kai paminejai, jog darau ne is reikalo. Taip, darau is idejos. Nes senienos man patinka, McLaren performance lygio nesiekiu, o dydziausia malonuma butent sukelia tai, kaip zmones reaguoja gatvese ir kamsciuose pamate mano masina, kur gal ir nera geriausios bukles (arkas reik det, si bei ta patvarkyti), sypsosi, mojuoja ir dar visaip megaujasi ja.xxxxlinuxxxx wrote:Baisus tas musu krastas Lietuva, kiekvienam reik apsikt....
m20 yra klasika. b20,b23,b25,b27 koks skirtumas realiai.
buvo laikai m50,m60,m52,m54 dabar turbo.
forumieciu automobiliai temoje zmones talpina savo bmw kad parodytu pasitartu pasigirtu savo bolidu.
as cia nedejau bmw jokio ir nedesiu , nes 10proc. patiks o 90proc. bandys ikist savo nuomone...
palikit ramybeje zmogu.
labai smagu kad kazkas is m20b20 bandys perlipt 100kw. pagirtina.
nekiekvienas turbut is cia esanciu isidejo nesvarbu i koki varikli: veleneli astru, voztuvus didesnius, keite ziedus i naujus, keite spyruokles, lekstutes ir t.t o ir tie kurie dejo ir keite ar prisuko bent 10proc. + stock?
dabar vairuoju 2.4td kasdien, turi 85 kw. su keliom modifikacijom as vaziuoju lygiai su e39 530d 142kw
galiu isidet 2.5tds, m57, dar kazka. man to tikrai nereikia. man patinka zmoniu, policijos reakcija kad cia tik 2.4td ir man paciam smagu is plaktuko isspaust arklio o ne rinktis lengviausia ir det naujesni varikli, cia saves nupiginimas zmones.
maciau gyvai sita auto, kruopsciai padaryta, tvarkingai, zmogus daro ne is reikalo, pritariu sitam projektui ir laukiu tolimesniu darbu foto ir aisku dyno
Justas gerai pasake del originalumo. nusibode tos plytos, v8 kreivai sudeti ir kiti meslai, cia kurkas mieliau traukia sirdi. panasu kad pamazu m20 grizta i mada.
Tiesiog malonu dalintis tuom ka turiu. Jau nekalbant, kai priespriese prasilenki su kokiu kitu oldschoolu ir kartu iskeli nyksti abipusiai )
Na o projektas tai bus ilgas, nes BMW man jau iaugo i krauja pernelyg gyliai ir jau sukinejasi pasamones gilumose idejos apie ateityje pletima BMW senuoliu saraso
Tad tikiuos ir toliau tokio bendradarbiavimo ir nesikandziojam. Gi nei Jums tai nuotaikas pakelia, nei man diena pragedrina
Re: E30 320i Butterfly
Taigi, darbai pasiglemze mane ir mano meila. Tad deje, bet 2 menesius sedes ramiai sau ir kai turesiu laiko darbuosiuos siek tiek, ten ir sian. Ruosim kelionei (si karta keltu) i Lietuva vasarai
Bet pirkiniu sarasas augs
O siam kartui pavyko labai smagiai nusideret su vienu ponaiciu del tokio vat gerio (nes originalios ne itin patogios
Porsche 911 Targa Ameriketiskos komplektacijos odines kedes.
Pilka spalva neblogai ziurysi, tik reiks persiut, nes velgi paplisusi oda ties sedimom dalym. Na bet bus galimybes, bus ir nauja spalva. O dabar meistruosiu tvirtinimus.
Bet pirkiniu sarasas augs
O siam kartui pavyko labai smagiai nusideret su vienu ponaiciu del tokio vat gerio (nes originalios ne itin patogios
Porsche 911 Targa Ameriketiskos komplektacijos odines kedes.
Pilka spalva neblogai ziurysi, tik reiks persiut, nes velgi paplisusi oda ties sedimom dalym. Na bet bus galimybes, bus ir nauja spalva. O dabar meistruosiu tvirtinimus.
Re: E30 320i "Butterfly"
Harius wrote:Reikėjo paieškot e30 orginalių Recaro
Gal ir reikejo, bet man jos asmeniskai nera grazesnes uz sitas Nesakau, kad jos blogos ar nepatogios, bet tiesiog turiu legendines masinos kedes ir mane tai veza Ypac kai tokios dar patogios ir dar pavyko klienta prisivylioti su situo dealu
Re: E30 320i "Butterfly"
esme ne grozyje o originalume.plius e30 sedynes jei dar recaro tikrai patogesnes bus uz sitas porso senienas,kaip sakant porso dalis reiktu palikti porsui.Norbert wrote:Harius wrote:Reikėjo paieškot e30 orginalių Recaro
Gal ir reikejo, bet man jos asmeniskai nera grazesnes uz sitas Nesakau, kad jos blogos ar nepatogios, bet tiesiog turiu legendines masinos kedes ir mane tai veza Ypac kai tokios dar patogios ir dar pavyko klienta prisivylioti su situo dealu
Re: E30 320i "Butterfly"
Dėl patogumo, kaip ir dėl skonio ar spalvos nepasiginčysi, bet dėl originalumo tai tikrai reikėjo Porsche sėdynių į BMW nedėt
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: E30 320i "Butterfly"
Ką čia aiškint jam, jūs ką nematot, kad pas jį mąstymas aplamai kažkoks iškreiptas...
Re: E30 320i "Butterfly"
Nebukit kaip automano komentatoriai
Re: E30 320i "Butterfly"
ta prasme? Ateina, sako bus originalu... 2litru motoras, kuris kaip ir visi tikrai zinantys ir ismanantys ka sako papasokojo kaip su juo bus, bet ne jis nori originalumo ir tik pyat porshe sedynes imete... fuck logic right?Aistis wrote:Nebukit kaip automano komentatoriai
Riding low & slow...
Re: E30 320i "Butterfly"
As niekad nesakiau, kad masina lyks originali.riciuxxx wrote:ta prasme? Ateina, sako bus originalu... 2litru motoras, kuris kaip ir visi tikrai zinantys ir ismanantys ka sako papasokojo kaip su juo bus, bet ne jis nori originalumo ir tik pyat porshe sedynes imete... fuck logic right?Aistis wrote:Nebukit kaip automano komentatoriai
Stai citata, ka as turejau omeni, sakydamas kas bus originalu. O turejau omeni, jog kito varyklio jokio nedesiu. Bus tas kuri turiu, tik bus patobulintas. Varyklis lyks originaliai, kaip buvo nupirktas:
Masina kuriu sau, kaip kogero anksciau esu sakes. Niekad neminejau, kad salona paliksiu originalu ar kokia kita dali (apart varyklio aisku), nebent galetumete parodyti citata, kur as tai parasiau.1. Zmogus kuris daro man viska, yra savo sryties zinovas ir yra dirbies su tukstaciais varykliu ruostu visokiausio plauko lenktinems, nuo motociklu iki vienetiniu 4-raciu projektu. Jis techniskai turi neapriepiama banka ziniu. Jis man tiesiog nurode keleta pranasumu 2.0 ypac tokios bukles, kur net cilindru sieneles yra lyg naujo modelio ir visiskai net zymiu nera jokiu nusidevejimo (Jis pats net buvo nustebes, kaip gerai masina iki "pries man nupirkus is kiaurarankiu" buvo gerai priziureta, ir to 2.5l kur galeciau idet, o veliau nezinia kas jam gali atsitikti po kurio laiko.
Tad nuspresta islaikyt originalu. Juolab, kad uzbaigus sita projekta, pasak Draugo des i vienus vartus ir 2.5 ir ne tik. Aisku, tai dar tik kalbos, todel nekantriai laukiu pats tolymesniu rezultatu. Ir taip taip taip, bus Dyno padarytas, gaila tik, kad nepadariau to pries pakeitimus...
Kitavertus esu minejes, kad noriu sukurt kaska panasaus i Porsche "singer". Ant kedziu siu uztaikiau labai netiketai, bet kai pamaciau kaip jos atrodo, mano akyse jos iskart pritapo masinos bendram vaizdui. Juolab, kai bus sutvarkytos ir persiutos su kitom salono detalem, viskas turetu atrodyti taip, lyg joje nieko nebuta liesta.
Jei kazkam sitas projektas atrodo lyg koks pasityciojimas, pasakykyt. As tiesiog nesvaistysiu jusu brangaus laiko. Nes kuo daugiau parodau, tuo daugiau islenda tu kurmiu, kurie dienos sviesos nemato, o islenda tik parekaut ir papriekaistaut kaip tie trolliai (aisku ne visi)
Aciu uz supratinguma.
P.S. Skoniu savo tikrai nesiskundziu. Megstu kokybiskus dalykus, nes jei butu kitaip, sedetu pas mane masinoje kokios pigios "type R" uzrasu prikaisiotos sedines veliurines ir spoileriai nesamoningi. Bet kaip matote, to nera. Turiu svajone tapusia proga vazinetis klientu retom ir prabangiom masinom, savo malonumui (ne, nedraskau ju ir visad atsiklausiu, ar galima). Todel zinau, kaip reikia elgtis su masinom. Kaip koki skirtinga modeli galima pacruizint ar pasijodinet.
Ne piniguose esme, kai kazka darau. Megstu isdirbti viska tobulai. Todel net jei ir tureciau pinigu apsciai, projektas nebutu perduotas i kazkieno rankas ir viskas butu padaryta right away. Todel kaip ir vynas turi buti brandintas, masina reikia isbaiginet semiantis ideju ir isdirbant galutini rezultata su laiku. Taip pat kaip ir poliruojant prabangia kokia senovine masina. Reik daug zinot niuansu, kad veliau netektu gailetis, kad apsiemei ties ja dirbti, kai nezinant jog dazas yra toks ar anoks padarai nepataisoma klaida. Tikiuos ir kiti vadovaujasi tais paciais principais, tobulinant savo masinas.
Re: E30 320i "Butterfly"
O.T. sitoj temoj daugiau teisinimusi kodel cia kazkas daroma, nei paciu upgreidu
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: E30 320i "Butterfly"
Haters gonna hate...
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: E30 320i "Butterfly"
Nesuprantu tų visų haters ir t.t. Kažkaip visi tai labai populiaru tarp visokių mašinų prisiklijuot tokių lipdukų ir galvot, kad kitokios nuomonės žmonės pasako ką nors, tai reikškia, kad jau hateris. Čia kaip tie gėjai, kurie šaukia, kad juos muša.JayT wrote:Haters gonna hate...
Gal ramiau reaguot į kritiką ir tiek, nereikės jokių haterių ir t.t.
Vienas pasiūlė, kad geriau rinktis orginalą, kitas kad neverta spaust iš to seno m20b20, bet ką nori tegul daro, labai nieko blogo ir tiurlingo nematau, įdomu užeit pažiūrėt kaip kas vyksta ir kas iš to išeis
- JayT
- Posts: 309
- Joined: 17 Apr 2010 11:37
- BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
- Location: Rokiskis-Vilnius
- Contact:
Re: E30 320i "Butterfly"
Visų pirma, laibai jaučiasi, kas yra draugiškai pasiūloma, o kas peršama per prievartą. Čia yra vienas iš lietuviškų bruožų, nieko nepadarysi. Žmogus darosi, kaip jam asmeniskai yra gražu ir patogu. Kiek yra tokių, kurie išvis nieko nedaro. Kam pvz. reikia kišti žmogui plytas, kitas sėdynes ir t.t. jei jis jau ankščiau yra padaręs sprendimą ką ir kaip dės? Aš tikiu, kad jei šis projektas būtų "e30 m-tech1 s50" tai ča visi seilėtūsi ir rašinėtų kaip čia "achujienai" yra. Tema čia be pabaigos, tiesiog kiekvieno asmeninė nuomonė visad būna aukščiau visko, kartais reikia išmokt ir patylėt. O temos autoriui - nesureikšmink forumo kalbų, daryk taip, kaip tau atrodo geriausia, nes daraisi tai dėl savęs, ne dėl kitų.
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS
facebook.com/APKLIJAVIMAS
- Aivaras1984
- Posts: 159
- Joined: 22 Oct 2010 16:15
- BMW: e38 730d
- Location: Kaunas
Re: E30 320i "Butterfly"
Nelabai suprantu, kodel sita tema neuzrakinta ir neistrinta, nes neatitinka nei vieno kriterijaus, del kurio galetu but sitoj temoj... cia net ne projektas, o kazkokia nesamone! daug idomesnes temos buvo istrintos, o kuo sita pornografija nusipelno tokios laimes- niekaip neikertu...