[All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
greiciausiai problemos su kuro purkstukais- leidia perdaug i gryztamusramasb wrote:Sveiki, reikia pagalbos e46 330d 135kw, smarkiau lekiant nukrenta tarpinio siurblio slegis iki 3 bar, vaziuojant ramiai 4,4 bar, siurblys keistas kuro filtras taip pat, kame beda?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pamirsau parasyt, purkstukai irgi tikrinti , visi geri.bachurs wrote:greiciausiai problemos su kuro purkstukais- leidia perdaug i gryztamusramasb wrote:Sveiki, reikia pagalbos e46 330d 135kw, smarkiau lekiant nukrenta tarpinio siurblio slegis iki 3 bar, vaziuojant ramiai 4,4 bar, siurblys keistas kuro filtras taip pat, kame beda?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Pagal mane tai cia norma, kai ant pilno gazo spaudimas pamazeja iki 3 bar nuo 4.4, juk auto daugiau suvartoja kuro, o siurbliuko sukeliamas spaudimas visa laika yra vienodas.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
PrasomSapnas wrote:Sveiki, pamenu kazkada seniai esu rades kaip suremontuoti e36 325td kuro siurblio elektrine daly, tik nerandu kur. Gal kas ymestumet nuoroda, nes jau siurblys visai grybauja. Pas mane tas senasis, kur kuro gryztamas ant dangtelio virsuje ir kiek zinau ten viduje potenciometras, kuris isdyla. Gal kas kokiu patarimu?
https://www.dropbox.com/s/iy1p7touwo1c2 ... s.doc?dl=0
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
o ka veikia detale nr 1? http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... ress_pump/sinsay wrote:Pagal mane tai cia norma, kai ant pilno gazo spaudimas pamazeja iki 3 bar nuo 4.4, juk auto daugiau suvartoja kuro, o siurbliuko sukeliamas spaudimas visa laika yra vienodas.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Kelia slegi nuo EKP ~4bar iki ~300bar. Seip tai ir pas mane ismeta slegio klaida kai nukrenta maziau nei 3.5bar, bet maniske burta kaip nezinia kas todel tas siurbliukas po vairuotojo sedyne nespeja sukelt slegio, ta klaida ivyksta apie 2700-3000rpm, kai imyni dugna. Reik modifikuot
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
paaiskinkit jus man tada. jei auksto slegio siurblys kuria tik slegi raile, reiskia padavimo siurbliu 4.4 bar turi pilnai pakakt feedint auksto slegio siurbliui. tai kuro sistemoj juk ne visas kuras esantis raile supurskiamas i degimo kamera, ta prasme nemaza dalis juk pareina per gryztama. tai as pvz nesuprantu, kaip open loop rezimu gali pristigt slegio is pre supply. tai logiskai ne pre supply problemos cia, o slegio reguliatoriuj arba purkstukuose kurie per daug varo atgal.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Gal kas buvo susidures su 1190 klaida (Rail pressure control valve). Auto e39 530d 142kw.
Pradedant vaziuot kazkur nuo 3000rpm dingsta trauka ir skydelyje uzsidega fuel injection, o stovint vietoj gali gazuot kiek nori, klaidos neismeta.
Cia kaip suprantu kuro slegio reguliatoriu reikia keist?
Ir dar ant slegio reguliatoriaus pamaciau itrukima, cia jis gali itakot ta gedima?
Pradedant vaziuot kazkur nuo 3000rpm dingsta trauka ir skydelyje uzsidega fuel injection, o stovint vietoj gali gazuot kiek nori, klaidos neismeta.
Cia kaip suprantu kuro slegio reguliatoriu reikia keist?
Ir dar ant slegio reguliatoriaus pamaciau itrukima, cia jis gali itakot ta gedima?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis
e39 530d dalimis
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Seip tai cia visa kruva niekniekiu, nuo kuriu prilauso pre suppply, silpnokas siurbliukas po sedyne, silpnas siurblys bake( bet tai galima laisvai patikrint ipylus pilna baka), filtrai, uspausta slangele, slegio daviklis ant siurblio ar railo, abratkes leidzia, nozzlai levi ir pan. Mano atveju tai liko tik siurblis po kojom
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ne 300bar o mano buvusiu atveju su M47n 1700bar slegis krenta ant apkrovos, nes nepakanka nasumo pakankamai aprupinti auksto slegio siurbly kuru, todel ir meta klaida, nezainau ar visi siurbliukai nasumu vienodi, bet galima pabandyti tarkim nuo E46 ar E60 su m57n
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
dare, veikia, bet ne taip gerai kaip su elektriniu ar vakuuminiuT.E34 wrote:ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
bachurs wrote:dare, veikia, bet ne taip gerai kaip su elektriniu ar vakuuminiuT.E34 wrote:ar esat kas bande (padare),turbinos nuo e60 3.0d 170kw su el. valdymu,valdyma persidaryt is slegini,ne vakumini,bet slegini.imanoma,neimanoma,gal kokiu nuomoniu,patarimu,isskyrus turbo centra sostinej
tikiu kad netaip veikia,visgi primityvus sleginis valdymas,palyginus su el.
kaip teisingiau pradzia geometrijai pasigauti ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Cia ant tds mausi?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
psakysiu is savo patirties, tds turbos valdymo pusles eiga per maza arba pradzia velai arba pucia bent jau 1.8 o pasistato lengvai pradzia
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
mausiuMariuzzzz wrote:Cia ant tds mausi?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Patiokas. wrote:psakysiu is savo patirties, tds turbos valdymo pusles eiga per maza arba pradzia velai arba pucia bent jau 1.8 o pasistato lengvai pradzia
o tai pats bandes statyt ? jei neklystu sakei,kad sunkiai nustatyt
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Manau teisingiausia butu naudot aktuatoriu nuo VNT turbinos su sleginiu valdimu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Mariuzzzz wrote:Manau teisingiausia butu naudot aktuatoriu nuo VNT turbinos su sleginiu valdimu.
VNT t.y. ?
Re: [All] BMW dyzeliniu varikliu galios kelimas ir ne tik
Nuo kintamos geometrijos. Pvz kad ir nuo alfa romeo jtd 2.4 , ten orginaliai geometrija valdo slegiu. Yra tikrausiai ir kitu variantu.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D