[ALL] del 3.0d variklio
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 53
- Joined: 28 Apr 2010 15:09
[ALL] del 3.0d variklio
Buvau kures tema anksciau , o dabar jau nustatytas gedimas daug maz.Pastebejimas , kad ryja mieste 14litru dyzelio ir biski truksta staigumo.
BMW 530D 135kw.Perpucia turbina , oro srauto matuokle vietoje rodo ~ 500.Meistras vienas sako cia beda su turbo ,o kitas meistras is jo juokes ir sako cia reik tik pasikeist oro srauto matuokle.
Nes automobilis, dumo nemeta,traukos kazkiek truksta , bet nera visiskai mires.Gal buvo pas ka tokia problema ar tikrai uztenka pakeist oro srauto matuokle?
BMW 530D 135kw.Perpucia turbina , oro srauto matuokle vietoje rodo ~ 500.Meistras vienas sako cia beda su turbo ,o kitas meistras is jo juokes ir sako cia reik tik pasikeist oro srauto matuokle.
Nes automobilis, dumo nemeta,traukos kazkiek truksta , bet nera visiskai mires.Gal buvo pas ka tokia problema ar tikrai uztenka pakeist oro srauto matuokle?
Re: [ALL] del 3.0d variklio
Pirmą kart girdžiu, kad vietoje stovint turbina perpūtinėtų... Jeigu važiuojant perpūtinėja, tai aišku, kad reikia tvarkyti, tačiau, jeigu nusprendė, kad vietoj stovint rodo 500 mg ir jau turbina perpūtinėja tai... Labiau tikėtina, kad EGRas neveikia, arba tiesiog nepajungtas. Aisku neparasei ko 500, jeigu ten 500 kg/h tai bus prisigaudes tepalo OSM, jeigu mg kaip ir normalu.
Oro srauto matuoklė vėlgi, tikrinasi važiuojant, lyginant turbinos slėgį ir OSM parodymus Jeigu kurą atidaro iki galo viskas gerai. Kiek pamenu E39 atjungus OSM trauka neribojama kurį laika (nenustatoma vieno dydžio, tarkim 500 mg riba), gali pravažiuot, jeigu automobilis pagyvėja, labai didelė tikimybė, kad blogas OSM.
Oro srauto matuoklė vėlgi, tikrinasi važiuojant, lyginant turbinos slėgį ir OSM parodymus Jeigu kurą atidaro iki galo viskas gerai. Kiek pamenu E39 atjungus OSM trauka neribojama kurį laika (nenustatoma vieno dydžio, tarkim 500 mg riba), gali pravažiuot, jeigu automobilis pagyvėja, labai didelė tikimybė, kad blogas OSM.
Re: [ALL] del 3.0d variklio
Man taip buvo, kai motoro programa buvo sudina ir puse masinos perkeiciau, pakol nesulyginau su stockiniu. Gyvus parametrus. Pasirode, kad buvo tik turbos slegis sukeltas vos ne iki padebesiu. Primiausia bandyk stock programa ikelt jei bus OK tad gerai
Re: [ALL] del 3.0d variklio
arba nuvažiuot kur nors, kur nusimano, ir pasakys ar daryta programa ar ne, ar bėda su turbinos slėgiu ar dar su kuo Aplamai, tas "pabandyk pasikeist ta" tai topų topas, kaip diagnostikas, neneši jokios atsakomybės
-
- Posts: 53
- Joined: 28 Apr 2010 15:09
Re: [ALL] del 3.0d variklio
Milicija wrote: Pirmą kart girdžiu, kad vietoje stovint turbina perpūtinėtų... Jeigu važiuojant perpūtinėja, tai aišku, kad reikia tvarkyti, tačiau, jeigu nusprendė, kad vietoj stovint rodo 500 mg ir jau turbina perpūtinėja tai... Labiau tikėtina, kad EGRas neveikia, arba tiesiog nepajungtas. Aisku neparasei ko 500, jeigu ten 500 kg/h tai bus prisigaudes tepalo OSM, jeigu mg kaip ir normalu.
Oro srauto matuoklė vėlgi, tikrinasi važiuojant, lyginant turbinos slėgį ir OSM parodymus Jeigu kurą atidaro iki galo viskas gerai. Kiek pamenu E39 atjungus OSM trauka neribojama kurį laika (nenustatoma vieno dydžio, tarkim 500 mg riba), gali pravažiuot, jeigu automobilis pagyvėja, labai didelė tikimybė, kad blogas OSM.
Tai dare stovint ir vaziuojant man.Vaziuojant sako perpucia pries tai keite salenoida , bet matyt jis ne prie ko nes tas pats sudas.Tai cia pacia turbina reik tvarkyt? raso 470 mg/hub del matuokles.Buvau keites oro filra nes buvo labai pajuodes tepaluotas vietomis.OSM buvau nuemes tai svari grazi kaip nauja.Kaip pirkau masina EGR buvau atjunges visiskai ir buvo puikios kuro sanaudos , o dabar padidejo.O kas mane labiausiai domina tai kaip startuoju staiga dingsta trauka pilna melynu dumu ir girdisi , kad nedirba cilindras o po keliu sekundziu atleidus gaza vel viskas ok? Kiek zinau del turbo juodi dumai buna kame cia beda? P.S o siaip juokiu dumu pas mane nemeta nei juodu nei melynu , tik va kaip netraukia padumina gerokai.
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: [ALL] del 3.0d variklio
Turejau panasia beda , truputi dumijo daugiau negu priklauso, ir toks lagas jauzdavosi visalaik vaziuojant,diagnostika vis i osm verte beda, ja atjungus pageredavo. Keiciau gal tris naujas o pasirodo egr buvo ji atjungus viskas susitvarke, nuvariau bmw meistrai ji pasalino isprogramavo ir viskas dingo. Panasus pozymiai pas tave, nuvaryk kas tuo uzsijima ar specelizuojasi i bmw tie tikrai sutvarkis, o ne po garaziukus vazinek nes kris i, keisi viskas is eiles ir sukisi belenkiek ir vistiek nepasidarysi.skupas du karus moka
Re: [ALL] del 3.0d variklio
Kur tau atjunginėjo EGR ir kiek kainavo? Kokiu principu darė? Ar visai jį išmetė ar užvirini tiesiog? Ar būtina kažką dar ten programiškai atjunginėt? Pas mane kaip ir neblogai važiuoja 2.5d, bet sąnaudos šiek tiek didokos, tad galvoju, kad gali EGR būt kaltas..E30 FOREVER wrote:Turejau panasia beda , truputi dumijo daugiau negu priklauso, ir toks lagas jauzdavosi visalaik vaziuojant,diagnostika vis i osm verte beda, ja atjungus pageredavo. Keiciau gal tris naujas o pasirodo egr buvo ji atjungus viskas susitvarke, nuvariau bmw meistrai ji pasalino isprogramavo ir viskas dingo. Panasus pozymiai pas tave, nuvaryk kas tuo uzsijima ar specelizuojasi i bmw tie tikrai sutvarkis, o ne po garaziukus vazinek nes kris i, keisi viskas is eiles ir sukisi belenkiek ir vistiek nepasidarysi.skupas du karus moka